Muhammed-vitseille pitäisi olla oma osionsa (ehkä islam-palstan ala-osiona?), mutta kaipa juuri tämä käy tänne:
Pikku-Ali oli kuollut, ja pääsi taivaaseen.
- Tervetuloa taivaaseen Ali, minä olen Pyhä Pietari
- Hauska tavata, mutta ellet pahastu, niin haluaisin tavata Muhammedin
- Vai niin, jatkahan peremmälle
Portista sisään ja eteenpäin jatkoi Ali
- Tervetuloa taivaaseen Ali, minä olen Jeesus
- Vai niin, jatkahan peremmälle
Sitten Ali vaelsi ja tuli sellaiseen isoon rakennukseen, jollaista hän ei ollut nähnyt koskaan ennen. Tiskin takana oli harmaapartainen henkilö
- Tervetuloa taivaaseen Ali, minä olen Jumala
- Järjestyy toki. Haluatko jotain muuta, vaikka teetä tai syötävää? Minullakin on tässä jo vähän nälkä.
- Voisinhan minä kahvit juoda
Jumala kääntyi takahuoneeseen päin ja huikkasi:
- Muhammed, yksi kahvi ja yksi pizza
Muhammed-vitsit
8
3234
Vastaukset
- Hesalainen homo
olipas paska vitsi(jos tota vitsiks voi sanoa) hanki mulkkupää elämä!
- hannu hoo
no voi vitun perseet, kuka sulle kerto nuin huonon vitsin
- hannu hoo
En ymmärtänyt yhtään mitään tuosta hevonpaskasta. Jäikö tuo vitsi kesken vai onko jotain hauskaa siinä etä muhammed tuo heille sapuskaa :O Mulla on sen sijaan paljon hauskempi vitsi: Kumpi ja Kampi käveli kilpaa ja Pertti voitti!
- afdg
no olipas se varsin paska tarina. Sitä vaan mietin että missä se vitsi oli
- mis sun aivot on
a
- NIILLÄ EI OO
Pätkääkään huumorintajua. Hyvä juttuhan tuo on, ja vieläpä tosi:)
Kyselevät pöljänä, -"missä se vitsi on". - ei saa vitsailla ..
Ovat niin huumori porukkaa , että kuolevat pian nauruun jos heistä jotain kirjoittaa ;)
- Anonyymi
Mitä Muhammed teki kun oli nuollut mailman parasta pillua. ..... Pisti vaipan takasin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin355089Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee342324Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71808Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141800- 821512
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401412- 641126
Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2341102Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101034Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.701018