Kuinka kauan olette joutuneet odottamaan puhelintanne! Erehdyin tekemään Elisa operaattorini kanssa paketti kaupan 3-g puhelimesta.Sopimus on tehty 15.5.2007 ja odotan yhä puhelintani.Kohta puoliin taitaa meikäläinen vaihtaa operaattoria.
3-G puhelinta odotellessa
5
1200
Vastaukset
- ..meni itselläni...
..mutta odottaisin varmaan vieläkin ellen olisi soittanut asiakaspalveluun ja vaatinut sopimuksen nopeaa käsittelyä. Puhelun jälkeen luuri tuli postissa parissa päivässä. Kannattaa soittaa, vaikkakin jonoa on. Itse soitin viikonloppuna ja pääsin nopeasti läpi.
- 3nity
Tein sopparin Elisan myymälässä, puhelimen sain mukaan saman tien ilman mitään odotteluja.
- tojuha
Saman tien sain puhelimen mutta liittymä aukesi luvatun 2viikon sijaan16 viikkoa ja sen jälkeen noin 1,2 vuotta onkin ollut yhtä helvettiä laskujen sun muiden asioiden takia,mutta5.5.2008 tää paska on ohi EIKÄ IKINÄ ENÄÄ ELISAA.
No odottelu loppui ja vaihtui operaattori samalla!
- gklnb
Juupas juu..itse tein sopimuksen kesäkuun 8 päivä,puhelin saapui kesäkuun 18 päivä MUTTA liittymä ei ole vieläkään auki,asiakaspalvelusta sanottiin viime viikolla kun soitin että voi mennä vielä 5-6 viikkoa ennenkuin liittymä alkaa toimimaan..aika peeceestä koko touhu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228