Vauva lehti

Toivottavasti pian iskä

Moikka

Tämä nyt ei ole ehkä ihan oikea palsta mutta parempaa en löytänyt.

Olemme aikeissa hankkia lasta vaimoni kanssa.

Olen ajatellut että sitten kun joskus tärppää niin tilaan vaimolleni ja itselleni jonkun vauva lehden.

nyt kysyisin että mitä eroa niissä on keskenään Esim Vauva lehti, Kaks ja odotus jne jne.

Mikä olisi fiksuin lehti tilata jos hinta ei oel ratkaiseva tekijä

Kiitti etukäteen asiallisista vastauksista

44

4050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lentsu*

      Vauvalehti ensin vuodeksi ja sen jälkeen kaks lehti kouluikään asti.

    • tuo

      ODOTUS lehti olis kiva odotusajalle. :)

    • lehti

      Itse tilaisin vauva-lehden. Jotenkin siinä on enemmän kuin kaks lehdessä. No, mielipiteitä on monia mutta itse tykkään vauva lehdestä! :) käy kirjastossa selailemassa ja katso mikä olisi kiinnostavaa lukemista ja kummassa on enemmän sellaisia asioita joista on hyötyä ja jotka ovat mielenkiintoisia.

    • satu40

      ensin 9 kk lehteä ja sen jälkeen Meidän perhe-lehteä.
      Vauvalehti, odotus ja kaksplus ovat mielestäni liian "kiiltäviä" - paljon mainoksia ja vähän asiaa.

      • kirsikka_70

        Meille tuli ensiks Odotus ja sit Kaksplus tulee edelleen. Pidän molemmista lehdistä. Päädyin näihin, koska niissä käsitellään mun mielestä asioita laajemmin ku Vauvassa.


      • aino_kirsikka_70

        Meille tuli ensiks Odotus ja sit Kaksplus tulee edelleen. Pidän molemmista lehdistä. Päädyin näihin, koska niissä käsitellään mun mielestä asioita laajemmin ku Vauvassa.


      • armikukka
        aino_kirsikka_70 kirjoitti:

        Meille tuli ensiks Odotus ja sit Kaksplus tulee edelleen. Pidän molemmista lehdistä. Päädyin näihin, koska niissä käsitellään mun mielestä asioita laajemmin ku Vauvassa.

        Ehdottomasti vauva-lehti. kaksplussassa on paljon isompien lasten asiaa. vauvassa juuri odotus- ja vauva-asiaa eniten. Paljon kivoja juttuja perheitten kokemuksista ja vinkkejä ja ohjeita. kantsii varmaan kuitenkin katsoa kirjastossa, kumpi on omaa tyyliä.


    • Anonyymi

      pariskunnat ovat onnellisimmillaan ennen lapsia". Tuosta voisi vetää myös sen johtopäätöksen, että lapsista riippumatta pariskunnat ovat onnellisimmillaan silloin kun suhde on vielä suht. tuore ja kiihkeä ihan lapsista riippumatta. Ovatko pariskunnat sitten onnellisia tilanteessa, jossa lastentekovietti on kova mutta lapsia ei ala tulla? Tuskin, ainakaan me emme siinä vaiheessa olleet. Tuon tutkimuksen heikkous on siinä ettei siinä verrattu lapsellisia ja lapsettomia pariskuntia, vaan ainoastaan lapsellisten pariskuntien onnellisuutta eri vaiheissa elämää.

      Toki lapset ovat kuluttavia olentoja. Valitettavan usein pariskuntia eroaa juuri lapsen syntymästä ensimmäisen vuoden aikana.

      B-rapun tuuppari

    • Anonyymi

      Kannattaa tälläin alussa heitellä se mälli patjojen väliin ja harkita sitä kakarantekoa.

    • Anonyymi

      Hienoa, että saadaan ehkä Suomeen uusi suomalainen. Hyvä Te!

      Selaile irtonumeroita jossain Prismassa, josta löytyy paljon lehtiä.
      Ehkä saat osviittaa kysymykseesi.

      Alkuperäisten kantasuomalaisten syntyvyys on liian alhaista.
      Se, että tänne on tuotettu isoihin kaupunkeihin puoli maapallollista muslimeita ja afrikkalaisia on mielestäni iso osasyy siihen, että kantasuomalaiset eivät hanki lapsia tai hankkivat niitä vain yhden.
      Johtuu siitä, että ympäristöstä on tullut turvaton ja myös siitä, että koska joudumme verorahoillamme elättämään näitä uusia tulokkaita, niin suomalaisten verot ovat niin suuret (ja palkat pienet), että kertakaikkiaan yhdenkin lapsen kanssa ollaan jo kusessa. Ainakin työssäkäyvät ovat kusessa.
      Sosiaalituilla elävät kyllä ehkä pystyvät lisääntymään, kun valtio elättää lapsen, mutta sosiaalituilla elävät eivät keskimäärin ole sellaista porukkaa, joiden lisääntyminen olisi kansakunnan kehittymisen kannalta sitä parasta. kasvupohja sossuperheessä, ghettolähiössä ei anna lapselle kovin hyvää ponnahduslautaa elämään.

    • Anonyymi

      moi haluisin pariskunista ystävää olen 55 vuotias nainen saiko viestin heti olen raitis nainen ihan kunnoliasta ystävää t marita

      • Anonyymi

        Oottekohan ihan järjissänne?


      • Anonyymi00283
        Anonyymi kirjoitti:

        Oottekohan ihan järjissänne?

        Huoli-Ilmoitus tehty tästä väärällä sukupuolella ja väärällä nimellä esiintyvästä huijarista!


    • Anonyymi

      moi laita minulle viesti olen 55 vuotias nainen laita minulle pian t marita

      • Anonyymi

        moi laita minulle viesti olen 55 vuotias nainen saitko viestin t marita


      • Anonyymi

        moi vuotko laittaa viestin minulle olen 55 vuotias nainen saiko viesin t marita


      • Anonyymi

        moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viesti olen helsinkistä t marita


      • Anonyymi

        moi vaan olen 55 vuotias nainen saiko viestin pian ota yhtyttä t marita


      • Anonyymi

        moi tykkää mukavistä ystävästä olen 55 vuotas nainen saiko viestin t marita


      • Anonyymi

        moi vaan olen 55 vuotias nainen harmaat hiukset ja vihreet silmät ja olen melkein 167 cm pitkä ota yhtyttä t marita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi vaan olen 55 vuotias nainen saiko viestin pian ota yhtyttä t marita

        moi vaan mitä kuuluu mulle kuuluu mulle hyvää olen 55 vuotias nainen ja hiukset ja pitkät hiukset ota yhtyttä t marita


      • Anonyymi

        moi olen 55 vuotias nainen saiko viestin olen helsinkistä olen kauvan asunut helsinkiissä olen puhelias ja rehellinen hauska t marita


      • Anonyymi

        moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viesti t marita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi tykkää mukavistä ystävästä olen 55 vuotas nainen saiko viestin t marita

        moi laita viestin olen nainen helsnkistä ota yhtyttä olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita


      • Anonyymi

        moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen asun helsinkissä saiko viestin ota yhtyttä t marita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi vaan olen 55 vuotias nainen harmaat hiukset ja vihreet silmät ja olen melkein 167 cm pitkä ota yhtyttä t marita

        moi laita viesti minulle mulla on harmaat hiukset ota 55 vuotta saiko viestin t marita


      • Anonyymi

        moi mitä kuuluu mulle hyvää saiko viestin olen 55 vuotias nainen ota yhtyttä t marita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen asun helsinkissä saiko viestin ota yhtyttä t marita

        moi laita viesti minulle olen nainen helsinkistä olen 55 vuotias nainen ota yhtyttä t marita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen asun helsinkissä saiko viestin ota yhtyttä t marita

        moi minä olen joskus käynnyt ulkomailla tykkäätkö käydä ulkomailla ota yhtyttä olen 55 vuotias nainen t marita


      • Anonyymi

        moi mikä on nimesi olisi kiva kirjottaa viestijä olen 55 vuotias nainen saiko viestin minulta mulla on punaiset hiukset ja vihreet silmät ja pituus mekein 167 cm pitkä ja olen rehelinen ja hauska ja puhelias luotettava t marita


      • Anonyymi

        moi laita minulle viesti olen 55 vuotias ja asun helsinkissä ota pian yhtyttä t marita


      • Anonyymi

        moi laita viesti minulta olen 55 vuotias nainen ja helsinkistä olen luotettava ja puhelias ja hauska ja rehelinen saiko viesti t marita


      • Anonyymi

        moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viestin ota yhtyttä t marita tykkään musinkin kuntelusta ja kivoista ystäviestä ja saa tavata usein t marita


      • Anonyymi

        moi laita viesti minulle olen joskus käynnyt elokuvissa mun mielestä oli kiva käydä jukan kanssa elokuviassa olenko sinä käynyt elokuvissa oletko joskus t marita


      • Anonyymi

        moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen t marita


      • Anonyymi00284
        Anonyymi kirjoitti:

        moi mikä on nimesi olisi kiva kirjottaa viestijä olen 55 vuotias nainen saiko viestin minulta mulla on punaiset hiukset ja vihreet silmät ja pituus mekein 167 cm pitkä ja olen rehelinen ja hauska ja puhelias luotettava t marita

        Yritätkö sinä esiintyä vielä toisena,olet ruskeasilmäinen kalju mieheke!toivottavasti poliisi näkee nää viestit!


    • Anonyymi

      moi laita minulle viesti olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita

      • Anonyymi

        moi laita minulle viesti olen 55 vuotias nainen saiko viestin minulta telkkari pois huonneesta ja peilipöytä olen kiva ihminen ota yhtyttä t marita


      • Anonyymi

        moi olen joskus mökillä ota yhtyttä pian olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita kesä oli lämmin ja talvi kylmä entäs sielä millainen sää on sielä laita viesti t marita


      • Anonyymi

        moi laita viesti mulle olen 55 vuotias nainen saiko viestin laita heti vastaus t marita


    • Anonyymi00222

      vauva foorumi ei ollut kokemukseni mukaan hyvä

      • Anonyymi00286

        Mene hoitoon!


    • Anonyymi00327

      NO MÄ VOIN NUSSIA VAIMOAS,NIIN TULEE JOTAIN MINIKULLI!!!!

    Ketjusta on poistettu 316 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      162
      1398
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      34
      663
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe