Kumpaa suosittelette moneybookersia vai netelleria?
Hyviä/huonoja puolia?
Moneybookers v neteller
6
774
Vastaukset
- fhdhdhd
Moneybookersissa toimii nordean solo, sen kautta voi tallentaa suoraan kun taas netellerillä pitää tallentaa kortilla visa,visa electron tai mastercard´, mutta kumpikin toimii iha hyvin. Rahoja nostaessa neteller ehkä nopeampi ja siitähän menee se 1€ nostomaksuja moneybookersilla muistaakseni 2.40$. Ehkä kuitenki neteller parempi ku se toimii ihan euroilla... en tiiä kokeile.
- ihmettelijä??
niin sanotko ettei moneybookers toimi euroilla?
mulla ainakin on saldot euroina. voin vaihta sen vaikka australian dollareille jos siltä tuntuu. eli saa kaikille valuutoille. ja moneybookers on parempi. se käy muuallakin ku pelipaikoissa - asfsffg
ihmettelijä?? kirjoitti:
niin sanotko ettei moneybookers toimi euroilla?
mulla ainakin on saldot euroina. voin vaihta sen vaikka australian dollareille jos siltä tuntuu. eli saa kaikille valuutoille. ja moneybookers on parempi. se käy muuallakin ku pelipaikoissaToimiiko euroilla? miten sen saa euroiksi? Ku itellä on aina ollu dollareina saldo.
- afasfasfa
asfsffg kirjoitti:
Toimiiko euroilla? miten sen saa euroiksi? Ku itellä on aina ollu dollareina saldo.
Niin ja molemmat toimii muuallakin kuin pelipaikoissa totta.
- asfafsafas
afasfasfa kirjoitti:
Niin ja molemmat toimii muuallakin kuin pelipaikoissa totta.
Joo nyt löytykin tuo kohta mistä saa valuutan vaihdettua, mutta ei näköjään onnistu vaihto kun on siirtoja tehty... tota se herjaa..
- kaukkanen kotka
asfafsafas kirjoitti:
Joo nyt löytykin tuo kohta mistä saa valuutan vaihdettua, mutta ei näköjään onnistu vaihto kun on siirtoja tehty... tota se herjaa..
Moneybookers.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328