miks kaikki vihaa mua??

BabyGirl89

musta tuntuu et koko luokka vihaa mua.
ne ei enää sillee puhu mulle ku viime vuonna. oon nyt 7luokalla.
muutenki musta tuntuu että oon masentunu just sen takia ku mua on kiusattu ja mun paras kaveri muutti melkee toiselle puolelle suomee.. :(
mä en osaa puhua kenellekkään.. kavereita mulla ei oo. iltasin yleensä itken itteni uneen..
kiitti kun jaksoit lukee loppuun asti.

55

5598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DarkSoul

      kyllä elämäsi paranee, en osaa sanoa milloin, mutta paranee kumminkin..*pinnistää kasvoilleen hymyn häiveen*.. anteeksi, en oikein osaa hymyillä..

    • poika88

      Mul kaikki alko ala-asteen lopulla... kaikki kaverit vaan yht'äkkii katos. En tiiä mist se johtus mut niit ei enää vaan ollu. Nyt mul ei oo enää paljo muuta ku tietokone ja lätkä. Kukaan ei ikinä tuu mulle mitää juttelee. Mut en mä itke sentää itteäni uneen... onhan mul viel 2 syytä elää... mut ei kukaan mua ikinä oo uskaltanu kiusata ku oon 20 senttii ja 20 kiloo muit isompi =)

      • DarkSoul

        mikä hlvtti niitä "muka parempia" vaivaa.. kaikki ovat ihmisiä, ja hyviä sellaisia, mutta he luulevat olevansa parempia, mutta asia ei ole niin.. olen ollut syrjitty aina, mutta en kohtele muita väärin sen takia.. yleensä menen kiusaajan ja kiusatun väliin.. sekään ei ole kovinkaan hyvödyllistä, koska en ole suosittu kummallakaan puolella.. mutta ne kiusatut eivät pidä toimintaani huonona.. minua vain pelätään ulkomuotoni takia..(mustat vaatteet meikit pari lävistystä "outoja" koruja)


      • Oonyksin

        Tuntuu ihan sille että kaikki vihaa mua ja halua tappaa mut oon 3 luokalla ja ni ei oo mitää muuta ku tietokone ja par kaverii jotka on toisella puolella suomea


      • Emmätiiä_

        No oon tyttö ja aik samanlainen tilanne haluisitko tutustua muhu vai?


      • Emmätiiä_
        Oonyksin kirjoitti:

        Tuntuu ihan sille että kaikki vihaa mua ja halua tappaa mut oon 3 luokalla ja ni ei oo mitää muuta ku tietokone ja par kaverii jotka on toisella puolella suomea

        Missä asut voin olla sun kaveri
        :) tutustutaa


      • Oonyksin kirjoitti:

        Tuntuu ihan sille että kaikki vihaa mua ja halua tappaa mut oon 3 luokalla ja ni ei oo mitää muuta ku tietokone ja par kaverii jotka on toisella puolella suomea

        Tiedän ton tunteen. Sun pitää olla vaan rohkea ja kertoa vaikka sun vanhemmille, opettajalle, siskolle, veljelle tai vaikka vanhemmalle kaverille joka voi sitten viedä tota eteen päin.


      • oonyksinäinen
        Oonyksin kirjoitti:

        Tuntuu ihan sille että kaikki vihaa mua ja halua tappaa mut oon 3 luokalla ja ni ei oo mitää muuta ku tietokone ja par kaverii jotka on toisella puolella suomea

        haluutko tutustuu


      • Anonyymi
        Oonyksin kirjoitti:

        Tuntuu ihan sille että kaikki vihaa mua ja halua tappaa mut oon 3 luokalla ja ni ei oo mitää muuta ku tietokone ja par kaverii jotka on toisella puolella suomea

        Toi on hengellinen kokemus. Maailmankaikkeus koettelee niitä jotka ovat valmiita kehittymään henkisesti.
        Se tuntuu äärimmäisen pahalta varsingin nuorena. Et ole yksin, maailmassa on paljon kohtalotovereitasi.

        Susta kasvaa vahva kunhan et katkeroidu, tsemppiä ja sisu on paras ystävämme!


    • särkynyt lasienkeli

      ei kaikki sua vihaa!! en usko et vanhempas, sukulaises, perheenjäsenes vihais sua. no jos näin ikävän viestin kumminki laitoit niin uskon et ainaki taidat olla aika pahassa tilanteessa.. no et oo ainut. oon myös seiskalla ja muutenki elämä kusee silmään..äitini on sokea ja pyörätuolissa, isä ryyppää ja huutaa päivät pitkät, pikkusisko vinkuu ja saa aina kaiken, maatilamme menee konkurssiin, isokokin on kuin mikäkin huora ja juoppo, velat painaa päälle..jne. mut silti mä oon rakkaitteni keskellä!! elämäni ainoat hyvät asiat: ystävät perhe(isiä lukuun ottamatta aina välissä..), meidän eläimet(mun rakas kissani pepita, toinen kissa devil, rottani mölli, koiramme bella ja roope ja tilamme jota kohta ei enää oo..)ja sukulaiset. mua kiusattiin koko ala-asteen ajan mut nyt mä oon saanu paljon kavereita. eli yritä ryhdistäytyä ja ottaa joka pienestä ilosta kaikki irti!! en väitä että se olis helppoa mut aina täytyy yrittää!! mullakin on että en pysty puhumaan asioistani kellekkään, mut on luokanvalvojani käskeny jo kahdesti mennä psykologille puhumaan, mut en oo menny enkä mee!! no toivottavasti jaksoit lukea loppuun asti!! voisin ilmottaa myös numeroni jos halluut, niin voitais jutella tai textailla??? se ei tekis pahaa kummallekkaan... no ilmottele, käyn kattoon ku ehin.

      • BabyGirl89

        kiva tietää että en oo ainut yksinäinen tässä maailmassa, vaikka en toivokkaan sitä teille tai kenellekkään!!
        mailia vois vaihtaa mut miten??
        ei kiinnostas laittaa tänne kaikkien nähtäville....?


      • särkynytlasienkeli
        BabyGirl89 kirjoitti:

        kiva tietää että en oo ainut yksinäinen tässä maailmassa, vaikka en toivokkaan sitä teille tai kenellekkään!!
        mailia vois vaihtaa mut miten??
        ei kiinnostas laittaa tänne kaikkien nähtäville....?

        tässä sulle mun sähköposti osoite niin voit kirjottaa mulle ja mä sulle ku ilmotat osottees(jos sul on). mä kirjauduin tänään... ei muille!!! [email protected]


      • elämä ei oo mulkaa helpp
        BabyGirl89 kirjoitti:

        kiva tietää että en oo ainut yksinäinen tässä maailmassa, vaikka en toivokkaan sitä teille tai kenellekkään!!
        mailia vois vaihtaa mut miten??
        ei kiinnostas laittaa tänne kaikkien nähtäville....?

        Ymmärrän tunteesi


      • Jos teidän koulussa on tuki oppilaita (yleensä pari vuotta vanhempia) niin kerro sille sun tukarille. Koska se voi viedä asiaa paljon eteen pai.


    • *välittävä*

      Vaik tuntuu et kaikki vihaa sitä seei oo ite oon kuudennella 145 cm ja tuntuu et kaikki vihaa mua koska oon niin pieni mut sitä se ei oo!!!

    • auttaa

      hankit kavereita, harrastuksista,koulustas, jostain kerhoista..(?) sitten kun muut älyy että oot ihan ok kun sulla on ystäviäki :)

    • Tiinu

      Moi!!
      ei sua kaikki vihaa!!! musta tuntuu samalle, kaikki mun luokkalaiset inhoo mua! tai ainaki jotkut! olen melkein kaikki välkät yksi, kun ei ole kamuu, paitsi joskus, kun pari meidän luokkalaista tulee juttelee kai säälistä...mä oon masentunu yksinäisyydestäni... olen 7 luokalla ja mun hyvä frendi muuttaa toiselle paikkakunnalle!!!
      mutta onneksi ei kauas! onneksi minulla on mailikamuja, joista pidän! mutta silti elämäni tuntuu oudolta ilman ystäviä... on minulla pari kamuu, mut haluisin paljon enemmän...toivon, et voisin muuttaa pois ja aloittaa elämäni alusta ja tehdä "muodon muutoksen"....
      et ole ainoa jolla ei ole kavereita!!! minäkin nukahdan iltaisin surullisena yksinäisyydestäni! ei ole mukavaa olla yksin!
      tiedän varsin hyvin tunteesi!
      olisi, kiva, jos voitaisi mailata tai jotain..jos vain käy! *-sydämellä--Tiinu---*

      • minä

        Jouduimme muuttamaan Lahdesta Kuopioon työn takia kun olin 6-vuotias. Olen syntynyt Lahdessa, enkä osaa sopeutua vieläkään tänne Kuopioon, vaikka olemme asuneet täällä jo 8 vuotta. Tuntuu kuin muut vieroksuisivat minua sen takia, että asenteeni tähän kaupunkiin on hieman negatiivinen... Muut eivät pidä siitä että puhun muista kuin tähän kaupunkiin liittyvistä asioista. Heitä ei kiinnosta jos puhun esim. Lahdesta. Onhan se tietysti ymmärrettävää, mutta kun eräs jopa nauraa minulle sen takia, niin se on jo törkeää mielipiteiden halventamista.
        Olisiko teillä mitään neuvoja siihen, että miten voisin hillitä kaipaustani Lahteen. Kun vielä tiedän, että se on jo taaksejäänyttä elämää, niin turha minun on sinne enää kaivata! Kaipaukseni vain kasvoi kun mummon kuoltua en ole päässyt käymään siellä pitkään aikaan. Hullua sinänsä, että kaipaan vieläkin vain pelkkää kaupunkia.


      • Tiinu
        minä kirjoitti:

        Jouduimme muuttamaan Lahdesta Kuopioon työn takia kun olin 6-vuotias. Olen syntynyt Lahdessa, enkä osaa sopeutua vieläkään tänne Kuopioon, vaikka olemme asuneet täällä jo 8 vuotta. Tuntuu kuin muut vieroksuisivat minua sen takia, että asenteeni tähän kaupunkiin on hieman negatiivinen... Muut eivät pidä siitä että puhun muista kuin tähän kaupunkiin liittyvistä asioista. Heitä ei kiinnosta jos puhun esim. Lahdesta. Onhan se tietysti ymmärrettävää, mutta kun eräs jopa nauraa minulle sen takia, niin se on jo törkeää mielipiteiden halventamista.
        Olisiko teillä mitään neuvoja siihen, että miten voisin hillitä kaipaustani Lahteen. Kun vielä tiedän, että se on jo taaksejäänyttä elämää, niin turha minun on sinne enää kaivata! Kaipaukseni vain kasvoi kun mummon kuoltua en ole päässyt käymään siellä pitkään aikaan. Hullua sinänsä, että kaipaan vieläkin vain pelkkää kaupunkia.

        Moi!
        ai sä asut kuopios??!!! mä asun siilinjärvellä!!!
        eli aikas lähellä!!! ymmärrän et uuteen paikkaan on vaikee sopeutua! mun mielestä kuopio on kiva paikka!!
        törkeetä jos joku pilkkaa toisten mielipiteitä!
        se on säälittävää!!! kerran yöllä ajettiin bussilla lahden ohi, ja se vaikutti ihan kivalta paikalta.. =) tsemppii..(=


      • minä
        Tiinu kirjoitti:

        Moi!
        ai sä asut kuopios??!!! mä asun siilinjärvellä!!!
        eli aikas lähellä!!! ymmärrän et uuteen paikkaan on vaikee sopeutua! mun mielestä kuopio on kiva paikka!!
        törkeetä jos joku pilkkaa toisten mielipiteitä!
        se on säälittävää!!! kerran yöllä ajettiin bussilla lahden ohi, ja se vaikutti ihan kivalta paikalta.. =) tsemppii..(=

        Mukava kuulla että edes joku on sitä mieltä, ettei Lahti ole niin kauhea paikka. Monet meidänluokkalaiset uskovat vieläkin vanhaan myyttiin, "Lahti - Suomen Chicago".
        Tuo oli alunperin joku vanha saksalaislehden ilmaus 30-luvulla, koska heidän mielestään Lahti kasvoi juuri sinä aikana niin kuin jotkut Amerikan kaupungit.
        Mutta ikävä kyllä monet yhdistävät sen oitis 70-luvulle, jolloin Lahdessa muka oli "paljon rikollisuutta asukaslukuun nähden". No, saattoihan se olla silloin, kun sinne muutti paljon ihmisiä Savosta ja Karjalasta, ja myös muualtakin. Lahti ei ole enää mikään Suomen Chicago, vaan ihan tavallinen kaupunki.
        Nykyäänhän esim. Rovaniemi on paljon turvattomampi Lahteen nähden, ja Lahti ei näy edes turvattomien kaupunkien listan lopullakaan.
        "Lahti on pessyt kasvonsa", jossain sanottiin. Minusta siinä kaupungissa on parasta Salpausselän hienot maisemat ja korkealaatuinen juomavesi. Se on sopivan etelässäkin, ja on monesti kesällä Suomen helteisin... Poikkeuksellisen rehevä ympäristö sijaintiin nähden muutenkin. Mutta yksi huono mutta huvittavakin puoli: Kun kesällä sataa harvoin oikein rankasti, keskusta suorastaan lainehtii alimitoitetun viemäriverkoston takia...
        Mutta muuten kaupunki on mielestäni ihan viihtyisä.


      • tapaisin mielelläni
        minä kirjoitti:

        Jouduimme muuttamaan Lahdesta Kuopioon työn takia kun olin 6-vuotias. Olen syntynyt Lahdessa, enkä osaa sopeutua vieläkään tänne Kuopioon, vaikka olemme asuneet täällä jo 8 vuotta. Tuntuu kuin muut vieroksuisivat minua sen takia, että asenteeni tähän kaupunkiin on hieman negatiivinen... Muut eivät pidä siitä että puhun muista kuin tähän kaupunkiin liittyvistä asioista. Heitä ei kiinnosta jos puhun esim. Lahdesta. Onhan se tietysti ymmärrettävää, mutta kun eräs jopa nauraa minulle sen takia, niin se on jo törkeää mielipiteiden halventamista.
        Olisiko teillä mitään neuvoja siihen, että miten voisin hillitä kaipaustani Lahteen. Kun vielä tiedän, että se on jo taaksejäänyttä elämää, niin turha minun on sinne enää kaivata! Kaipaukseni vain kasvoi kun mummon kuoltua en ole päässyt käymään siellä pitkään aikaan. Hullua sinänsä, että kaipaan vieläkin vain pelkkää kaupunkia.

        Minäkin muutin Kuopioon ja sama juttu, kaikki katsovat oudosti, kieroilevat, varastavat tavaroitani ja puhuvat paskaa takanani.

        Kukaan ei tule käymään eikä kutsu vastavierailulle jos itse satun kutsumaan.

        Mikään ei ole täällä ns normaalia.

        Voi kun tietäisit kuka olet kutsuisin sinut heti kylään.


      • Lockade2002
        minä kirjoitti:

        Jouduimme muuttamaan Lahdesta Kuopioon työn takia kun olin 6-vuotias. Olen syntynyt Lahdessa, enkä osaa sopeutua vieläkään tänne Kuopioon, vaikka olemme asuneet täällä jo 8 vuotta. Tuntuu kuin muut vieroksuisivat minua sen takia, että asenteeni tähän kaupunkiin on hieman negatiivinen... Muut eivät pidä siitä että puhun muista kuin tähän kaupunkiin liittyvistä asioista. Heitä ei kiinnosta jos puhun esim. Lahdesta. Onhan se tietysti ymmärrettävää, mutta kun eräs jopa nauraa minulle sen takia, niin se on jo törkeää mielipiteiden halventamista.
        Olisiko teillä mitään neuvoja siihen, että miten voisin hillitä kaipaustani Lahteen. Kun vielä tiedän, että se on jo taaksejäänyttä elämää, niin turha minun on sinne enää kaivata! Kaipaukseni vain kasvoi kun mummon kuoltua en ole päässyt käymään siellä pitkään aikaan. Hullua sinänsä, että kaipaan vieläkin vain pelkkää kaupunkia.

        Hei! Mä tiiän et sulla on Lahtea ikävä, mutta Lahdessa on vain asiat ovat muuttuneet samaan suuntaan kuin sulla Kuopiossa. Porukka kiusaa ja vihaa nuubeja. Mä oon alkanu vihaamaan Lahtea ja kokemusta on. Pelasin ES Clickeriä ku tulin juna-asemalta, pari pikkupoikaa käveli ohi scooteilla ja alko huutelee: vtun kakssuuntane!


    • 2

      muokin vihaa ainakin suurin osa meiän koulusta ja aikuisetkin ehkä

    • Sama juttu

      kaikki vihaa mua myös jopa mun vanhemmat kiusaa nii et alan itkee.

    • grftdrfju

      jep tuttu tunne
      kaikki vihaa mua mun luokalla, osa on jopa sanonu sillee.
      ei niist kannata välittää,paitsi no sillo jos ne muute kiusaa tms...
      tsemppiä!
      et oo yksin ja luulin itsekkin että oon ainoo tyyppi jota koko luokka vihaa

    • 4 luokkalainen

      Mä oon nelosluokalla. Kukaan ei haluu olla mu kaa. Ku mä kysyn mun besulta saanko olla sen kaa, nii se ei haluu. Oon halunnu niille jo kuukauden, mutta aina sama vastaus: Ei käy. Sama virsi viikosta toiseen...

      • asdf533

        4luokkalainen, mikset pyydä kaveriasi teille. Tekisitte jtn mistä hän pitää, ei mitään 5h laneja jossa sinä istut koneella ja kaverisi katsoo. Kerro vähän kavereistasi, minkälaisia he ovat? mistä pitävät ja minkälainen itse olet?


    • cuteboy777

      Mä haluaisin olla sun ystävä, sillä ei minullakaan ole, se ei ole sinun vikasi. :)

    • miksi!?

      Sama täällä... Meijä koko luokka vihaa mua. Must tuntuu et kaikki vihaa mua, mun sisko vihaa mua, mun vanhemmat vihaa mua, kaikki vihaa mua!!! Jopa jotkut randomit jotka oon vast tavannu. Mä en tajuu miksi? En mä oo niille kellekkään mitään tehny... Ja mua vaan syrjitään koko ajan kaikessa ja katotaan silleen nenänvartta pitkin, vaik oon niin sanotusti iha "normaali". Mä en vaan ymmärrä. Se on inhottavaa. Suurin osa niistä ei ees kunnolla tunne mua, mut silti.... Se ahdistaa. :(
      Et joo, ymmärrän. Yritä pärjäillä :|

    • jatkuu aina

      Sama tääl

      Koko luokkataso vihaa mua koska oon erilainen ku ne. Mulla on halkio ja joutunu sen takii jätämään monia asioita elmästäni pois. Sitten kaikki kaveritkin vain lähtivät.
      Menen nyt onnekse lukioo, mutta ei oikein oo ketään jonka kaa vois puhuu.

      Kaikki vihaa mua, katsoo halveksuvasti, ei puhu mulle ja haukkuu rumaks ja homoks koko ajan.
      Tätä on jatkunu ala-asteen 1 luokalta 9 luokalle asti

    • älätaivuo

      seuraavan kerran kun joku kiusaa sua niin annat sille takas =)

    • mitä teen?

      Mua kiusataan koulus, tai ainaki siltä tuntuu. Tuntuu et koko luokka vihaa mua, oon nyt seiska luokalla ja hetiku menin yläasteelle nii tuntuu et kaikki on hävinny ); must on levitetty joku huhu, mikä ei oo totta ja sen takii yks tyyppi vihaa mua ja pari muutki..Itken melkein joka päivä ja kun paraskaverini on toisessa koulussa,eri paikkakunnalla nii en saa vaihtaa senkää kouluu ): mul ei oo oikeesti ketään ); oon kertonu äitille mut en haluu mennä puhuu kellekkää kuraattorille.. mitä tekisin?); oon aina koulus yksin mut kyl joskus yks mun kaveri ja jtn poikii tulee mun luo mut niiku ei ne oo mun sillee sellasssii et oisin niittenkaa aina koulus, kertokaa mitä teeen? );

    • Kaikkionkauniita

      Kun siirryin 7 luokalla Satakunnasta Helsingin kouluun, jouduin kiusatuksi ilman ymmärrystä miksi. Kuitenkin ajan mennessä huomasin, että aina oli sama pääpiru. Kerran välitunnilla menin kysymään, että mikä mättää, hän ei sanonut vaan jatkoi kiusaamista. Huusin n.150 oppilaan läsnäollessa "Viimeisen kerran, Jore(Nimi muutettu) En halua mennä sunkaa vessaa runkkaamaan" Se punainen sen naamassa tuntu niin hyvältä ja kaikki näki ja nauroi. Kuitenkin tämä jatkoi kiusaamista, eikä useat yritykset kertoa opettajille tuottanut tulosta. Ja kun sanat alkoivat käydä vähiin ja opiskelu vaikeutumaan, oli pakko käyttää väkivaltaa. 2 iskua nyrkillä naamaan ja 1 vatsaan toi 1vk pois koulusta ja pahoinpitelysyyte, josta vanhemmat maksoivat 380€ lääkärikuluja ja vahingonkorvausta, mutta ei enää uskaltanut KUKAAN aukoa päätä, ja sai vähän suosiotakin naisten ja yksinäisten poikienkin puolelta. ;) Toinen vaihtoehto on nykyään myös tehdä rikosilmoitus kunnianloukkauksesta, kaveri sai Facebook haukkumisesta 200€ vahingonkorvausta. Kiusaajilla on vaan päässä vikaa, siitä ei pääse mihinkään.

    • Yksinäinen enkeli

      Silloin kun tuntee itsensä yksinäiseksi muistakaa että ette ole yksinäisiä yksin. Todella moni lapsi/nuori tuntee itsensä yksinäiseksi.

    • Aww ;3

      xD "Kiitti kun jaksoit lukea loppuun" Aika söpöä ;3 Pakko sanoa.

      Mutta joo. Yritä värvätä jostain kaveri, ihan sama minkälainen vähän ajan päästä näet voiko häneen luottaa ja jos voi niin alat ystävystymään. Näin saat ystäviä alta aika yksikön.

      • DarkSoul

        Liian tuttu tilanne mulle...
        jaksamisia teille kaikille...


    • Määkyvä lammas

      Minua on kiusattu koko elämän ajan ainakin olen kokenut sen niin. Tosin saatan tulita monen asian pilkasi, koska ihmiset pitää puoliaan. Myönnän olen ylikiltti. Taisin saada juuri sen vuoksi yläasteen loputtua stipendin. Olen sietänyt marttyyrimaisesti muiden pilkan tai jättänyt kokonaan kuuntelematta. En ole kuunnellut ihmisiä, koska pelkään että kuuntelukin on minulta kielletty ja keskusteluun osallistuminen. Myönnän että kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta. Olen aina ollut se sivusta pälyillen seuraaja. Olen seurannut muiden touhuja niin että kukaan ei ole katsonut minua juuri nyt. En oikein osaa muuta. Minua pelottaa olla ihmisten seurassa ja jäädä siihen. Minun pitää aina paeta paikalta. En vihaa kovinkaan montaa ihmistä. En uskalla mennä minua kiinnostavien ihmisten seuraan ja olla siinä. Ylläri pylläri olen yh. joka kasvattaa lastaan tiukoin säännöin. En osaa joustaa tai rentoutua. Minun elämääni määräävät päänsisäiseni fobiat ja kovat sanktiot itselleni.

    • esko8

      Valtio voisi antaa jonkin tukijutun tohon, et jos kiusattu vaikka lyö kiusaajaa, että ei tarvitse maksaa kaikkea sakkoa omasta pussista, kun se on ainoa mikä kiusaamisen loppumiseen auttaa. Kiusaamisen voisi jopa kirjata rikosrekisteriin.
      Joku semmoinen rekisteri mistä vaikka työnantaja voisi nähdä sen :D Voisi ehkäistä työpaikka kiusaajien palkkaamisia.

      Opettajat ovat niin neitejä, ettei niitä saa puolustamaan kiusattua.
      Yleensä ne jotka pystyy opiskelmaan opettajaksi saakka ovat semmoisia vässyköitä, joilla ei ole muuta elämää, kuin opiskelu, niin sen ymmärtää miksi kiusattujen asema ei parane. Ja sehän vaan lisääntyy kun kiusaaja huomaa, että saa tehdä mitä haluaa.

    • Noloäijjäxd

      Joo o tiiän miltä toi tuntuu iha sama juttu kans miula :'/

    • vihattu

      Musta tuntuu kauheelta kun tanään sain tietää että mun paras kaveri vihaa mua ja sit viä se ja mun toinen kamu vihaa mua nii että ne esti mut kaikis sosiaalisis medios.
      Musta tuntuu että kaikki vihaa mua ja nyt mä vaan itken koko ajan kun on vaan 1 kaveri. Kun oon 5 luokkalainen ja meijän koko koulussa on 28 oppilasta

    • Fuck the Police

      Kaikkille teille kiusatuille! itse olen kiusannut ja se yleensä johtui aseman hankkimisesta tai muijista. Yleensä ihmisiä leimataan (myös kiusaajia) eli jos kiusaaja kävelee ohitsesi ei meinaa että sinua kiusataan. Jos vittuilu/väkivalta on jatkuvaa se on kiusausta. esim. minua syytettiin kiusaamisesta kun nauroin kaverin vitsille. Monet kiusatut pätevät sillä että moni julkkis oli kiusattu ja ottaa netistä jonkun jutun että jos olet kiusattu tulet menestymään paremmin. Ja jos olet kiusattu vaikka tyylistä (esim gootti) älä rupea provosoimaan kiusaajaa esim. levittämällä tyyliäsi kaikkialle. Toivon että voin yrittää korvata tyhmyyttäni jota olen tehnyt ja antaa vinkkejä ja näkö kulmaan kiusaajalta :))

    • Lonely9

      Mä oon vasta kutosella, ja mua ei kiusata, mut aina välillä mun paras kaveri alkaa haukkuu mua, ja sanoo et ei haluu enää olla mun kaveri. Mut yleensä kyl sovitaan riidat aika äkkii. Tänäänki mä pyysin sitä tuomaan mulle mun bilsan kirjan, koska oon kipeenä kotona, mut se vaa sano et haista "kakka" (rumemmalla sanalla), ja en varmana tuo! Vaik mä yleensä tuon sille kaikki mitä se pyytää. On mulla kyllä paljon kavereita, mutta silti välillä vaan tuntuu siltä että kaikki vihaa mua. Just eilen se oli mulle ihan hyvä kaveri, mut heti ku mä pyysin siltä jotain, ni se oli iha hermona. Kaipa sitten täytyy oppia elämään ihan yksin...

    • Blackwomen

      Kenenkään ei tarvitse ja pidä joutua kiusaamisen kohteeksi. Siitä pitää uskaltaa jutella jolle kulle luotettavalle aikuiselle, jotta kiusaaminen loppuisi.

    • beyourselfff

      Hei, kannattaa kääntyä kouluterveydenhoitajan tai kuraattorin puoleen ! Älä jää yksin ajatuksiesi ja tunteidesi kanssa !

      Kuule, kyllä se siitä vielä :) Maltti on valttia, ne hyvät ajat tekevät sieltä tuloaan.

    • tyhrt

      Rankempaa mahtas olla jos ite vihais kaikkia

    • pippelinoita666

      noob :DD

    • Lockade2002

      Hei! Et oo ainoa. Mun kaltaiset assburgerit tulee kiusatuksi vaikka mistä. Mä oon ysillä ja pian menos amikseen, datanomi pelialalle. Assburgerit on yleensä niitä jotka lähtee lukioon. Mä en siis voi olla assburger. Sit mua kiusataan koska muiden oppilaiden ja mun mielenkiinnon kohteet sotii keskenään. Esim. Porukka tykkää PlayStationista ja mä just XBOXista. Ne haukkuu mua nuubiksi ku mä belaan XB enkä PS. Sit mä kuuntelen elektronista musiikkia enkä räppiä ja hip-hoppia, ne haukkuu mua nössöksi. Sit mä en polttele enkä dokaa, eli mä oon vaan yks vitun pelle meiän koulun edessä

    • jumalarakastaasinua

      jumala rakastaa sinua olet hänelle todella tärkeä ja rakas menisitkö nuorten seurakuntaan kokoukseen sieltä saat aitoja ystäviä ja he rakstavat sinua

    • välittävä

      Et siis ole yrittänyt tehdä asian eteen mitään, vai?
      Vaikka siis olet jo kolmekymppinen, niin kuitenkin yritys on aina hyvä.
      Toivon, että sulla ois nyt kaikki hyvin :)

    • Olisiko teidän ystäväisten mahdollista katsoa maailmaa muustakin näkövinkkelistä kuin mahdollisten vihaajien etsintä? Tosiasia kuitenkin lienee, että suurin osa maailman ihmisistä ei sinua sen paremmin vihaa kuin rakastakaan. Omat läheiset ihmiset ja minulle itselleni tärkeät asiat ovat kuitenkin se juttu, johon oma elämä rakentuu.

      Elias Joensuun Saappaasta

      • Mikä kummajainen on näkövinkkeli? Onko se vinkkeli joka auttaa sinua näkemään? Mitä hemm*ettiä?


    • Normaali.tyttö

      Ensin kannattaa tutkia tilannetta erk näkö kulmista jos koko luokka onkin vaan iso joukko kusi päitä jotka kiusaa niin sitten kannatta harkita vaihtoa rinnakais luokalle .........

    • Anonyymi

      Tiedän tunteen

    • Anonyymi

      Mä tiiän mikä toi tunne on. Mä oon nyt 4lk ja mul on kun tyyliin 2 kaveria ja musta tuntuu et kaikki vihaa muakin. Mun äiti hoitaa mulle pienestäkin asiasta joka ei haittaa. Musta tuntuu et ainoastaan mun isä rakastaa mua

    • Anonyymi

      Kukaan ei tykkää musta

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe