Muhammed-vitsit

Muhammed-vitseille pitäisi olla oma osionsa (ehkä islam-palstan ala-osiona?), mutta kaipa juuri tämä käy tänne:

Pikku-Ali oli kuollut, ja pääsi taivaaseen.
- Tervetuloa taivaaseen Ali, minä olen Pyhä Pietari
- Hauska tavata, mutta ellet pahastu, niin haluaisin tavata Muhammedin
- Vai niin, jatkahan peremmälle
Portista sisään ja eteenpäin jatkoi Ali
- Tervetuloa taivaaseen Ali, minä olen Jeesus
- Vai niin, jatkahan peremmälle
Sitten Ali vaelsi ja tuli sellaiseen isoon rakennukseen, jollaista hän ei ollut nähnyt koskaan ennen. Tiskin takana oli harmaapartainen henkilö
- Tervetuloa taivaaseen Ali, minä olen Jumala
- Järjestyy toki. Haluatko jotain muuta, vaikka teetä tai syötävää? Minullakin on tässä jo vähän nälkä.
- Voisinhan minä kahvit juoda
Jumala kääntyi takahuoneeseen päin ja huikkasi:
- Muhammed, yksi kahvi ja yksi pizza

8

3292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hesalainen homo

olipas paska vitsi(jos tota vitsiks voi sanoa) hanki mulkkupää elämä!

• hannu hoo

no voi vitun perseet, kuka sulle kerto nuin huonon vitsin

• hannu hoo

En ymmärtänyt yhtään mitään tuosta hevonpaskasta. Jäikö tuo vitsi kesken vai onko jotain hauskaa siinä etä muhammed tuo heille sapuskaa :O Mulla on sen sijaan paljon hauskempi vitsi: Kumpi ja Kampi käveli kilpaa ja Pertti voitti!

• afdg

no olipas se varsin paska tarina. Sitä vaan mietin että missä se vitsi oli

• mis sun aivot on

a

• NIILLÄ EI OO

Pätkääkään huumorintajua. Hyvä juttuhan tuo on, ja vieläpä tosi:)

Kyselevät pöljänä, -"missä se vitsi on".

• ei saa vitsailla ..

Ovat niin huumori porukkaa , että kuolevat pian nauruun jos heistä jotain kirjoittaa ;)

• Anonyymi

Mitä Muhammed teki kun oli nuollut mailman parasta pillua. ..... Pisti vaipan takasin

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      121
      5675
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      468
      1834
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1239
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1203
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1073
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      995
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      961
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      906
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      23
      857
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      856
    Aihe