Vauva lehti

Toivottavasti pian iskä

Moikka

Tämä nyt ei ole ehkä ihan oikea palsta mutta parempaa en löytänyt.

Olemme aikeissa hankkia lasta vaimoni kanssa.

Olen ajatellut että sitten kun joskus tärppää niin tilaan vaimolleni ja itselleni jonkun vauva lehden.

nyt kysyisin että mitä eroa niissä on keskenään Esim Vauva lehti, Kaks ja odotus jne jne.

Mikä olisi fiksuin lehti tilata jos hinta ei oel ratkaiseva tekijä

Kiitti etukäteen asiallisista vastauksista

39

3027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lentsu*

Vauvalehti ensin vuodeksi ja sen jälkeen kaks lehti kouluikään asti.

• tuo

ODOTUS lehti olis kiva odotusajalle. :)

• lehti

Itse tilaisin vauva-lehden. Jotenkin siinä on enemmän kuin kaks lehdessä. No, mielipiteitä on monia mutta itse tykkään vauva lehdestä! :) käy kirjastossa selailemassa ja katso mikä olisi kiinnostavaa lukemista ja kummassa on enemmän sellaisia asioita joista on hyötyä ja jotka ovat mielenkiintoisia.

• satu40

ensin 9 kk lehteä ja sen jälkeen Meidän perhe-lehteä.
      Vauvalehti, odotus ja kaksplus ovat mielestäni liian "kiiltäviä" - paljon mainoksia ja vähän asiaa.

• kirsikka_70

Meille tuli ensiks Odotus ja sit Kaksplus tulee edelleen. Pidän molemmista lehdistä. Päädyin näihin, koska niissä käsitellään mun mielestä asioita laajemmin ku Vauvassa.

• aino_kirsikka_70

Meille tuli ensiks Odotus ja sit Kaksplus tulee edelleen. Pidän molemmista lehdistä. Päädyin näihin, koska niissä käsitellään mun mielestä asioita laajemmin ku Vauvassa.

• armikukka
        aino_kirsikka_70 kirjoitti:

Ehdottomasti vauva-lehti. kaksplussassa on paljon isompien lasten asiaa. vauvassa juuri odotus- ja vauva-asiaa eniten. Paljon kivoja juttuja perheitten kokemuksista ja vinkkejä ja ohjeita. kantsii varmaan kuitenkin katsoa kirjastossa, kumpi on omaa tyyliä.

• Anonyymi

pariskunnat ovat onnellisimmillaan ennen lapsia". Tuosta voisi vetää myös sen johtopäätöksen, että lapsista riippumatta pariskunnat ovat onnellisimmillaan silloin kun suhde on vielä suht. tuore ja kiihkeä ihan lapsista riippumatta. Ovatko pariskunnat sitten onnellisia tilanteessa, jossa lastentekovietti on kova mutta lapsia ei ala tulla? Tuskin, ainakaan me emme siinä vaiheessa olleet. Tuon tutkimuksen heikkous on siinä ettei siinä verrattu lapsellisia ja lapsettomia pariskuntia, vaan ainoastaan lapsellisten pariskuntien onnellisuutta eri vaiheissa elämää.

Toki lapset ovat kuluttavia olentoja. Valitettavan usein pariskuntia eroaa juuri lapsen syntymästä ensimmäisen vuoden aikana.

B-rapun tuuppari

• Anonyymi

Kannattaa tälläin alussa heitellä se mälli patjojen väliin ja harkita sitä kakarantekoa.

• Anonyymi

Hienoa, että saadaan ehkä Suomeen uusi suomalainen. Hyvä Te!

Selaile irtonumeroita jossain Prismassa, josta löytyy paljon lehtiä.
      Ehkä saat osviittaa kysymykseesi.

Alkuperäisten kantasuomalaisten syntyvyys on liian alhaista.
      Se, että tänne on tuotettu isoihin kaupunkeihin puoli maapallollista muslimeita ja afrikkalaisia on mielestäni iso osasyy siihen, että kantasuomalaiset eivät hanki lapsia tai hankkivat niitä vain yhden.
      Johtuu siitä, että ympäristöstä on tullut turvaton ja myös siitä, että koska joudumme verorahoillamme elättämään näitä uusia tulokkaita, niin suomalaisten verot ovat niin suuret (ja palkat pienet), että kertakaikkiaan yhdenkin lapsen kanssa ollaan jo kusessa. Ainakin työssäkäyvät ovat kusessa.
      Sosiaalituilla elävät kyllä ehkä pystyvät lisääntymään, kun valtio elättää lapsen, mutta sosiaalituilla elävät eivät keskimäärin ole sellaista porukkaa, joiden lisääntyminen olisi kansakunnan kehittymisen kannalta sitä parasta. kasvupohja sossuperheessä, ghettolähiössä ei anna lapselle kovin hyvää ponnahduslautaa elämään.

• Anonyymi

moi haluisin pariskunista ystävää olen 55 vuotias nainen saiko viestin heti olen raitis nainen ihan kunnoliasta ystävää t marita

• Anonyymi

Oottekohan ihan järjissänne?

• Anonyymi

moi laita minulle viesti olen 55 vuotias nainen laita minulle pian t marita

• Anonyymi

moi laita minulle viesti olen 55 vuotias nainen saitko viestin t marita

• Anonyymi

moi vuotko laittaa viestin minulle olen 55 vuotias nainen saiko viesin t marita

• Anonyymi

moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viesti olen helsinkistä t marita

• Anonyymi

moi vaan olen 55 vuotias nainen saiko viestin pian ota yhtyttä t marita

• Anonyymi

moi tykkää mukavistä ystävästä olen 55 vuotas nainen saiko viestin t marita

• Anonyymi

moi vaan olen 55 vuotias nainen harmaat hiukset ja vihreet silmät ja olen melkein 167 cm pitkä ota yhtyttä t marita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

moi vaan olen 55 vuotias nainen saiko viestin pian ota yhtyttä t marita

moi vaan mitä kuuluu mulle kuuluu mulle hyvää olen 55 vuotias nainen ja hiukset ja pitkät hiukset ota yhtyttä t marita

• Anonyymi

moi olen 55 vuotias nainen saiko viestin olen helsinkistä olen kauvan asunut helsinkiissä olen puhelias ja rehellinen hauska t marita

• Anonyymi

moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viesti t marita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

moi tykkää mukavistä ystävästä olen 55 vuotas nainen saiko viestin t marita

moi laita viestin olen nainen helsnkistä ota yhtyttä olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita

• Anonyymi

moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen asun helsinkissä saiko viestin ota yhtyttä t marita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

moi vaan olen 55 vuotias nainen harmaat hiukset ja vihreet silmät ja olen melkein 167 cm pitkä ota yhtyttä t marita

moi laita viesti minulle mulla on harmaat hiukset ota 55 vuotta saiko viestin t marita

• Anonyymi

moi mitä kuuluu mulle hyvää saiko viestin olen 55 vuotias nainen ota yhtyttä t marita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen asun helsinkissä saiko viestin ota yhtyttä t marita

moi laita viesti minulle olen nainen helsinkistä olen 55 vuotias nainen ota yhtyttä t marita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

moi minä olen joskus käynnyt ulkomailla tykkäätkö käydä ulkomailla ota yhtyttä olen 55 vuotias nainen t marita

• Anonyymi

moi mikä on nimesi olisi kiva kirjottaa viestijä olen 55 vuotias nainen saiko viestin minulta mulla on punaiset hiukset ja vihreet silmät ja pituus mekein 167 cm pitkä ja olen rehelinen ja hauska ja puhelias luotettava t marita

• Anonyymi

moi laita minulle viesti olen 55 vuotias ja asun helsinkissä ota pian yhtyttä t marita

• Anonyymi

moi laita viesti minulta olen 55 vuotias nainen ja helsinkistä olen luotettava ja puhelias ja hauska ja rehelinen saiko viesti t marita

• Anonyymi

moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viestin ota yhtyttä t marita tykkään musinkin kuntelusta ja kivoista ystäviestä ja saa tavata usein t marita

• Anonyymi

moi laita viesti minulle olen joskus käynnyt elokuvissa mun mielestä oli kiva käydä jukan kanssa elokuviassa olenko sinä käynyt elokuvissa oletko joskus t marita

• Anonyymi

moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen t marita

• Anonyymi

moi laita minulle viesti olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita

• Anonyymi

moi laita minulle viesti olen 55 vuotias nainen saiko viestin minulta telkkari pois huonneesta ja peilipöytä olen kiva ihminen ota yhtyttä t marita

• Anonyymi

moi olen joskus mökillä ota yhtyttä pian olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita kesä oli lämmin ja talvi kylmä entäs sielä millainen sää on sielä laita viesti t marita

• Anonyymi

moi laita viesti mulle olen 55 vuotias nainen saiko viestin laita heti vastaus t marita

Ketjusta on poistettu 108 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      254
      14414
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      149
      3906
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      129
      3765
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1601
    5. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      34
      1587
    6. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      386
      1568
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      49
      1306
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1091
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      47
      967
    10. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      92
      915
    Aihe