Olisin

halunnut tietää

kun au pair paikkaa etsin luxenburgista ja sain vastauksen eräältä perheeltä ni pärjääkä siellä 100€/vkossa. Perhe siis maksaa asumisen ja ruat jne. Joten ihan omaan käyttöön. Kiitos

4

1458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luxiin

Oon ite lähössä kans Luxemburgiin syksyllä ja mun perhe maksaa mulle 100 euroa viikossa. Kun kävin keväällä tutustumassa perheeseen paikan päällä niin niitten nykynen au pair ainaki sano että palkka riittää. Milloin oot lähössä? Minne päin Luxemburgia?

• sen

perheen valitsen ni oisin lähössä syyskuussa. oon nimittäin edellisessä perheessä viel elokuun loppuun. eikä hajuakaan missä päin ne asuu. mul on kyl viel muutama perhe josta yritän valita joten varmuutta ei viel oo. toi ois kyl muuten hyvä perhe ja maksaa paljon muutakin.

• lähdössä

Tämä tyttö on todennäköisesti kans lähdössä Luxiin auppariksi syksyllä, tosin perheen kans vasta tapaamiset edessä jne. Luulen (ja toivon) kuitenkin, että tähän perheeseen pääsen, vaikuttavat erittäin mukavilta. Luxissa on kuulemma paljon suomalaisia auppareita..

• Luxemburg
        lähdössä kirjoitti:

Tämä tyttö on todennäköisesti kans lähdössä Luxiin auppariksi syksyllä, tosin perheen kans vasta tapaamiset edessä jne. Luulen (ja toivon) kuitenkin, että tähän perheeseen pääsen, vaikuttavat erittäin mukavilta. Luxissa on kuulemma paljon suomalaisia auppareita..

Jos lähet ja haluat saada kaverin Luxista niin laita vaikka tänne viestiä. Ite oon kuitenki lähössä ens kuussa ja ois mukava jos olis joku suomalainenki jonka kans vois touhuta kaikenlaista:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5619
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3913
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      44
      3763
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3434
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2868
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2389
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2174
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2071
    9. 31
      1756
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      429
      1739
    Aihe