Sveti ja Sirius Beach

Mahtavata

Oli hieno loma kyseisessä paikassa ja hotellissa. Varnaan sekä Kultahietikolle lyhyt matka.
Oltiin täysihoidossa, eli ruokaa 3xpäivässä, ynnä viinaa sekä kaljaa rajattomasti.
Mutta niin paljon ei pysty syömään/juomaan kun oli tarjolla.

Henkilökunta tosi ystävällistä ja hotelli mahtava. Näkymä suoraan merelle.
Sirius Beach/Aurikomatkat.... Menkää muutkin.
Mutta upottakaa se allasvalvoja sinne lastenaltaaseen. Vähä kiree jätkä..;)

6

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhani&Liisi

      Mennään, mennään, viikonpäästä sunnuntaina lennetäänja yritetään upottaa se allasvahti, tosin viime vuonna se ei vielä keljuillu.
      Onpa kiva lukea jonkun muunkin mielipide Sirius hotellista ja että olet ollu tyytyväinen sen palveluihin ja tarjontaan. Itse olen samalla nimimerkilla kirjoitellut, samalla palstalla, mutta Bulgaria osiossa, Sveti Konstatinista ja nimenomaan juuri Sirius Beach hotellista. Jutut olivat vastauksia nimimerkille " hakuampuja" mutta taitavat jo olla pois näkyvistä. Siellä oli silloin n. 70 vastausta. Minulla ja miehelläni ei ole kuin pelkkää hyvää sanottavana kyseisestä paikasta ja taisin tuosta ruokapuolesta kertoa myös sen että itsekään en jaksanut syödä kuin joka toisen tai kolmannen aterian, sillä ruokaa oli paljon ja jatkuvasti tarjolla. Ja mikä eritoten tärkeää, se oli hyvää, ei ollut pelkoa vatsataudeista tai muista epämiellyttävyyksistä, mistä näillä sivuilla paljon kirjoitellaan. Itse asiassa emme kuulleet kertaakaan että Siriuksessa kukaan olisi valitellut vatsaongelmia.
      Niinkuin sanottu, lähdemme Svetiin 15.7 ja palaamme kolmen viikon kuluttua ja nyt kun tuntee jo paikkaa, ei voisi enempää lomalta odottaa, kaikki se ystävällisyys, palvelu, ruoka, upea meri ja vielä aivan mahtava hotelli,jos ei siellä sielu ja silmä lepää, niin sitten ei missään.

      • lomailiat

        Tultiin juuri 2 viikon perhelomalta siriuksesta, 3 lapsen kanssa. hotelli oli hieno ja kivalla paikalla, mutta ruokaa oli vähän tarjolla, milloin oli vedet loppu, saatiin tapella kynsin ja hampain melkeinpä että saatiin edes jälkiruokaa. kun joku loppui, sitä ei tuotu lisää. pöydät katettiin kerran, kun joku lähti pois, ei tuotu enää uusia haarukoita tai servettejä, piti itse hakea. lautaset kyllä vietiin pöydästä pois vaikka ruokailu olikin kesken. Juhani&Liisi, kerroitte paikalla olleen hyvä ruokapalvelu. aurinkomatkojen opas kertoi että hotellin henkilökunta on täysin vaihtunut, eikä tuota ruokailuun liittyvää kuulemma ole ennen tapahtunut. he tekivät seuraavana aamuna ratsin paikalle ja totesivt ettei kaikki ollut kunnossa. henkilökuntaa kyllä oli mutta ei palvelua. Hotellin johtajalle ilmoitettiin ja johan alkoi parantua :)

        itselläni ei ole mitään muuta moittimista kyseisestä hotellista.


      • Juhani&Liisi
        lomailiat kirjoitti:

        Tultiin juuri 2 viikon perhelomalta siriuksesta, 3 lapsen kanssa. hotelli oli hieno ja kivalla paikalla, mutta ruokaa oli vähän tarjolla, milloin oli vedet loppu, saatiin tapella kynsin ja hampain melkeinpä että saatiin edes jälkiruokaa. kun joku loppui, sitä ei tuotu lisää. pöydät katettiin kerran, kun joku lähti pois, ei tuotu enää uusia haarukoita tai servettejä, piti itse hakea. lautaset kyllä vietiin pöydästä pois vaikka ruokailu olikin kesken. Juhani&Liisi, kerroitte paikalla olleen hyvä ruokapalvelu. aurinkomatkojen opas kertoi että hotellin henkilökunta on täysin vaihtunut, eikä tuota ruokailuun liittyvää kuulemma ole ennen tapahtunut. he tekivät seuraavana aamuna ratsin paikalle ja totesivt ettei kaikki ollut kunnossa. henkilökuntaa kyllä oli mutta ei palvelua. Hotellin johtajalle ilmoitettiin ja johan alkoi parantua :)

        itselläni ei ole mitään muuta moittimista kyseisestä hotellista.

        Hei vaan,
        me palasimme toissayönä matkalta ja nyt olimme Dolphin Marinassa. Tunnemme niitä Aurinkomatkojen tyttöjä sieltä ja keskustelimme paljon esim Katrin kanssa. Ikävä kyllä Katri kertoi myös tuon saman asian. Ei ollut hotellissa tänä kesänä enää yhtäkään viime kesän henkilökunnasta paikalla. Se on tosi ikävää, sillä vuosi sitten palvelu oli tosi hyvää.
        Tiedän myös oppaiden tehneen ratsioitaan myös tänä kesänä esim. juuri Dolphin Marinaan ja siellä syy on lähinnä kommunikointi vaikeuksissa. Englannin kielen taitoisia on tosi vähän, mutta jos itse puhuu saksaa taikka venäjää, silloin pystyy hyvin asiansa hoitamaan.
        On ikävä kuulla Siriuksen menettäneen tasostaan niin paljon ja toivomme todella että se palvelualttius mikä oli käytäntö kesällä 2006, palaisi takaisin.


    • Juhani&Liisi

      ... mainitsin edellisessä keskustelussa sen toisen keskusteluketjun jossa on paljon asiaa mm. Svetistä ja muutenkin Bulgariasta. Tässä linkki

          http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&con ference=4500000000000904&posting=22000000022526912

      • Juhani&Liisi

        olen pahoillani, ei onnistunut tuo linkin siirtäminen siitä aikaisemmin kertomastani keskustelusta suoraan tähän jatkoksi.


    • maikkki

      mielestäni hienoin ja paras hotelli svetissä on azalia . upea allasalue ja tasokas moderni hotelli ja vielä kohtuuhintanenkin ja rannalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe