Miten on?
Saako kelkkareitillä ajaa krossilla...
10
5186
Vastaukset
- ei!
ei tietenkään,koska crossi ei ole rekisteröity maastoliikenneajoneuvo.
- jammu-eno
Sinne ei ole crossilla MITÄÄN asiaa!! kelkkareitti verkostojen eteen on ollut älytön taisteleminen maanomistajien ynnä muiden asioiden kanssa. niitä ei mikään teiniräkänokka pilaa ajelemalla crossipyörällä pitkin toisten maita ja mantuja!! moottorikelkalla ajetaan talvella jolloin maiden suojana on lunta, jäätä ja polannetta. maasto ei siitä juurikaan vahingoitu, mutta crossipyörä repii jokaikisen taimen ja mustikanvarvun juurineen vittuun ja senhän tietää kauanko kukaan maanomistaja sitä katsoo!
pitäis jo maalaisjärjen sanoa että rekisteröimättömällä crossilla ei saa ajaa millään yleisillä teillä tai reiteillä- jeppezz
mä oon ajellu noilla kelkkareiteillä vaikka kuinka paljon, hyvää harjotusta enskailuun :D
- Crossaaja-97
jeppezz kirjoitti:
mä oon ajellu noilla kelkkareiteillä vaikka kuinka paljon, hyvää harjotusta enskailuun :D
Sama juttu, samoin pururadat ja latupohjat sopivat hyvin tähän tarkoitukseen.
- Anonyymi
Itse olen ajellut kelkkareitillä ja missä sattuu ja karkuun vain aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen ajellut kelkkareitillä ja missä sattuu ja karkuun vain aina.
Eipä mitään pientä wildouttia vastaan mutta kyllä joskus ymmärrät kuinka vitun noloa on pilata jotain kelkka/ulkoilureittejä huvikseen.
- kives mies
saako kesällä ?
- VaajaToukka
Poliisilta asiaa kysyessäni sain vastauksen, että hätätapauksessa saa, muuten pitää olla maanomistajan lupa. Luonnollisesti myös liikennevakuutus oltava.
- Anonyymi
Liikennevakuuttamisvelvollisuus koskee myös rekisteröimättömiä ajoneuvoja
Moottoriajoneuvon kanssa voi sattua vahinko niin tiellä, piha-alueella, pellolla, metsässä kuin jäällä. Siksi liikennevakuuttamisvelvollisuus koskee myös rekisteröimättömiä tai teiden ulkopuolella käytettäviä moottoriajoneuvoja. Myös esimerkiksi lasten käyttöön tarkoitetut mönkijät tai sähköiset liikkumisvälineet, joiden nopeus ylittää 25km/h, tulee vakuuttaa liikennevakuutuksella.
Jos et ole varma tuleeko ajoneuvollesi ottaa liikennevakuutus, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja selvitetään asia yhdessä.
https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/vakuutukset/ajoneuvovakuutus/muiden-ajoneuvojen-vakuutukset
- Anonyymi
Nappula kumeilla ja powerilla pääsee vaikka umpi hangessa!!🤩😍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389