kun au pair paikkaa etsin luxenburgista ja sain vastauksen eräältä perheeltä ni pärjääkä siellä 100€/vkossa. Perhe siis maksaa asumisen ja ruat jne. Joten ihan omaan käyttöön. Kiitos
Olisin
4
1445
Vastaukset
- Luxiin
Oon ite lähössä kans Luxemburgiin syksyllä ja mun perhe maksaa mulle 100 euroa viikossa. Kun kävin keväällä tutustumassa perheeseen paikan päällä niin niitten nykynen au pair ainaki sano että palkka riittää. Milloin oot lähössä? Minne päin Luxemburgia?
- sen
perheen valitsen ni oisin lähössä syyskuussa. oon nimittäin edellisessä perheessä viel elokuun loppuun. eikä hajuakaan missä päin ne asuu. mul on kyl viel muutama perhe josta yritän valita joten varmuutta ei viel oo. toi ois kyl muuten hyvä perhe ja maksaa paljon muutakin.
- lähdössä
Tämä tyttö on todennäköisesti kans lähdössä Luxiin auppariksi syksyllä, tosin perheen kans vasta tapaamiset edessä jne. Luulen (ja toivon) kuitenkin, että tähän perheeseen pääsen, vaikuttavat erittäin mukavilta. Luxissa on kuulemma paljon suomalaisia auppareita..
- Luxemburg
lähdössä kirjoitti:
Tämä tyttö on todennäköisesti kans lähdössä Luxiin auppariksi syksyllä, tosin perheen kans vasta tapaamiset edessä jne. Luulen (ja toivon) kuitenkin, että tähän perheeseen pääsen, vaikuttavat erittäin mukavilta. Luxissa on kuulemma paljon suomalaisia auppareita..
Jos lähet ja haluat saada kaverin Luxista niin laita vaikka tänne viestiä. Ite oon kuitenki lähössä ens kuussa ja ois mukava jos olis joku suomalainenki jonka kans vois touhuta kaikenlaista:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585555- 964531
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3772688Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s791222Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341072- 62891
- 28863
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46846Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106817Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799