Läppäri+system recoveryongelma

Läppäri

Dodii. Ongelma on siis seuraavanlainen: Adventin kannettavaan on asennettu hätäpäissänsä toinen käyttis, System Recoveryyn ei siis pääse koneen kautta käsiksi, eikä alkuperäisen käyttiksen aikana TIETENKÄÄN ole tehty SR-cd:tä.

Toisella XP:n asennuslevykkeellä pääsee tietysti Recovery-asennukseen, mutta:kysyy Administratorin salasanaa, eikä hajuakaan, mikä se voisi olla!Tähän siis tyssää tämä. Mikä neuvoksi? Alkaa olla jo paukut loppu :/ Kyseinen R-osiohan on edelleen koneen kiintolevyllä...?

14

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • administratorin

salasana on tyhjä, eli kokeiles
      pelkkää enteriä.

• Läppäri

onnistuin tuolla keinoin pääsemään jos sinne, mutta sittenpä loppui taas älli. Osaatko sanoa, kuinka ihan helpoimmin saisi palautettua ne ns. tehdasasetukset ja koneen oman käyttiksen, ilman että tarvitsisi asennella siihen mitään piraattikäyttistä...?

• ..............................
        Läppäri kirjoitti:

onnistuin tuolla keinoin pääsemään jos sinne, mutta sittenpä loppui taas älli. Osaatko sanoa, kuinka ihan helpoimmin saisi palautettua ne ns. tehdasasetukset ja koneen oman käyttiksen, ilman että tarvitsisi asennella siihen mitään piraattikäyttistä...?

Taas on yksi ihminen mennyt ostamaan kannettavan joka ei ole vissiin ihan vastannut sitä mitä sen olisi pitänyt olla.

• .............................. kirjoitti:

Taas on yksi ihminen mennyt ostamaan kannettavan joka ei ole vissiin ihan vastannut sitä mitä sen olisi pitänyt olla.

kun ei oteta asioista kunnolla selvää. Tietoa kyllä on tarjolla, ei se ole siitä kiinni. Jopa suomi24.ssä.

• Läppäri
        .............................. kirjoitti:

ensinnäkin, tuo toosa ei ole omani, koska itse olen vannoutunut pöytäkoneen käyttäjä. Toisekseen, yritän tässä jelppiä yhtä ihmistä joka on mennyt ostamaan koneen joka ei vastaa sitä, mitä sen ehkä olisi pitänyt olla. Luulisi Suomi24:lta löytyvän muutakin kuin ruudinkeksijänörttejä, joilta saisi apua eikä pelkkää vittuilua ja päänaukomista. Kiitos olemattomasta avusta, ette taida sitten ihan niin viisaita ollakaan kuin mitä itse kuvittelette ja annatte ymmärtää!

• Läppäri kirjoitti:

ensinnäkin, tuo toosa ei ole omani, koska itse olen vannoutunut pöytäkoneen käyttäjä. Toisekseen, yritän tässä jelppiä yhtä ihmistä joka on mennyt ostamaan koneen joka ei vastaa sitä, mitä sen ehkä olisi pitänyt olla. Luulisi Suomi24:lta löytyvän muutakin kuin ruudinkeksijänörttejä, joilta saisi apua eikä pelkkää vittuilua ja päänaukomista. Kiitos olemattomasta avusta, ette taida sitten ihan niin viisaita ollakaan kuin mitä itse kuvittelette ja annatte ymmärtää!

Nykyisin monet valmistajat jättävät asennusmedian pois paketista (kone asennuksen jälkeen ehdottaa recovery levyjen tekemistä) jos nuo levyt on jäänyt tekemättä ei peli ole vielä täysin pelattu sillä koneen pohjassa on lisenssitarra jossa windowssin product key jolla toimii kunhan asentaa samanlaiselta windows alkuperäis ceedeeltä. tyyliin jos lisenssi xp home fin niin jos sulla on xp home fin ceedee niin asennus kyllä toimii.
        (ajurit kannattaa hakea kyseiseen koneeseen etukäteen ainakin verkkokortin ja piirisarjan osalta )
        Ja mikäli koneessasi on jotain eksoottisia buutissa tarvittavia ajureita (esim raid) voit "tehdä" oman windows ceedeen nlite ohjelmalla jossa voit upottaa tarvitsemasi ajurit jo valmiiksi tuolle asennusmedialle.

Mitä tulee salasana ongelmaan on netissä ilmaiseksikin jaossa käynnistys ceedeitä joilla pystyy vaihtamaan windows salasanoja...muistaakseni trinity rescue kit on yksi sellainen.

• santaali
        Läppäri kirjoitti:

jos kaveris on tyhmä kun saapas, tekee umpityhmiä ostoksia ja sen jälkeen vielä lisää tyhmyksiä sotkemalla koneensa eikä sitä osata auttaa "kirjeopistona" niin meidän vikako se on. Etkä oo ite paljon viisaampi kun täällä kiukuttelet, kenenkään ei ole pakko täällä auttaa ketään eikä etenkään sellaisia auteta jotka alkaa heti kukkoilla ja pottuilla ilman lihaksia, viekää tyhmän paska huoltoon niin johan auttavat mutta se MAKSAA.

• Läppäri
        Timppa66 kirjoitti:

Nykyisin monet valmistajat jättävät asennusmedian pois paketista (kone asennuksen jälkeen ehdottaa recovery levyjen tekemistä) jos nuo levyt on jäänyt tekemättä ei peli ole vielä täysin pelattu sillä koneen pohjassa on lisenssitarra jossa windowssin product key jolla toimii kunhan asentaa samanlaiselta windows alkuperäis ceedeeltä. tyyliin jos lisenssi xp home fin niin jos sulla on xp home fin ceedee niin asennus kyllä toimii.
        (ajurit kannattaa hakea kyseiseen koneeseen etukäteen ainakin verkkokortin ja piirisarjan osalta )
        Ja mikäli koneessasi on jotain eksoottisia buutissa tarvittavia ajureita (esim raid) voit "tehdä" oman windows ceedeen nlite ohjelmalla jossa voit upottaa tarvitsemasi ajurit jo valmiiksi tuolle asennusmedialle.

Mitä tulee salasana ongelmaan on netissä ilmaiseksikin jaossa käynnistys ceedeitä joilla pystyy vaihtamaan windows salasanoja...muistaakseni trinity rescue kit on yksi sellainen.

kiukkuinen Justiina kiittää vastauksesta :D

• Läppäri
        santaali kirjoitti:

jos kaveris on tyhmä kun saapas, tekee umpityhmiä ostoksia ja sen jälkeen vielä lisää tyhmyksiä sotkemalla koneensa eikä sitä osata auttaa "kirjeopistona" niin meidän vikako se on. Etkä oo ite paljon viisaampi kun täällä kiukuttelet, kenenkään ei ole pakko täällä auttaa ketään eikä etenkään sellaisia auteta jotka alkaa heti kukkoilla ja pottuilla ilman lihaksia, viekää tyhmän paska huoltoon niin johan auttavat mutta se MAKSAA.

onko kysymyksiin pakko vastata, jos ei kerran ole tietoa eikä osata auttaa? Tarvitseeko alkaa piikittelemään tyhmyydestä ja huonosta ostoksesta? Kyllä minä alan kiukuttelemaan, jos minulle aletaan viisastelemaan! Sitä voi katsos jättää kommentoimatta kokonaan, jos ei ole apua tarjota!
        Nimim.kukahan se tyhmä saapas nyt olikaan...

• kannettavien osasto
        Läppäri kirjoitti:

onko kysymyksiin pakko vastata, jos ei kerran ole tietoa eikä osata auttaa? Tarvitseeko alkaa piikittelemään tyhmyydestä ja huonosta ostoksesta? Kyllä minä alan kiukuttelemaan, jos minulle aletaan viisastelemaan! Sitä voi katsos jättää kommentoimatta kokonaan, jos ei ole apua tarjota!
        Nimim.kukahan se tyhmä saapas nyt olikaan...

On ihan huuhaa palstan veroinen. Expertin ja gigantin myyjiltäkin saa ammattitaitoisempia vastauksia.

• ''''''
        kannettavien osasto kirjoitti:

On ihan huuhaa palstan veroinen. Expertin ja gigantin myyjiltäkin saa ammattitaitoisempia vastauksia.

kuitenkin _töissä_ siellä. Sitä paitsi system recovery -pulma ei liity mitenkään erityisesti kannettaviin.

Niin, ja todelliset ammattilaiset käyttävät Macciä.

• ''''''
        '''''' kirjoitti:

kuitenkin _töissä_ siellä. Sitä paitsi system recovery -pulma ei liity mitenkään erityisesti kannettaviin.

Niin, ja todelliset ammattilaiset käyttävät Macciä.

sanotaan vähän toisin: ammattilaiset välttävät M$:n kaltaisia sotkuisia käyttiksiä. Siksi kunnon vastauksista Win-ongelmiin on huutava pula.

• Aceristi

Oletko saanut henkeä ko. läppäriin?

Onko ko. laitteeseen saatavilla ohjekirjaa, usein siellä on miten saadaan recovery palautettua. Jos ohjekirjaa ei ole, lienee parasta ottaa ostopaikkaan yhteyttä (ilmesesti giganttiin).

En nyt nopealla selaamisella löytänyt adventille netistä supporttia... myyjiä löytyi roppakaupalla.

• Aceristi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5518
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3071
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2684
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2045
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2032
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1859
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1822
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1752
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1240
    Aihe