matohäntä

anniina^^

dumbledorehan sanoo harrylle jotain että ku harry ei antanu siriuksen ja lupinin tappaa matohäntää, niin että matohäntä olis harrylle henkensä velkaa, tjs. olisko siis mahdollista että matohäntä kuolis 7 kirjas suojellakseen harrya. ku eks siinä kaks henkilöö kuole? mä sanoisin että voldu ja matohäntä kuolis.



Tää on sit vaan joku mun tyhmä teoria :D

10

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arya.

      Mielenkiintoinen teoria, tyhmiä teorioita ei olekaan. :)

    • -----

      "ku eks siinä kaks henkilöö kuole?"

      Eikö kukaan lue niitä Rowlingin sanomisia kunnolla?

    • tang

      Tosiaan kaksi päähenkilöä kuolee, matohäntä ei kyl ole mikään päähenkilö. Mä epäilen että Haarry ja Voldemort kuolee molemmat.Sellaiset henkilöt kuolee joita ilman kenellekkään toiselle ei tule mieleen jatkaa kirja sarjaa. Näin mä luin jostain haastattelusta.

      • tiikerijellona

        tang-oikeassa olet. samaan teoriaan minäkin päätyisin.
        mut matohäntähän on kuitenkin velkaa harrylle- en tiedä minkä- henkensä, tai jotain, mistä harrylle on apua...


    • entäs

      Mut musta tuntuu että siinä seittemännessä kirjassa kuolee kuitenki enemmän ku vaan kaks tyyppiä...
      2 päähenkilöö ja sit varmasti joitain muita

      • HBP

        Mäkin oon ajatellut tuolla tavalla, että 2 päähenkilöö kuolis ja sitte muitakin


      • ------

        Perhana kun ei hp-fanitkaan toimi! Niin siis missä Rowling sanoi tuon, että 2 henkilöä kuolee viimeisessä kirjassa? Kun muistaakseni Rowling ei sanonut aivan niin vaan iltasanomat tulkitsi sen väärin ja tietenkin se levis sillain. Alkuperäinen Rowlingin kertoma olis mukavampi lukea.


    • Ihan varmasti!!

      Minäkin olen miettinyt ihan samaa asiaa, että mikä merkitys matohännän ja Harryn välisellä siteellä tulee viimeisessä kirjassa olemaan. Uskoisin, että se on suurempi kuin me arvaammekaan. Ja ihmettelen, miksi asiaa ei ole enemmänkin spekuloitu.

      Olen aivan varma, että tuolla siteella tulee olemaan suuri merkitys. Dumbledorekinhan käyttäytyi omituisesti kuullessaan siitä.

      Mutta on aika epätodennäköistä olettaa, että matohäntä kuolisi noin vain Harryn puolesta, sillä velhomaailman mutkikkaimmat taiat eivät toimi noin mustavalkoisesti. Sen sijaan on mahdollista, että matohäntä esim. yrittää tappaa Harryn Voldemortin käskystä, mutta ei sitten onnistukaan siinä.

      Tai sitten asiassa saattaa olla vieläkin syvempi merkitys. Voldemorthan uudesti syntyessään käytti palvelijan lihana matohäntää. Sen takia hänkin on nyt ikään kuin velkaa Harrylle (sillä siirtyihän matohännän velkakin häneen, jos kerta Harryn äidin Harrylle antamakin suoja siiryi).

    • juuuust

      just tota mä oon yrittäny polottaa kaikílle jotka vouhottavat harryn kuolemasta!

    • nojaa

      kyllä tuo ihan järkeen käy :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe