Lantaun saarella sijaitsevasta Ngong Ping 360 Cable Car – koysiratasysteemista putosi yksi gondola ja koko rata on suljettu toistaiseksi. Uudesta avajaispaivasta ei tietoakaan.
Gondola irtosi paivan paatteeksi tehtavan testiajon aikana, joten onni onnettomuudessa kyydissa ei enaa ollut ketaan. Operaattori ei aluksi edes huomannut vaunun pudonneen, vaan siita ilmoitti hatakeskukseen ohikulkija joka naki murskaantuneen vaunun maenrinteessa!
Juupa juu, en taida kylla menna tuohon kyytiin ilmaiseksikaan sitten kun joskus saavat sen taas kulkemaan. Kummallista miten Ocean Parkissa samanlainen systeemi on kuitenkin toiminut moitteettomasti jo vuosia…
Lantaun gondola putosi!
huhhuijaa!
1
675
Vastaukset
- dim sum
Yaiks !
Olin 2 vkoa sitten Ocean Parkin köysiradalla ja totesinkin että jos tämä putoaa niin ei tarvitse pelätä että jää henkiin...:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302956- 2182927
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791876Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761512Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381393- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863- 46853