moi (taas)
Pari päivää sitten kyselin että mikä on kun en löydä SounBlaser Audigyn miksriä. Syyhän oli se,että en ollu asentanut sitä. Creativrn kotisivuilta saatava ajuripaketti kun ei sitä sisiällä. Kaikke muuta turhaa kyllä.
Kun asensin surroundMixerin, tuli uusi ongelma. Basso ja treble-säätimet eivät toimi. Ne kyllä bäkyvät mikserissä (sekä XP:n omassa sävynsäätöohjelmassa), mutta likupalkit ovat "harmaita", ts. n iissä ei ole nuppia mitä voisi siirrellä. Mitä mun nyt pitää tehä jotta sävynsäädöt tulisivat toimivaksi?
XP:nkin asensin uudelleen, enkä ole XPlitellä poistanut mitään tällä kertaa...
missä äänensävyn säätimet? (audigy)
1
324
Vastaukset 1
Eka kysytään täältä, sitten googletetaan vastauksia odotellessa...
Moni muukin on näköjään huomannut saman, että sävynsäädöt on poistettu Audigyn surroundmixeristä. Eikä niitä saa kai millään (crakillä?) takaisin... =(
Hurraa Creative suunnittelijat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801462
- 851303
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7656Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.94569Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45547