Elikkä täällä voi kysellä lyhennyksiä, kuten "lol", "omg", "wtf" ja muita.
Itse kysyisin mitä "tms" tarkoittaa?
Nettislangi lyhenteet.
9
2121
Vastaukset
"tms." ei ole nettislangia, vaan täysin virallinen lyhenne tai muuta sellaisesta.
- lål
Kiitän.
- 9876
"Lol" on Laughing out loud eli Nauraa ääneen.
"Omg" on Oh my God eli Voi hyvä Jumala!.
"Wtf" on What the fuck eli Mitä ..ttua?.
Tosin näitähän et kysynytkään;)- skumppa
Englanniksi tosin kirjoitti:
itse kyllä käytän urbaanisanakirjaa muuhun kuin nettislangin tutkailuun mutta jokainen tekee mitä itse lystää, mutta tuossa varsinainen akronyymietsijä...
http://www.acronymfinder.com/af-query.asp?Acronym=homo&Find=find&string=exact - vähemmistöön?
skumppa kirjoitti:
itse kyllä käytän urbaanisanakirjaa muuhun kuin nettislangin tutkailuun mutta jokainen tekee mitä itse lystää, mutta tuossa varsinainen akronyymietsijä...
http://www.acronymfinder.com/af-query.asp?Acronym=homo&Find=find&string=exactOletko epävarma seksuaalisuudestasi vai mistä moinen yleinen epävarmuus? Pelottavatko naiset sinun herkkää miehistä olemustasi?
- Anonyymi
"lol" - Lots Of Laughter - eli räkäistä käkätystä..
- Anonyymi
3mnASKL;' Onko tämä jokin lyhenne vai vitsi ( englanninkielinen henkilö kirjoitti)
- Anonyymi
Lol, laughing a lot
Omg, Oh my God
Wtf, What the fuck
Tms, tai muuta sellaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 908287
- 926415
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586264Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344881- 453321
- 503275
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573112- 442849
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512816- 492780