Harry Potter Feeniksin kilta apua

avuton fani jumissa

Olen kohassa jossa on just suoritettu se tehtävä mis ne kaikki kaiuttiment on tuhottu lörpötyslitkulla nii mitä sitte?
ne sanoo et ettiä loput Ak:n jäsenet kelmien kartasta mut siellä ei näy yhtää mitää tehtävää.
Mitä teillä muilla näkyy , mistä pitää ettiöä niitä tai mitä täytyy tehä et ne nekyy?

Pliis apua mlle ja kitos vastauksista.

13

1513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jnousia5

mulla ois sama ongelma en löydä kelmien kartasta ketään joten miten pääsis eteenpäin APUA!

• jnousia5

mulla oli tosiaan sama ongelma mutta sitten kuljeskelin pitkin ja poikin ja sitä pitää mennä sinne kivitetylle pihalle ja siellä on vielä yksi fredin ja georgen niistä piloista, sitten se itse ohjaa seuraavaan vaiheeseen :)

• Nimetön

Elikkäs yksinkertasesti olet tässä vaiheessa laukaissut kaksi rämettä fredinltä ja georgelta. siis pihamailla on vielä kolmas rame joka pitää laukaista jonka jälkee pääsee eteenpäin.

• SEPE99999
        Nimetön kirjoitti:

Elikkäs yksinkertasesti olet tässä vaiheessa laukaissut kaksi rämettä fredinltä ja georgelta. siis pihamailla on vielä kolmas rame joka pitää laukaista jonka jälkee pääsee eteenpäin.

HALUAN TIETÄÄ MIS ON NE LUNAN TAVARAT PIRUN VAIKEE!!

• ihime ukkeli96
        SEPE99999 kirjoitti:

En tiiä mutta mulla on tällänen kaamee oklemma (onkelma)että mulla on kaikki muut AK jäsenet paitti
        Hannah Abbot mitä mun pittää tehä että saan sen sinne???

Mä oon kaamee Pottu nörtti ja oon lukenu kaikki kirjat monta kertaa.

AUTTAKAA NYT PLIIIIS!!!!!
        PS. En oo muuten tyttö.

• jolaka3
        SEPE99999 kirjoitti:

yks löytyy kitjaston pöydältä

• tarviis vähä apuu
        jolaka3 kirjoitti:

yks löytyy kitjaston pöydältä

mitä pitää tehä ku on löytäny kaikki lunan tavarat ja antanu ne sille kertokaa nopee
        pliis

• löytyy
        SEPE99999 kirjoitti:

1. Suuri sali
        2. Kirjasto
        3. Sama "aukio" jossa pitää auttaa Susan Bonesia. Lehtikasojen alla. Aukion nimi on sisäpiha tms.
        4. Eteishalli josta pääsee tyrmiin
        5. Kellotorni aukio, jossa pitää auttaa Lunaa suon kanssa

• hannahin luota
        ihime ukkeli96 kirjoitti:

En tiiä mutta mulla on tällänen kaamee oklemma (onkelma)että mulla on kaikki muut AK jäsenet paitti
        Hannah Abbot mitä mun pittää tehä että saan sen sinne???

Mä oon kaamee Pottu nörtti ja oon lukenu kaikki kirjat monta kertaa.

AUTTAKAA NYT PLIIIIS!!!!!
        PS. En oo muuten tyttö.

suoraan eteenpäin pohjakerroksen toisessa päässä olevalle portaikolle ja nouse yhdet portaat ylöspäin, niin tulet muotokuvalle, joka vie suoraan seitsemänteen kerrokseen.

• vain yritetään
        tarviis vähä apuu kirjoitti:

mitä pitää tehä ku on löytäny kaikki lunan tavarat ja antanu ne sille kertokaa nopee
        pliis

saada kaikkiin paikkoihin 100% esim. tutkimalla linnaa.

• klimppi
        SEPE99999 kirjoitti:

Lunan tavarat ovat suuressa salissa,kirjastossa,eteishallin pihamaalla lehtikasojen alla,eteishallissa josta pääsee tyrmiin ja kellotorni aukiolla.

• potter fani

En löydä AK:n jäseniä mistään. Jos tiedätte vastauksen olkaa kilttejä ja kertokaa vastaus viestissä että tämä on vastaus AK ongelmaan , sillä en saa mitään selvää mikä vastaus on mihinkin kysymykseen.
      AUTTAKAA AVUTONTA!

• lkfjongfd

jossa piti auttaa Colinia. Siellä on vielä yksi räme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      101
      3258
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      8
      2647
    3. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      75
      2536
    4. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      73
      1488
    5. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      93
      1486
    6. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      16
      1065
    7. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      335
      975
    8. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      975
    9. Moottorisahalla kauppaan

Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      11
      880
    10. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      50
      834
    Aihe