Suhdesolmut

Kertokaapas simienne suhdesotkuista esim oletteko tarkoituksella tehneet kolmiodraaman vai minkälaista.

Itselläni on nainen jolla on 8 rakastajaa ja kaksi lasta ja mies joka ei tiedä mitään asiasta.

Sekä kaksi sisarusta joista toinen on tehnyt lapsen eräällä aviomiehellä, mutta hänen vaimo ei tiedä asiasta eikä myöskään tämän sisaren uusi poikaystävä ,hän odottaa lasta tälle poikaystävälle.

10

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SiM2007

      Sitähän on tullu tehtyy vaikka mitä...... kolmiodramoja löytyy paljon ja muutaman kerran oon tehny niin et nainen menee töihin ja mie muhinoi toisten naiten kanssa kotona.

      Nytkin simeilläni on se tilanne et ne on menossa naimisiin ja miehellä on viisi rakastajaa, joista ainakin yhden kutsun häihin.

      Mutta tämä ei niinkun liity asiaan mutta eilen kun mun simit oli treffeillä, niin Tapio Mukavainen tuli yhtäkkiä hakkaamaan mun toista simiäni =)

      Ei tuu muuta mieleen....

    • simssims

      mulla tämmönen perhe eli on äiti ja tytär ja se tytär on aikuisen miehen kaa ja sitte se mies pettää sitä tyttöö sen tytön äitin kaa..aika sekavaa..eli se mies on niinku nyt sen tytön isäpuoli xdxdxd ne ovat jo pelehtineet.hitsi kun poistin sen hackin vahingossa=(

      • Minniel

        Tästä on jo aikaa, mutta minullakin oli kerran semmonen perhe, että oli äiti ja tytär, sitten se äiti rakastu uuteen mieheen ja se kai muutti niille, sitten se tytär rakastu myös siihen mieheen ja oli kait raskaanakin sille. Että näin :D


      • joku
        Minniel kirjoitti:

        Tästä on jo aikaa, mutta minullakin oli kerran semmonen perhe, että oli äiti ja tytär, sitten se äiti rakastu uuteen mieheen ja se kai muutti niille, sitten se tytär rakastu myös siihen mieheen ja oli kait raskaanakin sille. Että näin :D

        No mulla oli tämmönen tapaus:

        Tapio Mukavainenhan on sen yhen siivoojan kanssa, vai mitä? Sen Tapion vaimon (nimeä en muista) laitoin yhen naisen kanssa ja se oli mukavaa, kun laitoin sitten Tapion pussaamaan vaimoaan siivoojan ja vaimon tyttöystävän nähden... Tosin tallennukset ovat sittemmin kadonneet.


    • Christina**

      yhdellä miehellä on 20 rakastettua,jokasen kanssa pelehtinyt.. ei jäny kiini kertaakaan muttei ole perhettä.

      sitten on siskokset jotka asu samassa kämpässä kummatki tehny samalle miehelle lapsen ja lapset saman ikäisiä :D

      sit yhessä perheessä on kaks pariskuntaa ( matti ja maaijja ja jaakko ja milja) et jaakko ja maijja oli ennen naimissa ja yks kakara. nyt sitten on milja rakastunu mattiin ja jaakkoon ja matti on rakastunut maijjaan ja miljaan ;D ja kummatki naiswet on tehnyt kummalleki miehelle lapsen :D
      toivotavasti tajusitte ton vikan :D:D

    • määä 12

      tässä on yksi taisto ruutila .naisia:
      1 jonna ylpölä on naimissa mutta sai taistolle pojan.
      2 terttu kovero kihlattu ja sitten ero sai taistolle eka pojan ja kaksoset tytön ja poijan.
      päivän myöhemmin toinen nainen ,
      3 hellevi lamppukka sai kaksoset tytön ja pojan.
      4 sofia virtanen sa pojan erosi jannesta.
      5 tytti romppannen sai kaksoset pojat
      7 poikuus meni eljas leijonalle joka kuoli
      mulla on monta näitä

      • Aika hauskoja nää tlanteet, mutta mutta kertokaas sit jotain uusia tapoja pelata esim uusioperhe?


      • mää12
        viveca87 kirjoitti:

        Aika hauskoja nää tlanteet, mutta mutta kertokaas sit jotain uusia tapoja pelata esim uusioperhe?

        isällä kaksi lasta ja äidillä kaksi lasta ja sitten vielä yhtenen ,lapset eivät tykkää isän uudesta tai toisin päin yksi päätyi nyt eroon .näitä on aika monta


    • q_Pinja_p

      Mulla on perhe, jossa mies ja nainen oli tosi rakastuneita, kunnes nainen petti miestään naapurin rikkaan ukon kanssa ja tuli "vahingossa" raskaaksi. Koska en saanu juoruilemalla pettämistä paljastettua, aviomies näki vaimon ja naapurin romanttisen halauksen ja otti lopulta eron. Nainen muutti viimeisillään raskaana olevana rikkaan miehen luo ja nyt ne on menossa naimisiin ennen kuin lapsi syntyy - häät on edelleen kesken, koska aina tiettyyn kellon aikaan koko peli tilttaa kesken juhlien - kuva jää seisomaan paikalleen, mutta äänet kuuluu. :S Pitää kattoa, jos ois ratkennu nyt kun asensin uuden lisärin, jos ei taidan päivittää. :)

      Tarkoituksena ois vielä, että kun lapsi syntyy, se elää ensin vaan äidin ja rikkaan miehen kanssa, kun äidin ex viettää masentuneena rietasta poikamieselämää jonka päätteksi vanha suola alkaa janottaa ja äiti ja lapsi muuttavat takaisin kotiin, jos peli alkaa toimia.

    • hjfkyfi

      mull on semmonen blondi naine jonka nimi on coraly ja sill on 15 rakastajaa!....
      tää saattaa olla vähä pervoo mutta sil on niinku miehii ja naisii xDD
      ei voi mtn .)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      232
      3448
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      20
      2446
    3. Toivon vain

      Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      5
      1435
    4. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      34
      1355
    5. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      83
      1197
    6. Miten sua nyt

      Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      77
      1155
    7. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

      Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      30
      1136
    8. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

      Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      21
      1115
    9. Kuka on tämä henkilö

      jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1048
    10. Minä näen sinut

      Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      27
      925
    Aihe