tietoa saat enemmän kun Googletat (MSM yleinen käyttö)
itse ollaan ostettu hevosvaruste myymälöistä.
´Nivelrikkoon on
10
1885
Vastaukset
- Varauksella suhtaudun
luontaistuotteisiin!
:)- erroo
ennen enkä jälkeen.Sama näitten aaloejuttujen kanssa.
- veijon viesti ry
erroo kirjoitti:
ennen enkä jälkeen.Sama näitten aaloejuttujen kanssa.
Nivelrikon hoitoon on vain 1 hyvä keino - pätevä kirurgi. Perustelen.
Jos kuluma on edennyt niin pitkälle että nivelpinnat ovat rosoiset, vain
keinonivel voi auttaa. - on nähtävä
veijon viesti ry kirjoitti:
Nivelrikon hoitoon on vain 1 hyvä keino - pätevä kirurgi. Perustelen.
Jos kuluma on edennyt niin pitkälle että nivelpinnat ovat rosoiset, vain
keinonivel voi auttaa....kun klenkkailen kuluneen lonkkaniveleni kanssa. Olen kokeillut luontaisrohtoa jos toista eikä tuo tässä mainittu minua auttanut päinvastoin, sain kaamean ripulin. Lääkärin määräämä särkylääke auttaa pahimpiin kiputiloihin ja olen myös syönyt Litozin ruusunmarjajauhetta, joka tuntuu lievittävän aamujäykkyyttä. Mutta särkylääkkeellä ja ruusunmarjajauheella ei minulle uutta niveltä rakennu.
- nitroniisku
on nähtävä kirjoitti:
...kun klenkkailen kuluneen lonkkaniveleni kanssa. Olen kokeillut luontaisrohtoa jos toista eikä tuo tässä mainittu minua auttanut päinvastoin, sain kaamean ripulin. Lääkärin määräämä särkylääke auttaa pahimpiin kiputiloihin ja olen myös syönyt Litozin ruusunmarjajauhetta, joka tuntuu lievittävän aamujäykkyyttä. Mutta särkylääkkeellä ja ruusunmarjajauheella ei minulle uutta niveltä rakennu.
SchiSol kivunlievittäjää? Ihan kuin se katkaisisi kivulta kärjen. Clukosamiinista voi myös olla joillekkin apua. Minulla auttoi polviin. Pyysin lääkäriltä reseptin niin tuli halvemmaksi.
nitroniisku kirjoitti:
SchiSol kivunlievittäjää? Ihan kuin se katkaisisi kivulta kärjen. Clukosamiinista voi myös olla joillekkin apua. Minulla auttoi polviin. Pyysin lääkäriltä reseptin niin tuli halvemmaksi.
kertonut Arthrylistä, jota nykyään saa kapseleina. Se sisältää juuri tätä glucosamiinia ja sain siitä polviini helpotusta, se on reseptilääke.
Alkuun, kun aloin sitä käyttää ei Kelakaan korvannut siitä mitään, nykyään siitä saa vähän takaisin.- Jonathan
Tellastiina kirjoitti:
kertonut Arthrylistä, jota nykyään saa kapseleina. Se sisältää juuri tätä glucosamiinia ja sain siitä polviini helpotusta, se on reseptilääke.
Alkuun, kun aloin sitä käyttää ei Kelakaan korvannut siitä mitään, nykyään siitä saa vähän takaisin.Toisille auttaa toisilla ei. Samoin kortisoni ruiskekin auttaa mutta vaan suhteellisen lyhyeksi ajaksi. Ja sekään ei ole hyväksi nivelelle ja sitä ei voida jatkuvasti käyttää. Nivelrikko ei koskaan parane painoa pois ja kevyttaliikuntaa. Ne ovat mielestäni parhainpia ja tietty kiplääkkeilla sitten vaikeinpien hetkien yli. Jossain edessäpäin häämöttää se nivelten vaihto,
Jonathan kirjoitti:
Toisille auttaa toisilla ei. Samoin kortisoni ruiskekin auttaa mutta vaan suhteellisen lyhyeksi ajaksi. Ja sekään ei ole hyväksi nivelelle ja sitä ei voida jatkuvasti käyttää. Nivelrikko ei koskaan parane painoa pois ja kevyttaliikuntaa. Ne ovat mielestäni parhainpia ja tietty kiplääkkeilla sitten vaikeinpien hetkien yli. Jossain edessäpäin häämöttää se nivelten vaihto,
Niin kai se on, että toisille auttaa, toisille ei. En huomannut merkittävää eroa. Onneksi tilanne on nyt muutenkin parempi, ei ole jäykkyyttäkään. Painoni olen saanut pysymään niin hyvin kurissa ja se on aika tärkeää myös. Kilo tosin taas tuli, kun kävin Eestissä ja Latviassa. Siellä syödään kaiken kaikkiaan vielä paljon epäterveellisemmin kuin meillä. Suoaa ja rasvaa on ihan kauhiast.
Mutta kun on myös osteoporoosi. Siihen syön jatkuvasti fosamaxia. Onneksi tuli rinnakkaislääke, joka on paljon halvempi kuin se alkuperäinen.
Olen uusi tällä palstalla. Oli mielenkiintoista lukea kommenttejanne.- porri73
annakatri kirjoitti:
Niin kai se on, että toisille auttaa, toisille ei. En huomannut merkittävää eroa. Onneksi tilanne on nyt muutenkin parempi, ei ole jäykkyyttäkään. Painoni olen saanut pysymään niin hyvin kurissa ja se on aika tärkeää myös. Kilo tosin taas tuli, kun kävin Eestissä ja Latviassa. Siellä syödään kaiken kaikkiaan vielä paljon epäterveellisemmin kuin meillä. Suoaa ja rasvaa on ihan kauhiast.
Mutta kun on myös osteoporoosi. Siihen syön jatkuvasti fosamaxia. Onneksi tuli rinnakkaislääke, joka on paljon halvempi kuin se alkuperäinen.
Olen uusi tällä palstalla. Oli mielenkiintoista lukea kommenttejanne.itse olen tullut siihen tulokseen että jos kivut on kovat niin sitä on valmis kokeilemaan vaikka mitä oli se sitten luontaistuote tai pahin mahdollinen lääke. itse sain msm.stä avun vaikka epäilin itsekkin sen toimivuutta ja olen enemmän kuin kiitollinen tämän puolenvuoden jälkeen. annostuksesta kannattaa kysyä joltakin viisaammalta koska itse söin alkuun liian vähän ja vasta 1kk käytön jälkeen tajusin kysyä joltain itseäni viisaammalta. sain niin sanotusti elämäni takaisin.kannattaa tilata jauheena eikä kapselina.
- stubit
porri73 kirjoitti:
itse olen tullut siihen tulokseen että jos kivut on kovat niin sitä on valmis kokeilemaan vaikka mitä oli se sitten luontaistuote tai pahin mahdollinen lääke. itse sain msm.stä avun vaikka epäilin itsekkin sen toimivuutta ja olen enemmän kuin kiitollinen tämän puolenvuoden jälkeen. annostuksesta kannattaa kysyä joltakin viisaammalta koska itse söin alkuun liian vähän ja vasta 1kk käytön jälkeen tajusin kysyä joltain itseäni viisaammalta. sain niin sanotusti elämäni takaisin.kannattaa tilata jauheena eikä kapselina.
Siis, mitä jauhetta söit ja mistä sitä ostit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222360- 1402041
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121457Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651121
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991087- 61970
- 68962
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45936- 2831