Neuvos kävi ja tuli takaisin lapista ja melkein kuivin jaloin, vaikka satoi välistä rankasti.
Terveisiä Inarin Lapista
7
773
Vastaukset
- Gayjo
Ihan kiva
- jalkaisinko olit
matkalla, kuivin jaloin? saappaat sentään.
- jäenny
sinne, aeakin vuojeksi tai pariksi. Olisi Tämä keskustelu saonu viisaemmat piirteet noen kaekkisena, aenaki tuoksi aijaksi.
Poesta se heinäpeä siitä mökkisi liittymästä. Taetaa olla vanhentunut vitsi, samoen kun se tektsti siinä päen laella.
Nimim. liian usein nähnyt.Heinäpää on hyvä maamerkki ja tulossa on toinen samanlainen.
Lapissa vain käyn en jää sinne asumaan toistaiseksi, muttei koskaan tiedä milloin sellaiseen on mahdollisuuteni, koska sieltä minä olen löytänyt parhaat kaveritkin.- lukijatar
rantaneuvos1 kirjoitti:
Heinäpää on hyvä maamerkki ja tulossa on toinen samanlainen.
Lapissa vain käyn en jää sinne asumaan toistaiseksi, muttei koskaan tiedä milloin sellaiseen on mahdollisuuteni, koska sieltä minä olen löytänyt parhaat kaveritkin.Mee hyvä neuvos sinne Lappiin ja jää sinne pysyvästi...!
Ei tarttis selitellä lomalaisille kuka höperö sinä oot.
- kultahippu
Käväisikö neuvos Lemmenjoella kultaa huuhtomassa? Siellä asuu mm. Jomppasia. Ennen aikaan kuuluisa pororuhtinas Kaapin Jouni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716