paljonkohan on metrihinta pyöreesti?
8 mm harjateräs
7
1939
Vastaukset
- sanotaan
Itse sain terästoimittajalta tarjouksen ~1€/kg alv 0%. Laske siitä.
- jii
aika hyvin suuntaa siitä mitä mikäkin maksaa:
http://kauppa.taloon.com/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=1210
loppujenlopuksi perinteiset rautakaupat näyttää kyllä aina antavan vähän paremman tarjouksen. Tai näin on käynyt ainakin mulle.. - Sipotalo
Parisenn viikkoa sitten hain 50 tankoa lisää talon ulkopuolisiin valuihin. Espoossa K- rauta ja Olarinluoman Starkki tarjosivat n. 90s/kg. 8MM kanki painaa muistaaksen 0,395kg/m, joten tuosta voit ynnäillä. Hinta verollinen hinta.
- rautakaupasta!
Hinnat ovat nousseet vuoden aikana noin 25%.
- viime pe 0,82 € / kg sis. alv
sillä hinnalla ostin, starkki 0.9
- uudet
perunat kilo S-Marketissa ja K-Marketissa?
- rästä
uudet kirjoitti:
perunat kilo S-Marketissa ja K-Marketissa?
Käy sinä ruokakaupassa
vastasin kysymykseen raudan hinnasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375136- 823656
- 403062
- 613005
- 102956
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1431745- 181731