Mulla on kyseinen kannettava. Yrittänyt asentaa win2000 mutta ei ole onnistunut. Ekan boottauksen jälkeen tulee näytölle vaan teksti disk read error occurred. Onkohan kovalevy finaalissa vai mikä nipistelee?
Compaq Armada v300
7
415
Vastaukset
- Aceristi
Viittaisi siihen että kannettavasi kiintolevyllä on ongelmia...
kokeile: uusinta formatointi, sen jälkeen chkdsk komennolla tutkit levyn kunnon ja jos chkdsk menee ilman virheitä läpi, kokeile asennusta uudelleen.- ?????????????
Pitää illanmittaan tehdä ohjeittesi mukaan, kiitos vinkistä
- ?????????????
Asennettu vihdoin ja viimein onnistuneesti
- Aceristi
Toi v300 oli tuttu peli mulle :) se oli eka kannettavani, ja pyöritin sillä w2k sujuvasti.
- ?????????????
Aceristi kirjoitti:
Toi v300 oli tuttu peli mulle :) se oli eka kannettavani, ja pyöritin sillä w2k sujuvasti.
Reilu 7kk ollut käytössä kyseinen läppäri ja kyllä tuolla muistilla (128megaa) ihan ok win2000 pyörii. Tosin, en kyllä pistäisi pahakseni jos muisti vaikka tuplaantuis. Toi on mulle niinikään eka kannettava.
- Aceristi
????????????? kirjoitti:
Reilu 7kk ollut käytössä kyseinen läppäri ja kyllä tuolla muistilla (128megaa) ihan ok win2000 pyörii. Tosin, en kyllä pistäisi pahakseni jos muisti vaikka tuplaantuis. Toi on mulle niinikään eka kannettava.
V300:n saa tosin metsästää muisteja, muistaakseni ne on PC-66 tason, mutta joskus niitä löytyy mm. huuto.netistä.
- ?????????????
Aceristi kirjoitti:
V300:n saa tosin metsästää muisteja, muistaakseni ne on PC-66 tason, mutta joskus niitä löytyy mm. huuto.netistä.
pc-66 sta on kyllä vaikeampaa löytää mutta mitä olen netistä katellut infoo niin käsittääkseni tuohon menis pc-100 kammat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618