hei! minkä kokoisia kenkiä kiinasta löytyy? oisko kellään kokemusta? kiinalaisethan on pieniä, niin n.36-37 taitaa olla niiden jalkojen koko.
kengät
3
1675
Vastaukset
- Dr. X
Itse olen kierrellyt kiinalaisia kenkäkauppoja ja naisten koot ovat siellä aika pieniä. Itse käytän Suomessa koon 38 kenkiä, mutta Kiinassa kokoni olikin 40. Kaikista malleista ei edes löytynyt niin isoja kokoja. Eli siellä tuo kokotaulukko ei täysin vastaa meillä käytettyjä kokoja.
- loo-lee
Itse olin Shanghaissa useamman kuukauden opiskelemassa ja kenkäfriikkinä tutustuin hyvin kenkätarjontaan. Mulla on myös jalka 38 ja tarjontaa oli vielä niin "isolle" jalalle hyvin. Vaikeuksia saattoi välillä olla korkokenkien kanssa. Niistä ei aina löytynyt tarpeeksi isoa paria, mut vapaa-ajan kengistä löytyy isompiakin. Oon sulle kateellinen, jos pääset Kiinaan shoppailemaan! Hintataso erittäin alhainen.. Jos kaikki ostoksesi ei mahdu matkalaukkuun niin lähetä postissa (vinkki)!
- shangai girl
olin 3kk kiinassa ja kokoni on 39.. 38 asti löytyy hyvin kenkiä, mutta 39 oli jo vaikea löytää, näteimpiä kenkiä ei koskaan ollut 38 isompaa. muutamat kengät kuitenkin löytyi, mutta kyllä niitä kauppoja kierreltiinkin viikkoja. sandaalimallisia korkokenkiä löytyi joitain ja urheilukenkiä löytyy helposti. shanghaissa ainakin turistien suosimalta feikkimarketilta löytyi "normaalikokoja".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904