Hotelli laguna mar

Matkailia12

Kertoisitteko hotellissa käyneet oliko hotelli hyvä,oliko siellä hyvää ruokaa ja kaikkea muutakin

kiitos jo etukäteen vastauksista

4

1282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotelli

      Tosiaan on hyvä hotelli. Me ainakin viihdyttiin mieheni kanssa siellä tammikuussa 07. Hotellialue on iso eikä sieltä edes joka päivä tarvitse lähteä minnekään, aika kuluu hyvin siellä. Oma ranta on mihin muilla kuin hotellin asukkailla ei ole mahdollisuus päästä, siten siellä ei ole mitään kaupustelijoita eikä varkaita. Uima-altaita löytyy muistaakseni yhdeksän erilaista olympia altaasta lähtien ja liukumäet yms. Alueella kulkee pikku busseja jos ei jaksa kävellä paikasta toiseen mutta ei ne niin hirmuisen pitkät matkat ole ettei jaksaisi kävelläkin.
      Ravintoloita on alueella viisi. Buffet ravintolasta saa aamupalaa, lounasta ja illallista. Lisäksi päivällä on auki rannalla baari mistä saa kaikkea grilli herkkua ja sitten sellainen pizzapaikka puistossa. Kaksi muuta ravintolaa on ala carte paikkoja ja niihin pitää pukeutua ja varata pöytä etukäteen. Perushintaan kuuluu yhtenä iltana niissä syönti. Me söimme joka ilta puffet paikassa ja siellä oli tosi hyvää ja monipuolista ruokaa. Syötiin melkein kaikkea, paitsi raat kasvikset ja majoneesi jätettiin väliin. Ei saatu mitään mahatautia kumpikaan.
      Hotelli on vähän syrjässä muista, mutta meistä se oli vain hyvä asia. Sieltä pääsee todella helposti taksilla ostoksille ja kaupungille ja koko saarelle minne vain. Aina on takseja oven edessä ja ei maksa paljon niillä ajelu. Retkille haetaan myös oven edestä.
      Hotellissa on kaksi erillistä rakennusta ja ilmeisesti nyt toinenkin on remontoitu. Siistit tilavat huoneet oli. Ainoa huonopuoli oli ilmastointi joka oli liian kylmä eikä sitä voinut säätää huoneesta. No parempi ehkä kuitenkin niin että oli viileetä koska ulkona oli tosi lämmin.

      Voin tosiaan suositella kyseistä hotellia! Suomalaisia oli vähän ko hotellissa.

      jos haluat kysyä jotain voin vastailla...

      • 50v venezuelassa

        Toi oli huolestuttava tieto, että ilmastointia ei pysty itse säätämään koska se oli meen valintaperuste kun valittiin hotellia ja vertailuissa se oli itse säädettävä. Kuinka kylmä siellä oli huoneissa? Miten pukeutuminen illalliselle, pitääkö olla oikein puku vai riittääkö valkoinen paita ja suorat housut? Vielä yksi tärkeä kysymys, saako sieltä viiniä baareista kun toi kalja ei oikein kiinnosta? kiitos jos viitsit vastata :)


      • mar
        50v venezuelassa kirjoitti:

        Toi oli huolestuttava tieto, että ilmastointia ei pysty itse säätämään koska se oli meen valintaperuste kun valittiin hotellia ja vertailuissa se oli itse säädettävä. Kuinka kylmä siellä oli huoneissa? Miten pukeutuminen illalliselle, pitääkö olla oikein puku vai riittääkö valkoinen paita ja suorat housut? Vielä yksi tärkeä kysymys, saako sieltä viiniä baareista kun toi kalja ei oikein kiinnosta? kiitos jos viitsit vastata :)

        Ilmastointia pystyi säätämään huoneessa itse, mutta sillä ei juuri ollut vaikutusta. Asteita pystyi säätämään, kokonaan ei pois päältä saanut. Hetkellistä lämpöä sai huoneeseen kun laittoi ikkunat auki, mutta sitten oli hirmuinen kosteus huoneessa ja se ikkunan auki pito oli sitä paitsi kielletty juuri siitä syystä että sitten on entistä kosteampaa. Kyllä sen kanssa pärjäsi, mutta kannattaa ottaa lämpimät yövaatteet esim pitkähihaiset ja lahkeiset yöasut. Peittoja on riittämiin. Ja päivällähän se on vaan kiva kun on viileää edes sisällä.

        Sinne puffet ravintolaan voi mennä ihan vaikka sortseissa ja t-paidassa illallakin, mutta niihin kahteen muuhun (lista ravintolaan) pitää olla suorat housut ja valkoinen paita miehillä ja naisilla jotain siistiä,hame tai suorat housut.

        Itse emme alkoholia juo, mutta näytti siellä viiniä olevan tarjolla. Monenlaisia ihania tuoremehuja myös.

        Oikein leppoisaa ja lämmintä reissua teille! Voin vastailla vieläkin kysymyksiin jos sellaisia tulee mieleen


      • Baxi
        mar kirjoitti:

        Ilmastointia pystyi säätämään huoneessa itse, mutta sillä ei juuri ollut vaikutusta. Asteita pystyi säätämään, kokonaan ei pois päältä saanut. Hetkellistä lämpöä sai huoneeseen kun laittoi ikkunat auki, mutta sitten oli hirmuinen kosteus huoneessa ja se ikkunan auki pito oli sitä paitsi kielletty juuri siitä syystä että sitten on entistä kosteampaa. Kyllä sen kanssa pärjäsi, mutta kannattaa ottaa lämpimät yövaatteet esim pitkähihaiset ja lahkeiset yöasut. Peittoja on riittämiin. Ja päivällähän se on vaan kiva kun on viileää edes sisällä.

        Sinne puffet ravintolaan voi mennä ihan vaikka sortseissa ja t-paidassa illallakin, mutta niihin kahteen muuhun (lista ravintolaan) pitää olla suorat housut ja valkoinen paita miehillä ja naisilla jotain siistiä,hame tai suorat housut.

        Itse emme alkoholia juo, mutta näytti siellä viiniä olevan tarjolla. Monenlaisia ihania tuoremehuja myös.

        Oikein leppoisaa ja lämmintä reissua teille! Voin vastailla vieläkin kysymyksiin jos sellaisia tulee mieleen

        Moi, ollaan menossa la Mar hotlaan tulevana talvena. Oliko hyttysiä tai muita pistiäisiä kiusana?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      251
      2085
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      2016
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1698
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      114
      1532
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1171
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1150
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      998
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      988
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      972
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      906
    Aihe