Olen jo vappuna laittanut kameran hakuun kun tyttäreni haluaisi itselleen sen, mutta sitä ei saa mistään. On kuulemma loppunut heti ja nyt pitää odotella uusia kun valmistuu, jos joku tietää mistä kyseistä kameraa saa niin ostaisin heti
Olympus sp 550 uz
6
2363
Vastaukset
- esimerkiksi
Gigantista jopa tiedoituslehtensä mukaan.
- ollut
sielläkään , olen kysellyt 3 eri gigantista
- kolmesta
ollut kirjoitti:
sielläkään , olen kysellyt 3 eri gigantista
gigantista oot kysynyt. Mikä kolmas gigantti on?
- Mika.....
kolmesta kirjoitti:
gigantista oot kysynyt. Mikä kolmas gigantti on?
... on suomessa jotain 28 myymälää. Mikä tämän kysymyksen "vitsi" on? olen vähän tyhmä.
- Pekka J
Hei. Ostin juuri 550UZ:n verkkokauppa Set-It nimisestä firmasta hintaan 466 postitus 8 euroa. Jos tilaat ja saat kamerab sieltä, vaadi mukaan suomenkielisen manuaali -kuluttajasuojalaki edellyttää sitä ja se on saatava ilmaiseksi. He yrittävät ehkä lähettää vain englannink.manuaalin, mutta älä tyydy siihen vaan vaadi suomenk. ohjeet.
Minäkin vaadin ja saan ohjeet suomeksi.
Ne saa muuten myös Olympus Suomelta (Olympus.fi)ilmaiseksi, kun vaan soittaa sinne -ainakin minä sain.
Pekka Järvilehto Hki - löytyi
kamera, kokkolan björndalilta..ihania kuvia on tyttö ottanut, nyt vaan kuvailemaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909