Moneybookers v neteller

Vasta-alkaja

Kumpaa suosittelette moneybookersia vai netelleria?
Hyviä/huonoja puolia?

6

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhdhdhd

Moneybookersissa toimii nordean solo, sen kautta voi tallentaa suoraan kun taas netellerillä pitää tallentaa kortilla visa,visa electron tai mastercard´, mutta kumpikin toimii iha hyvin. Rahoja nostaessa neteller ehkä nopeampi ja siitähän menee se 1€ nostomaksuja moneybookersilla muistaakseni 2.40$. Ehkä kuitenki neteller parempi ku se toimii ihan euroilla... en tiiä kokeile.

• ihmettelijä??

niin sanotko ettei moneybookers toimi euroilla?
        mulla ainakin on saldot euroina. voin vaihta sen vaikka australian dollareille jos siltä tuntuu. eli saa kaikille valuutoille. ja moneybookers on parempi. se käy muuallakin ku pelipaikoissa

• asfsffg
        ihmettelijä?? kirjoitti:

niin sanotko ettei moneybookers toimi euroilla?
        mulla ainakin on saldot euroina. voin vaihta sen vaikka australian dollareille jos siltä tuntuu. eli saa kaikille valuutoille. ja moneybookers on parempi. se käy muuallakin ku pelipaikoissa

Toimiiko euroilla? miten sen saa euroiksi? Ku itellä on aina ollu dollareina saldo.

• afasfasfa
        asfsffg kirjoitti:

Toimiiko euroilla? miten sen saa euroiksi? Ku itellä on aina ollu dollareina saldo.

Niin ja molemmat toimii muuallakin kuin pelipaikoissa totta.

• asfafsafas
        afasfasfa kirjoitti:

Niin ja molemmat toimii muuallakin kuin pelipaikoissa totta.

Joo nyt löytykin tuo kohta mistä saa valuutan vaihdettua, mutta ei näköjään onnistu vaihto kun on siirtoja tehty... tota se herjaa..

• kaukkanen kotka
        asfafsafas kirjoitti:

Joo nyt löytykin tuo kohta mistä saa valuutan vaihdettua, mutta ei näköjään onnistu vaihto kun on siirtoja tehty... tota se herjaa..

Moneybookers.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 597
      9527
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      2405
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      194
      1613
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      22
      1361
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      970
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      907
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      814
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      812
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      41
      772
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      672
    Aihe