Vauva lehti

Toivottavasti pian iskä

Moikka

Tämä nyt ei ole ehkä ihan oikea palsta mutta parempaa en löytänyt.

Olemme aikeissa hankkia lasta vaimoni kanssa.

Olen ajatellut että sitten kun joskus tärppää niin tilaan vaimolleni ja itselleni jonkun vauva lehden.

nyt kysyisin että mitä eroa niissä on keskenään Esim Vauva lehti, Kaks ja odotus jne jne.

Mikä olisi fiksuin lehti tilata jos hinta ei oel ratkaiseva tekijä

Kiitti etukäteen asiallisista vastauksista

29

2782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lentsu*

Vauvalehti ensin vuodeksi ja sen jälkeen kaks lehti kouluikään asti.

• tuo

ODOTUS lehti olis kiva odotusajalle. :)

• lehti

Itse tilaisin vauva-lehden. Jotenkin siinä on enemmän kuin kaks lehdessä. No, mielipiteitä on monia mutta itse tykkään vauva lehdestä! :) käy kirjastossa selailemassa ja katso mikä olisi kiinnostavaa lukemista ja kummassa on enemmän sellaisia asioita joista on hyötyä ja jotka ovat mielenkiintoisia.

• satu40

ensin 9 kk lehteä ja sen jälkeen Meidän perhe-lehteä.
      Vauvalehti, odotus ja kaksplus ovat mielestäni liian "kiiltäviä" - paljon mainoksia ja vähän asiaa.

• kirsikka_70

Meille tuli ensiks Odotus ja sit Kaksplus tulee edelleen. Pidän molemmista lehdistä. Päädyin näihin, koska niissä käsitellään mun mielestä asioita laajemmin ku Vauvassa.

• aino_kirsikka_70

Meille tuli ensiks Odotus ja sit Kaksplus tulee edelleen. Pidän molemmista lehdistä. Päädyin näihin, koska niissä käsitellään mun mielestä asioita laajemmin ku Vauvassa.

• armikukka
        aino_kirsikka_70 kirjoitti:

Ehdottomasti vauva-lehti. kaksplussassa on paljon isompien lasten asiaa. vauvassa juuri odotus- ja vauva-asiaa eniten. Paljon kivoja juttuja perheitten kokemuksista ja vinkkejä ja ohjeita. kantsii varmaan kuitenkin katsoa kirjastossa, kumpi on omaa tyyliä.

• Anonyymi
        UUSI
        kirsikka_70 kirjoitti:

MOI LAITA VIESTI MINULLE OLEN 55 VUOTIAS NAINEN TYKÄÄN MUSIKKIÄ LAITA VIESTEJÄ T MARITA

• Anonyymi
        UUSI
        kirsikka_70 kirjoitti:

MOI ETSIN YSTÄVIÄ OLEN 55 VUOTIAS NAINEN JA HALUISIN UUSIA YSTÄVIÄ PARISKUNNISTÄ T MARITA

• Anonyymi
        UUSI
        armikukka kirjoitti:

Ehdottomasti vauva-lehti. kaksplussassa on paljon isompien lasten asiaa. vauvassa juuri odotus- ja vauva-asiaa eniten. Paljon kivoja juttuja perheitten kokemuksista ja vinkkejä ja ohjeita. kantsii varmaan kuitenkin katsoa kirjastossa, kumpi on omaa tyyliä.

MOI LAITA VIESTI MINULLE OLEN 55 VUOTIAS NAINEN OLISI KIVA NÄHDÄ T MARITA

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

MOI LAITA VIESTI MINULLE OLEN 55 VUOTIAS NAINEN TYKÄÄN MUSIKKIÄ LAITA VIESTEJÄ T MARITA

MOI LAITA VIESTI MINULLE OLEN 55 VUOTIAS NAINEN SAIKO VIESTIN OTA VIESTI MINULLE T MARITA

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

MOI LAITA VIESTI MINULLE OLEN 55 VUOTIAS NAINEN SAIKO VIESTIN OTA VIESTI MINULLE T MARITA

MOI LAITA MINULLE OLEN 55 VUOTIAS NAINEN SAIKO VIESTIN MINULTA T MARITA

• Anonyymi

MOI LAITA VIESTI PIAN OLEN 55 VUOTIAS NAINEN OTA PIAN YHTYTTÄ T MARITA

• Anonyymi

MOI LAITA MINULLE VIESTI OLEN 55 VUOTIAS NAINEN SAITKO VIESTIN OTA YHTYTTÄ T MARITA

• Anonyymi

MOI LAITA MINULLE VIESTI OLEN 55 VUOTIAS NAINEN SAIKO VIESTIN OTA YHTYTTÄ MINUUN

• Anonyymi

pariskunnat ovat onnellisimmillaan ennen lapsia". Tuosta voisi vetää myös sen johtopäätöksen, että lapsista riippumatta pariskunnat ovat onnellisimmillaan silloin kun suhde on vielä suht. tuore ja kiihkeä ihan lapsista riippumatta. Ovatko pariskunnat sitten onnellisia tilanteessa, jossa lastentekovietti on kova mutta lapsia ei ala tulla? Tuskin, ainakaan me emme siinä vaiheessa olleet. Tuon tutkimuksen heikkous on siinä ettei siinä verrattu lapsellisia ja lapsettomia pariskuntia, vaan ainoastaan lapsellisten pariskuntien onnellisuutta eri vaiheissa elämää.

Toki lapset ovat kuluttavia olentoja. Valitettavan usein pariskuntia eroaa juuri lapsen syntymästä ensimmäisen vuoden aikana.

B-rapun tuuppari

• Anonyymi
      UUSI

MOI LAITA VIESTI PIAN SAIKO OTA YHTYTTÄ OLEN 55 VVUOTAS NAINEN SAIKO VIESTIN T MARITA

• Anonyymi
      UUSI

MOI LAITA VIESTI MINULLE OLEN 55 VUOTIAS NAINEN JA HELSDINKISTÄ OLISI KIVA TUTUSTUA T MARITA ELI PARISKUNTA YSTÄVÄSI T MARITA

• Anonyymi
        UUSI

MOI MITÄ KUULUU MULLE KUULU HYVÄÄ ONKO KIVA KUN ON SYKSY T MARITA

• Anonyymi
      UUSI

MOI LAITA VIESTI MINULLE OLEN 55 VUOTIAS NAINEN MUSIKIN KUNTELU ON HAUSKAA MINUSTA T MARITA

• Anonyymi
      UUSI

MOI LAITA MINULLE VIESTI OLEN 55 VUOTIAS AIKUNEN NAINEN SAIKO VIESTIN T MARITA

• Anonyymi
      UUSI

Kannattaa tälläin alussa heitellä se mälli patjojen väliin ja harkita sitä kakarantekoa.

• Anonyymi
      UUSI

MOI HALUSIN YSTÄVIÄ PARIKUNISTÄ SAIKO VIESTIN JO OLEN JO 55 VUOTIAS NAINEN OTA YHTYTTÄ T MARITA

• Anonyymi
      UUSI

Hienoa, että saadaan ehkä Suomeen uusi suomalainen. Hyvä Te!

Selaile irtonumeroita jossain Prismassa, josta löytyy paljon lehtiä.
      Ehkä saat osviittaa kysymykseesi.

Alkuperäisten kantasuomalaisten syntyvyys on liian alhaista.
      Se, että tänne on tuotettu isoihin kaupunkeihin puoli maapallollista muslimeita ja afrikkalaisia on mielestäni iso osasyy siihen, että kantasuomalaiset eivät hanki lapsia tai hankkivat niitä vain yhden.
      Johtuu siitä, että ympäristöstä on tullut turvaton ja myös siitä, että koska joudumme verorahoillamme elättämään näitä uusia tulokkaita, niin suomalaisten verot ovat niin suuret (ja palkat pienet), että kertakaikkiaan yhdenkin lapsen kanssa ollaan jo kusessa. Ainakin työssäkäyvät ovat kusessa.
      Sosiaalituilla elävät kyllä ehkä pystyvät lisääntymään, kun valtio elättää lapsen, mutta sosiaalituilla elävät eivät keskimäärin ole sellaista porukkaa, joiden lisääntyminen olisi kansakunnan kehittymisen kannalta sitä parasta. kasvupohja sossuperheessä, ghettolähiössä ei anna lapselle kovin hyvää ponnahduslautaa elämään.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      35
      3812
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      98
      3424
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      104
      3338
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3148
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      72
      3080
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2805
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2580
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2483
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      45
      2422
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      90
      2166
    Aihe