Moro!
Onko kokemuksia ClickAirista? Toimiko homma?
ClickAir
13
2553
Vastaukset
- clickclack
tuolta Malaga-keskustelusta. Siellähän on pitkä kirjoitus tästä lentoyhtiöstä.
- Jojo
Itse tulin tänne Finskillä ilman ongelmia. Kaveri tuli aikasella ClicAirin lennolla, joka myöhästyi ensin tunnin ja sitten kolme tuntia eikä ollut eka kerta. Itse en kyseisellä firmalla tulisi. Espanjalaiset karttaa yhtiötä kuin ruttoa.
- ¡volando!
ensimmainen tieto meidan espanjalaisten karttavan Clickair-lentoyhtiota!!!
Miksi keksia tarinoita, joissa ei ole peraa?
Myohastymisia sattuu Finnairillekin usein. Varsinkin nyt kun vahalla koneistolla lennetaan yha enemmin Aasiaan niin silloin vakisinkin tulee naita aikataulusta poikkeavuuksia.
Clickair on aivan yhta hyva firma siina missa muutkin halpalentoyhtiot ja silla on parempi koneisto kuin nailla useilla muilla.
Todellakin El Prat´in (=Barcelona)kentalla oli myohastymisia Clickairin lennoilla nyt heinakuun alussa. Yhtena syyllisena voidaan pitaa yhden koneen rikkoutumista Amsterdamin kentalla, jossa siihen tormasi jokin nostokurki. Tama sai tietysti aikaan sen, etta tata konetta ei ollutkaan kaytettavaissa seuraavilla lennoilla. Plus pari muuta konetta oli myos huollettava pienien vikojen takia.
Tammoista sita sattuu "paremmissa perheissakin" eli finskillasi!
Tietysti on aina naita Jojoja, jotka yrittavat tehostaa itseaan ja maailmanmatkaajan "kaikkitietavaa" tuntemustaan, taalla Espanjassakin.
P.S. Työskentelen ilmailualalla v. 1975 asti Espanjassa, joten luulen omaavani tietoa! - elprat
¡volando! kirjoitti:
ensimmainen tieto meidan espanjalaisten karttavan Clickair-lentoyhtiota!!!
Miksi keksia tarinoita, joissa ei ole peraa?
Myohastymisia sattuu Finnairillekin usein. Varsinkin nyt kun vahalla koneistolla lennetaan yha enemmin Aasiaan niin silloin vakisinkin tulee naita aikataulusta poikkeavuuksia.
Clickair on aivan yhta hyva firma siina missa muutkin halpalentoyhtiot ja silla on parempi koneisto kuin nailla useilla muilla.
Todellakin El Prat´in (=Barcelona)kentalla oli myohastymisia Clickairin lennoilla nyt heinakuun alussa. Yhtena syyllisena voidaan pitaa yhden koneen rikkoutumista Amsterdamin kentalla, jossa siihen tormasi jokin nostokurki. Tama sai tietysti aikaan sen, etta tata konetta ei ollutkaan kaytettavaissa seuraavilla lennoilla. Plus pari muuta konetta oli myos huollettava pienien vikojen takia.
Tammoista sita sattuu "paremmissa perheissakin" eli finskillasi!
Tietysti on aina naita Jojoja, jotka yrittavat tehostaa itseaan ja maailmanmatkaajan "kaikkitietavaa" tuntemustaan, taalla Espanjassakin.
P.S. Työskentelen ilmailualalla v. 1975 asti Espanjassa, joten luulen omaavani tietoa!Joo,olipa "asiantunteva"lausunto Clickairista.Itse työskentelen H:ki-Vantaan lentokentällä,eikä mielestäni Clickairin toiminnassa ole mitään vikaa.Matkustajilta olen kuullut positiivisia lausuntoja ko.yhtiöstä.Millä perusteella Jojo väittää Espanjalaisten karttavan sitä.Pitäis olla vähän jotain faktaa,ennenkuin tollaisia juttuja kirjottaa.
- .......
ok palvelu ja kone uudehko, mutta itse en 190cm pitkänä mahtunut istumaan koneessa kunnolla. Polvet osuivat edessäolevaan tuoliin niin karusti, että pyrin jatkossa välttämään penkkejä täyteen ahdettua konetta tai juoksemaan ensimmäisenä koneeseen uloskäyntien kohdille.
- ````
pitkän kaverin eka matka?
LOL!!! - pusi
```` kirjoitti:
LOL!!!näin taitaa olla, sillä muilla, kuten Finnairilla, on aivan samat pulmat tilojen suhteen.
Saati sitten firmoilla kuten BlueOne...
190 senttiselle olisi parasta matkustaa niin kuin ennen, eli "herrojen" tavoin. Unohtaen nykyiset epämukavuudet ja maksaa enemmän lipustaan saaden parempaa palvelua.
Ei tarvitse mennä montakaan vuotta taaksepäin kuin palvelu oli aivan toinen (ja hinnat) verrattuna nykyiseen massaturismiin!
Nykyisin matkustaa joka epeli... - joopa..
pusi kirjoitti:
näin taitaa olla, sillä muilla, kuten Finnairilla, on aivan samat pulmat tilojen suhteen.
Saati sitten firmoilla kuten BlueOne...
190 senttiselle olisi parasta matkustaa niin kuin ennen, eli "herrojen" tavoin. Unohtaen nykyiset epämukavuudet ja maksaa enemmän lipustaan saaden parempaa palvelua.
Ei tarvitse mennä montakaan vuotta taaksepäin kuin palvelu oli aivan toinen (ja hinnat) verrattuna nykyiseen massaturismiin!
Nykyisin matkustaa joka epeli...Halpayhtiöiden perusperiaatteena on ahtaa kone täyteen penkkejä, Finnarilla vielä koneeseen mahtuu normaalisti kyytiin kaikki.
- lyhyen kaverin..
```` kirjoitti:
LOL!!!ensimmäinen kirjoitus palstalle.
- ahdasta, ahdasta
joopa.. kirjoitti:
Halpayhtiöiden perusperiaatteena on ahtaa kone täyteen penkkejä, Finnarilla vielä koneeseen mahtuu normaalisti kyytiin kaikki.
siis sanoa, että Finnairin tilauslennoilla on tilaa jaloille ja niitä ei ole ahdettu täyteen penkkejä? Kaikki charter-matkailijat mahtuvat todellakin kyytiin, se on varma!
Mihin perustat asiantuntemuksesi Finnairiin versus halpalentoyhtiöihin? Mikä ero istuimien koossa tai etäisyyksissä?
No joo, saathan sen "mahtavan" aterian ilmaiseksi... toisilla joutunee pulittamaan jopa leivän kännykästä.
- Kyseenalaistaja
Itse lensin toukokuussa kyseisellä yhtiöllä Barcelonaan ja kaikki toimi hyvin. Ystävällistä palvelua ja siistit koneet. Takaisintulomatkalla oli runsaasti tilaakin - nukuimme pitkin pituuttamme tyhjillä penkkiriveillä. Ja hiton halpaa. Suosittelen lämpimästi!
- Nimetön
Onko ClickAir ihan aito halpalentoyhtiö, jolla ei ole koneessa mitään palveluja vai saako sieltä ruokaa ja juomaa?
- heinäkuun alussa
Nimetön kirjoitti:
Onko ClickAir ihan aito halpalentoyhtiö, jolla ei ole koneessa mitään palveluja vai saako sieltä ruokaa ja juomaa?
ClicAirin lennolla tulin mukavalta Espanjan reisulta ja kaikki sujui kuin rasvattu. Aikataulusta oltiin - kiitos suotisten tuulten - etuajassa ja koneessa sai pikkurahalla purtavaa ja juotavaa. Vanha konetyyppi = paljon jalkatilaa.
Joku suomalainen ämmä kaakatti Barcen kentällä, mutta onneksi koneessa ymmärsi käyttäytyä. Muuten kaikki oli loistavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412705Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4162217Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212116Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171875Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371679Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221176Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01142- 741049
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935