3-G puhelinta odotellessa

Kuinka kauan olette joutuneet odottamaan puhelintanne! Erehdyin tekemään Elisa operaattorini kanssa paketti kaupan 3-g puhelimesta.Sopimus on tehty 15.5.2007 ja odotan yhä puhelintani.Kohta puoliin taitaa meikäläinen vaihtaa operaattoria.

5

1209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..meni itselläni...

..mutta odottaisin varmaan vieläkin ellen olisi soittanut asiakaspalveluun ja vaatinut sopimuksen nopeaa käsittelyä. Puhelun jälkeen luuri tuli postissa parissa päivässä. Kannattaa soittaa, vaikkakin jonoa on. Itse soitin viikonloppuna ja pääsin nopeasti läpi.

• 3nity

Tein sopparin Elisan myymälässä, puhelimen sain mukaan saman tien ilman mitään odotteluja.

• tojuha

Saman tien sain puhelimen mutta liittymä aukesi luvatun 2viikon sijaan16 viikkoa ja sen jälkeen noin 1,2 vuotta onkin ollut yhtä helvettiä laskujen sun muiden asioiden takia,mutta5.5.2008 tää paska on ohi EIKÄ IKINÄ ENÄÄ ELISAA.

• No odottelu loppui ja vaihtui operaattori samalla!

• gklnb

Juupas juu..itse tein sopimuksen kesäkuun 8 päivä,puhelin saapui kesäkuun 18 päivä MUTTA liittymä ei ole vieläkään auki,asiakaspalvelusta sanottiin viime viikolla kun soitin että voi mennä vielä 5-6 viikkoa ennenkuin liittymä alkaa toimimaan..aika peeceestä koko touhu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5300
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      2579
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      270
      2453
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2369
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1774
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      228
      1537
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      54
      1141
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90
      1066
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1063
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      85
      1050
    Aihe