bestmanin puhe

ile

elikkäs olisi jo kiire puheen kans..pakkohan sitä ei oo pitää mutta alku olis jo tehty..eli mitä kaikkea sen pitäis sisältää ym..antakaa tekstiä,ohjeita kaikenlaasta mallia..kiitoksia!!

4

3101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma!

Puhe on paras pitää omasta päästä eli omin sanoin. Kuitenkin paperilapulle voi laittaa ns. puherungon:

1) Ensiksi kehutaan sulhanen ja kiitellään ystävää joka valinnut puheenpitäjän arvotehtävään.

2) Sitten, tapauksesta riippuen, kehutaan morsian ja ihmetellään kuinka sulhanen valitsi juuri morsiamen lukuisten tarjokkaiden joukosta tai kuinka morsian suostui ottamaan sulhasen kun ei se meinannut kelvat kenellekkään! (Huumoria pitää puheessa olla)

3) Lopuksi muistellaan sulhasen nuoruuden kommelluksia: esim. epäonnistuneita naimareissuja, kännisekoiluja, onettomuuksia, tippurin löytyminen on hyvä tarina, satiaisetkin menettelee!

Tässä vaiheessa on viisas lopetella jo puhetta ja kohottaa malja morsiusparin kunniaksi! Voi kyllä vihjata että tarinoita olisi enemmänkin mutta niitä ei voi kertoa vielä lasten kuullen, aamuyöstä sitten kerrotaan sulhasen makeimmat mokat ja kenties morsiamestakin kullut tarinat!

Että tältä pohjalta puhetta voi rakentaa!

• Bull78

Jotain tämän tapaista, huumoria pitää olla mutta liiallinen rempseys toki pitää miettiä vierasjoukon huumorin mukaan.
        Sisältöä sopivasti, riittävän lyhyt ja ytimekäs.

• kokenut konkari

etsippä googlella "Virolainen hääpuhe". Takaan että naurut on taattu!

• kulunut

en suosittele. olen ollut varmaan 3 häissä jossa kyseinen puhe ja kaikki on sen jo kuullut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5197
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2189
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1927
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe