ClickAir

<Masa>

Moro!

Onko kokemuksia ClickAirista? Toimiko homma?

13

2473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • clickclack

      tuolta Malaga-keskustelusta. Siellähän on pitkä kirjoitus tästä lentoyhtiöstä.

    • Jojo

      Itse tulin tänne Finskillä ilman ongelmia. Kaveri tuli aikasella ClicAirin lennolla, joka myöhästyi ensin tunnin ja sitten kolme tuntia eikä ollut eka kerta. Itse en kyseisellä firmalla tulisi. Espanjalaiset karttaa yhtiötä kuin ruttoa.

      • ¡volando!

        ensimmainen tieto meidan espanjalaisten karttavan Clickair-lentoyhtiota!!!
        Miksi keksia tarinoita, joissa ei ole peraa?

        Myohastymisia sattuu Finnairillekin usein. Varsinkin nyt kun vahalla koneistolla lennetaan yha enemmin Aasiaan niin silloin vakisinkin tulee naita aikataulusta poikkeavuuksia.
        Clickair on aivan yhta hyva firma siina missa muutkin halpalentoyhtiot ja silla on parempi koneisto kuin nailla useilla muilla.

        Todellakin El Prat´in (=Barcelona)kentalla oli myohastymisia Clickairin lennoilla nyt heinakuun alussa. Yhtena syyllisena voidaan pitaa yhden koneen rikkoutumista Amsterdamin kentalla, jossa siihen tormasi jokin nostokurki. Tama sai tietysti aikaan sen, etta tata konetta ei ollutkaan kaytettavaissa seuraavilla lennoilla. Plus pari muuta konetta oli myos huollettava pienien vikojen takia.
        Tammoista sita sattuu "paremmissa perheissakin" eli finskillasi!

        Tietysti on aina naita Jojoja, jotka yrittavat tehostaa itseaan ja maailmanmatkaajan "kaikkitietavaa" tuntemustaan, taalla Espanjassakin.

        P.S. Työskentelen ilmailualalla v. 1975 asti Espanjassa, joten luulen omaavani tietoa!


      • elprat
        ¡volando! kirjoitti:

        ensimmainen tieto meidan espanjalaisten karttavan Clickair-lentoyhtiota!!!
        Miksi keksia tarinoita, joissa ei ole peraa?

        Myohastymisia sattuu Finnairillekin usein. Varsinkin nyt kun vahalla koneistolla lennetaan yha enemmin Aasiaan niin silloin vakisinkin tulee naita aikataulusta poikkeavuuksia.
        Clickair on aivan yhta hyva firma siina missa muutkin halpalentoyhtiot ja silla on parempi koneisto kuin nailla useilla muilla.

        Todellakin El Prat´in (=Barcelona)kentalla oli myohastymisia Clickairin lennoilla nyt heinakuun alussa. Yhtena syyllisena voidaan pitaa yhden koneen rikkoutumista Amsterdamin kentalla, jossa siihen tormasi jokin nostokurki. Tama sai tietysti aikaan sen, etta tata konetta ei ollutkaan kaytettavaissa seuraavilla lennoilla. Plus pari muuta konetta oli myos huollettava pienien vikojen takia.
        Tammoista sita sattuu "paremmissa perheissakin" eli finskillasi!

        Tietysti on aina naita Jojoja, jotka yrittavat tehostaa itseaan ja maailmanmatkaajan "kaikkitietavaa" tuntemustaan, taalla Espanjassakin.

        P.S. Työskentelen ilmailualalla v. 1975 asti Espanjassa, joten luulen omaavani tietoa!

        Joo,olipa "asiantunteva"lausunto Clickairista.Itse työskentelen H:ki-Vantaan lentokentällä,eikä mielestäni Clickairin toiminnassa ole mitään vikaa.Matkustajilta olen kuullut positiivisia lausuntoja ko.yhtiöstä.Millä perusteella Jojo väittää Espanjalaisten karttavan sitä.Pitäis olla vähän jotain faktaa,ennenkuin tollaisia juttuja kirjottaa.


    • .......

      ok palvelu ja kone uudehko, mutta itse en 190cm pitkänä mahtunut istumaan koneessa kunnolla. Polvet osuivat edessäolevaan tuoliin niin karusti, että pyrin jatkossa välttämään penkkejä täyteen ahdettua konetta tai juoksemaan ensimmäisenä koneeseen uloskäyntien kohdille.

      • ````

        pitkän kaverin eka matka?
        LOL!!!


      • pusi
        ```` kirjoitti:

        pitkän kaverin eka matka?
        LOL!!!

        näin taitaa olla, sillä muilla, kuten Finnairilla, on aivan samat pulmat tilojen suhteen.
        Saati sitten firmoilla kuten BlueOne...

        190 senttiselle olisi parasta matkustaa niin kuin ennen, eli "herrojen" tavoin. Unohtaen nykyiset epämukavuudet ja maksaa enemmän lipustaan saaden parempaa palvelua.
        Ei tarvitse mennä montakaan vuotta taaksepäin kuin palvelu oli aivan toinen (ja hinnat) verrattuna nykyiseen massaturismiin!
        Nykyisin matkustaa joka epeli...


      • joopa..
        pusi kirjoitti:

        näin taitaa olla, sillä muilla, kuten Finnairilla, on aivan samat pulmat tilojen suhteen.
        Saati sitten firmoilla kuten BlueOne...

        190 senttiselle olisi parasta matkustaa niin kuin ennen, eli "herrojen" tavoin. Unohtaen nykyiset epämukavuudet ja maksaa enemmän lipustaan saaden parempaa palvelua.
        Ei tarvitse mennä montakaan vuotta taaksepäin kuin palvelu oli aivan toinen (ja hinnat) verrattuna nykyiseen massaturismiin!
        Nykyisin matkustaa joka epeli...

        Halpayhtiöiden perusperiaatteena on ahtaa kone täyteen penkkejä, Finnarilla vielä koneeseen mahtuu normaalisti kyytiin kaikki.


      • lyhyen kaverin..
        ```` kirjoitti:

        pitkän kaverin eka matka?
        LOL!!!

        ensimmäinen kirjoitus palstalle.


      • ahdasta, ahdasta
        joopa.. kirjoitti:

        Halpayhtiöiden perusperiaatteena on ahtaa kone täyteen penkkejä, Finnarilla vielä koneeseen mahtuu normaalisti kyytiin kaikki.

        siis sanoa, että Finnairin tilauslennoilla on tilaa jaloille ja niitä ei ole ahdettu täyteen penkkejä? Kaikki charter-matkailijat mahtuvat todellakin kyytiin, se on varma!
        Mihin perustat asiantuntemuksesi Finnairiin versus halpalentoyhtiöihin? Mikä ero istuimien koossa tai etäisyyksissä?
        No joo, saathan sen "mahtavan" aterian ilmaiseksi... toisilla joutunee pulittamaan jopa leivän kännykästä.


    • Kyseenalaistaja

      Itse lensin toukokuussa kyseisellä yhtiöllä Barcelonaan ja kaikki toimi hyvin. Ystävällistä palvelua ja siistit koneet. Takaisintulomatkalla oli runsaasti tilaakin - nukuimme pitkin pituuttamme tyhjillä penkkiriveillä. Ja hiton halpaa. Suosittelen lämpimästi!

      • Nimetön

        Onko ClickAir ihan aito halpalentoyhtiö, jolla ei ole koneessa mitään palveluja vai saako sieltä ruokaa ja juomaa?


      • heinäkuun alussa
        Nimetön kirjoitti:

        Onko ClickAir ihan aito halpalentoyhtiö, jolla ei ole koneessa mitään palveluja vai saako sieltä ruokaa ja juomaa?

        ClicAirin lennolla tulin mukavalta Espanjan reisulta ja kaikki sujui kuin rasvattu. Aikataulusta oltiin - kiitos suotisten tuulten - etuajassa ja koneessa sai pikkurahalla purtavaa ja juotavaa. Vanha konetyyppi = paljon jalkatilaa.

        Joku suomalainen ämmä kaakatti Barcen kentällä, mutta onneksi koneessa ymmärsi käyttäytyä. Muuten kaikki oli loistavaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4266
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1704
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1116
    10. 22
      1076
    Aihe