kun au pair paikkaa etsin luxenburgista ja sain vastauksen eräältä perheeltä ni pärjääkä siellä 100€/vkossa. Perhe siis maksaa asumisen ja ruat jne. Joten ihan omaan käyttöön. Kiitos
Olisin
4
1430
Vastaukset
- Luxiin
Oon ite lähössä kans Luxemburgiin syksyllä ja mun perhe maksaa mulle 100 euroa viikossa. Kun kävin keväällä tutustumassa perheeseen paikan päällä niin niitten nykynen au pair ainaki sano että palkka riittää. Milloin oot lähössä? Minne päin Luxemburgia?
- sen
perheen valitsen ni oisin lähössä syyskuussa. oon nimittäin edellisessä perheessä viel elokuun loppuun. eikä hajuakaan missä päin ne asuu. mul on kyl viel muutama perhe josta yritän valita joten varmuutta ei viel oo. toi ois kyl muuten hyvä perhe ja maksaa paljon muutakin.
- lähdössä
Tämä tyttö on todennäköisesti kans lähdössä Luxiin auppariksi syksyllä, tosin perheen kans vasta tapaamiset edessä jne. Luulen (ja toivon) kuitenkin, että tähän perheeseen pääsen, vaikuttavat erittäin mukavilta. Luxissa on kuulemma paljon suomalaisia auppareita..
- Luxemburg
lähdössä kirjoitti:
Tämä tyttö on todennäköisesti kans lähdössä Luxiin auppariksi syksyllä, tosin perheen kans vasta tapaamiset edessä jne. Luulen (ja toivon) kuitenkin, että tähän perheeseen pääsen, vaikuttavat erittäin mukavilta. Luxissa on kuulemma paljon suomalaisia auppareita..
Jos lähet ja haluat saada kaverin Luxista niin laita vaikka tänne viestiä. Ite oon kuitenki lähössä ens kuussa ja ois mukava jos olis joku suomalainenki jonka kans vois touhuta kaikenlaista:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030