Lara`s adventures part 1

*Tipsuli*

Lana`s adventure part 1
Lanan tumman ruskeat hiukset valuivat silmilleni kun yritn harjata niitä letille. En pitänyt polviin ulottuvaa tukkaani ikinä auki ja muutenkaan en ollut tavallinen prinsessa. Minulla ei ollut edes prinsessan luonnetta niinkuin siskollani Nanniella. Silmäni olivat vihreät ja luonteeltani olin seikkailuhaluinen ja rohkea. Ylläni oli sievän vaaleanpunaisen hameen sijasta huousut ja lyhyt paita.

Saavuin huoneestani keittiöön, jossa siskoni oli jo syönyt ja lähti tapansa mukaan harjaamaan kullankeltaisia hiuksiaan omaan huoneeseensa. Mitäs minä siitä lähdin ulos ja kävelin talliin, jossa minua odotti hevoseni Camey. Silitin hevosta ja aloin satuloida mustaa hevostani. Hetken päästä tallin ovi lensi auki ja syöksyin sieltä tuulen lailla ulos. Laukattuani vähän matkaa annoin Cameyn levätä hetken ja lähdin itse kuljeskelemaan läheisille poluille.

Ilma oli puhdas ja raikas oli keskikesä. Nousin läheistä tietä vuoren taa ja katselin maisemia joista näkyi ihan melkein linnan pihalle asti. Yhtäkkiä otteeni lipsui kalliolta ja putosin kalliolta vähän matkaa kunnes pysähdyin erään luolan suulle. Nousin ylös ja ajattelin ,että tämä olisi hieno paikka tutkia. Vilkaisin alas, jossa näin vain Cameyn. -Ei kai se mitään haittaa jos käyn tuolla. ajattelin. Sitten lähdin luolan suuta kohti.

Luolassa oli kosteaa ja märkää enkä huomannut ottaa soihtuakaan mukaani. Kävelin vähän matkaa, kunnes huomasin, että joku repi hiuksiani. Otin miekkani ja huidoin ilmaa. Ilman miekkaa en koskaan lähtenyt ulos. Sama toistui ja palmikkoni aukesi levälleen. Hermostuin ja huitaisin miekallani otusta, joka paljastui lepakoksi. Lepakko tippui lattialle Olin tappanut sen. Äkkiä kuului ääniä luolan perältä ja lähdin juoksemaan nopeasti. Juoksin varmaan ikuisuuden, kunnes eteeni ilmestyi kuin tyhjästä lammikko. Sukelsin lampeen ja kohotin hiljalleen päätäni vedenpinnalle. -Lepakoita varmaan. Nousin ylös ja kosketttelin maata ja onnekseni huomasin soihdun ja tartuin siihen märin käsin. Kummasti kyllä soihtu paloi, mikä oli tietenkin hyvä juttu. -Mihinköhän olin tullut? Astelin hiljaisin askelin kosteisella maalla. En tiennyt mistä olin tullut, koska tunneleita oli monta. Äkkiä kuulin takaani jotain.-Olisiko taas lepakoita tai peikkoja tai tai... En jäänyt ottamaan siitä selvää vaan juoksin tunneliin, joka oli vastapäätäni. Jokin sujahti ohitseni, käännyin, mutta en nähnyt mitään. Valaisin soihdun kanssa tietä ja sitten kuulin huohottavaa hengitystä takanani. Mikään ei enää pidätellyt otin miekkani esiin ja vedin sillä voimakkaasti viillon taakseni.

-Au toi sattu. -Kuka siellä? Kysyin vähin äänin. -Minä! mahtava Eren tämän luolan valtias. Kuka uskaltaa tunkeutua luolaani? -Tuota anteeksi hirveästi, mutta tänne luolastoihin eksyy helposti ja minä etsiskelen vain reittiä pois täältä. Valaisin soihdulla olentoa ja se oli iso se oli lohikäärme. Katsoin otusta silmiin räpäyttämättä kertaakaan vihreitä kirkkaita silimiäni. crashonline.org.uk/14/ images/dragon.jpg

Lohikäärme katsoi minuun ja miekkaani terävästi ja aloin lausahdella, että prinsessa kun hän oli, niin misähän sijaitsisi ulosmeno tie? Lohikäärme selitti jotain, että prinsessaksi häntä ei voisi uskoakkaan heti miekka, housut ja asenne. Lohikäärmehän vaikutti mukavalta, vaikka niistä sitten aina kerrottiin pelottavia tarinoita, joilla peloteltiin kylän lapsia. -Vaikutat mukavalta, voin tarjota kyydin pois täältä jos haluat? lohikäärme ehdotti. -Kyllä kiitos. Nousin lohikäärmeen suomuiseen selkään ja minua hieman hirvitti. Mietin, että jos putoan tai teen jotain väärin tai jotain. Samassa lohikäärme levitti siipensä ja lensi katossa olevasta leveästä halkeamasta ulos. www.angelfire.com/ar/Personalizit/ dragon.jpg

Huomattuani, että lohikäärmeen selässähän on helpompi pysyä kuin luulin uskalsin ihailla näköaloja, jotka vilahtelivat ohitseni.



No niin tämä oli varsin virheellinen tarina uskoisin, mutta haluatteko, että jatkan?

2

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna

      a) Jospa me vaikka opettelisimme hieman kirjoittamaan ennen kuin lisäämme minnekään mitään.
      b) Ei, emme halua kuulla jatkoa, tässä on jo tarpeeksi. Maailma on täynnä tuollaisia nuoria Tipsuleita, jotka kirjoittavat yhtä hirveällä tavalla ja vielä luulevat olevansa lahjakkaita.

      (Äidin olisi varmasti pitänyt opettaa sinulle, että jos teksti on suomeksi, silloin myös otsikon (vaihtoehtoisesti nimen) tulee myöskin olla samalla ihanaisella kielellä. Ajattele, nyt tiedät tämänkin.)

      • DeNiGrAtE

        Ei ole pakko haukkua toista ihan pystyyn! Voisit sanoa mitkä kohdat kaipaavat hiomista, mitkä ovat onnistuneet etc. Teeppäs ensin korjattu versio tuosta osasta ja katotaan sitten haluammeko jatkoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe