kuinka päin lauta pitää lyödä seinään, ydinpuu ulos, vai toisinpäin?
kuinka päin lauta
2
3071
Vastaukset
- koiratalo
Lauta sydänpuu ylöspäin,ei väänny koveraksi ja vesi ei jää vaakatasossa olevalle laudalle seisomaan.Seinässä myös hyvä niinpäin,lahoaa hitaammin.
- nyt tiedät
että lauta on kysymyksessä niin naputa kiinni.
Mä oon niitä lautoja lyönyt vähän monta ja maalaan aina ennen seinään lyömistä. Maalausta laudasta en ole ikinä viitsinyt tutkia miten päin sydänpuu mahtaa olla.
Tuo laudan syiden tutkiminen oli sitä aikaa, kun ei ollut varaa maaliin mutta, jos nyt alkaa syyt nousemaan niin mä kiskasen uuden maalikerroksen ja taas on asiat hyvällä mallilla.
Eka lautaseinät jotka olen tehnyt on lähes 50 vuotta olleet pystyssä eivätkä ole lahonneet, joten miksi jännittää tulevien sukupolvien asioita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774