Kertokaa niin hyvät kuin huonot puolet kyseisestä klinikasta...? Meillä aika sinne elokuun lopulla ja mies lääkäri mutta nimeä en muista.. KIITOS!
Fertinova..
5
1433
Vastaukset
- ipp
Ihan ok klinikka. Tämä mieslääkäri taitaa olla nimeltään Niklas Simberg. Aika erikoinen, mutta mukava tyyppi. Maksuton ensikäynti oli tosi hyvä juttu, mutta käytännössä mahdollisen syntyvän lapsen hinta on lopulta suunnilleen sama, meneepä mille tahansa klinikalle.
- klinikka
Itse olen kyseisen klinikan asiakas. Olen tyytyväinen klinikkaan. Klinikka on pieni ja siellä on kotoisa tunnelma. Minullakin on lääkärinä Niklas. Hän on asiallinen ja sympaattinen mies. Pidän koko klinikan henkilökunnasta. He kaikki ovat sympaattisia ja mukavia ihmisiä. Kovasta kysynnästä huolimatta, he ovat aina saaneet aikataulut sopimaan ja hoidot hoidettua ajallaan.
- klinikasta
Olen ollut tyytyväinen tähän klinikkaan. Siellä tuli heti ensimmäisen käynnin jälkeen sellanen olo, että ottivat asian omakseen ja halusivat yrittää auttaa ja saada tuloksia aikaseksi, toisin kuin jossain julkisella sektorilla. Käyn kyllä tosi mielelläni siellä!
- ....
Heissan!
Hyvään valintaan olette päätyneet, kun Fertinovan asiakkaiksi menette. Me olimme myös Niklaksen asiakkaita ja erittäin tyytyväisiä saamaamme hoitoon. Ajat järjestyivät aina, kun niitä tarvitsi. Puhelimella sai tarvittaessa kiinni sekä hoitajat, biologit että lääkärinkin. Koskaan emme joutuneet painimaan asioidemme kanssa yksin. Kuten joku muukin sanoi, ottivat siellä meidänkin asiamme omakseen. Turhia kokeita/hoitoja ei teetetä ja sinun ja teidän toiveenne huomioidaan varmasti. Mutta rahaa sinnekin palaa reilusti, kuten muuallekin!
Meillä nyt onnellisesti odotellaan esikoistamme, kiitokset kuuluvat Fertinovan asiantuntevalle porukalle!
Tsemppiä ja voimia hoitoihinne! Uskon että saatte hyvää tuloksellista hoitoa osaksenne!
d;)- tyttö 4,5 v ja sen äiti
Hei!
Niklas se oli meidänkin lääkäri. 2002 klinikka oli ihanan rauhallinen, nyt ruuhkainen. Olemme yrittäneet toista kerran passilla ja kerran uudella ivf:llä ja sen passilla. Ehkä kolmas ivf syksyllä..
Onnellinen äiti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835