Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Harry Potter Feeniksin kilta apua

avuton fani jumissa

Olen kohassa jossa on just suoritettu se tehtävä mis ne kaikki kaiuttiment on tuhottu lörpötyslitkulla nii mitä sitte?
ne sanoo et ettiä loput Ak:n jäsenet kelmien kartasta mut siellä ei näy yhtää mitää tehtävää.
Mitä teillä muilla näkyy , mistä pitää ettiöä niitä tai mitä täytyy tehä et ne nekyy?

Pliis apua mlle ja kitos vastauksista.

13

1437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jnousia5

      mulla ois sama ongelma en löydä kelmien kartasta ketään joten miten pääsis eteenpäin APUA!

    • jnousia5

      mulla oli tosiaan sama ongelma mutta sitten kuljeskelin pitkin ja poikin ja sitä pitää mennä sinne kivitetylle pihalle ja siellä on vielä yksi fredin ja georgen niistä piloista, sitten se itse ohjaa seuraavaan vaiheeseen :)

      • Nimetön

        Elikkäs yksinkertasesti olet tässä vaiheessa laukaissut kaksi rämettä fredinltä ja georgelta. siis pihamailla on vielä kolmas rame joka pitää laukaista jonka jälkee pääsee eteenpäin.


      • SEPE99999
        Nimetön kirjoitti:

        Elikkäs yksinkertasesti olet tässä vaiheessa laukaissut kaksi rämettä fredinltä ja georgelta. siis pihamailla on vielä kolmas rame joka pitää laukaista jonka jälkee pääsee eteenpäin.

        HALUAN TIETÄÄ MIS ON NE LUNAN TAVARAT PIRUN VAIKEE!!


      • ihime ukkeli96
        SEPE99999 kirjoitti:

        HALUAN TIETÄÄ MIS ON NE LUNAN TAVARAT PIRUN VAIKEE!!

        En tiiä mutta mulla on tällänen kaamee oklemma (onkelma)että mulla on kaikki muut AK jäsenet paitti
        Hannah Abbot mitä mun pittää tehä että saan sen sinne???

        Mä oon kaamee Pottu nörtti ja oon lukenu kaikki kirjat monta kertaa.

        AUTTAKAA NYT PLIIIIS!!!!!
        PS. En oo muuten tyttö.


      • jolaka3
        SEPE99999 kirjoitti:

        HALUAN TIETÄÄ MIS ON NE LUNAN TAVARAT PIRUN VAIKEE!!

        yks löytyy kitjaston pöydältä


      • tarviis vähä apuu
        jolaka3 kirjoitti:

        yks löytyy kitjaston pöydältä

        mitä pitää tehä ku on löytäny kaikki lunan tavarat ja antanu ne sille kertokaa nopee
        pliis


      • löytyy
        SEPE99999 kirjoitti:

        HALUAN TIETÄÄ MIS ON NE LUNAN TAVARAT PIRUN VAIKEE!!

        1. Suuri sali
        2. Kirjasto
        3. Sama "aukio" jossa pitää auttaa Susan Bonesia. Lehtikasojen alla. Aukion nimi on sisäpiha tms.
        4. Eteishalli josta pääsee tyrmiin
        5. Kellotorni aukio, jossa pitää auttaa Lunaa suon kanssa


      • hannahin luota
        ihime ukkeli96 kirjoitti:

        En tiiä mutta mulla on tällänen kaamee oklemma (onkelma)että mulla on kaikki muut AK jäsenet paitti
        Hannah Abbot mitä mun pittää tehä että saan sen sinne???

        Mä oon kaamee Pottu nörtti ja oon lukenu kaikki kirjat monta kertaa.

        AUTTAKAA NYT PLIIIIS!!!!!
        PS. En oo muuten tyttö.

        suoraan eteenpäin pohjakerroksen toisessa päässä olevalle portaikolle ja nouse yhdet portaat ylöspäin, niin tulet muotokuvalle, joka vie suoraan seitsemänteen kerrokseen.


      • vain yritetään
        tarviis vähä apuu kirjoitti:

        mitä pitää tehä ku on löytäny kaikki lunan tavarat ja antanu ne sille kertokaa nopee
        pliis

        saada kaikkiin paikkoihin 100% esim. tutkimalla linnaa.


      • klimppi
        SEPE99999 kirjoitti:

        HALUAN TIETÄÄ MIS ON NE LUNAN TAVARAT PIRUN VAIKEE!!

        Lunan tavarat ovat suuressa salissa,kirjastossa,eteishallin pihamaalla lehtikasojen alla,eteishallissa josta pääsee tyrmiin ja kellotorni aukiolla.


    • potter fani

      En löydä AK:n jäseniä mistään. Jos tiedätte vastauksen olkaa kilttejä ja kertokaa vastaus viestissä että tämä on vastaus AK ongelmaan , sillä en saa mitään selvää mikä vastaus on mihinkin kysymykseen.
      AUTTAKAA AVUTONTA!

      • lkfjongfd

        jossa piti auttaa Colinia. Siellä on vielä yksi räme.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      87
      2305
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      51
      1997
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      89
      1837
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1432
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1390
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1351
    Aihe