Onkohan enää mistään mahdollista saada käsiinsä alkuperäistä muumimukia vuodelta 1957 ja mikähän sellaisen arvo mahtaa olla?
Muumimuki vuodelta 1957
4
1633
Vastaukset
- nimdi
menes huutonettiin ja hae muumimukit. joskus voipi löytyä vanhempaakin, meinaavat vaan olla aika hinnoissa.
- Muumimuki
Vuoden 1957 alkuperäisiä Arabian muumimukeja on kaksi. Toinen, keltaisella kuvalla, on "Moomins at Arabia" kirjan kansikuvassa. Toisessa on se sininen Muumin kuva, joka on kirjan kuvassa olevassa lautasessa.
Olen saanut sen käsityksen, ettei ainakaan sinisellä kuvalla olevaa mukia ole edes Arabialla. Minulla itselläni sellainen on, lapsena saatu. Se on hyvässä kunnossa. Sen arvosta minulla ei ole käsitystä - ehkä se on niin ainutlaatuinen, ettei markkinoita ole. Itsekään en ole halukas luopumaan siitä vähästä.- sangis
Hei,
Olen kiinnostunut ostamaan omistamasi Muumi mukin vuodelta 19557. Oletko harkinnut myymistä, kerroit, että et ole valmis luopumaan siitä "vähästä". Millä hinnalla olisit valmis myymään tämän pienen mukin?
Terveisin
Timo Sankilampi
[email protected]
0500-284700 - Vm.-56
sangis kirjoitti:
Hei,
Olen kiinnostunut ostamaan omistamasi Muumi mukin vuodelta 19557. Oletko harkinnut myymistä, kerroit, että et ole valmis luopumaan siitä "vähästä". Millä hinnalla olisit valmis myymään tämän pienen mukin?
Terveisin
Timo Sankilampi
[email protected]
0500-284700Minulla on jäljellä enää lautanen sinisellä muumilla. Muistan vieläkin kuinka surullinen olin, kun muki meni rikki, vaikka sainkin tilalle 60-luvun Arabia-mukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812