Kuka muistaa laulajatar Marja Kosken?

Toivorikas

Muistaako kukaan 80-luvulla sellaista kun Marja Koski, olen metsästänyt kyseisen artistin kasettia cd tuskin on, en tiedä.

10

1492

Vastaukset

• Marjalla on ainakin yksi kasetti.
    Olen itsekin joskus lainannut sen kirjastosta.
    Kaunein laulu jonka olen kuullut hänen laulavan iskelmäradiossa on TAULU.

• Vihdoinkin joku joka tietää ja muistaa Marja Kosken. Eipä tullut kirjasto mieleen, kun olen "metsästänyt" kyseistä artistia ja hänen kasettia. Suurkiitokset ja hyvät kesän jatkot.

• Hups, mites se sormi nyt noin lipsahti piti olla otsikkona Vihdoinkin.

• you tube, löytyy.

• Marja kosken kappale 80 luvun alulta . sanoissa : keinu karnevaaliin tähtien keinu kesäyössä liitää se yksinäinen tähti rakkauden .sanat jotenkin noin mutta mikä on kappaleen nimi ja miltä albumilta

• Minulta löytyy Marja Kosken vinyylejä huutonetissä. Äsken meni "Minkä ihminen tunteilleen voi" LP. LP on se oikea genre!

• Heinäkuun ilta on kappaleen nimi

• Esiintyi tämä Marja kerran. V. 1979 kesällä Joensuussa Marja Happosessa. Oli erittäin hyvä laulaja, tosin katse aina laulaessa surumielinen. Erikoisesti hänen kappaleista jäivät mieleen : Miksi jälleen, Minkä ihminen tunteilleen voi, Taulu ( josta mm. Olen lisäksi kuullut Neukkuajalta Käännöksen, Vernisace. Biisin esittivät Valerij Lentotiev ja Laima Vaikule. ).

• .....

• Meillä on kasetti Marja Koskelta, sisältää mm. Kappaleen sävelmä eilinen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.