Kuka muistaa laulajatar Marja Kosken?

Toivorikas

Muistaako kukaan 80-luvulla sellaista kun Marja Koski, olen metsästänyt kyseisen artistin kasettia cd tuskin on, en tiedä.

23

11260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidän Koskesta

      Marjalla on ainakin yksi kasetti.
      Olen itsekin joskus lainannut sen kirjastosta.
      Kaunein laulu jonka olen kuullut hänen laulavan iskelmäradiossa on TAULU.

      • Toivorikas

        Vihdoinkin joku joka tietää ja muistaa Marja Kosken. Eipä tullut kirjasto mieleen, kun olen "metsästänyt" kyseistä artistia ja hänen kasettia. Suurkiitokset ja hyvät kesän jatkot.


      • Toivorikas

        Hups, mites se sormi nyt noin lipsahti piti olla otsikkona Vihdoinkin.


      • Anonyymi

        Todella mahtava laulaja


    • porilainen

      you tube, löytyy.

    • hukassa3

      Marja kosken kappale 80 luvun alulta . sanoissa : keinu karnevaaliin tähtien keinu kesäyössä liitää se yksinäinen tähti rakkauden .sanat jotenkin noin mutta mikä on kappaleen nimi ja miltä albumilta

      • kirkkokangas

        Minulta löytyy Marja Kosken vinyylejä huutonetissä. Äsken meni "Minkä ihminen tunteilleen voi" LP. LP on se oikea genre!


      • Anonyymi

        Heinäkuun ilta on kappaleen nimi


    • ROMAN1

      Esiintyi tämä Marja kerran. V. 1979 kesällä Joensuussa Marja Happosessa. Oli erittäin hyvä laulaja, tosin katse aina laulaessa surumielinen. Erikoisesti hänen kappaleista jäivät mieleen : Miksi jälleen, Minkä ihminen tunteilleen voi, Taulu ( josta mm. Olen lisäksi kuullut Neukkuajalta Käännöksen, Vernisace. Biisin esittivät Valerij Lentotiev ja Laima Vaikule. ).

    • yjhgggg

      .....

    • Anonyymi

      Meillä on kasetti Marja Koskelta, sisältää mm. Kappaleen sävelmä eilinen!

    • Anonyymi

      Marja Koski oli hyvä laulaja. Pidän pääasiassa vain naisten altosta ja miesten bassosta lauluääninä. Marjan matala ääni on miellyttävä kuunnella.
      Hänen kappaleitaan löytyy onneksi nykyään Spotifyn kautta ja YouTubestakin. Itselläni on edelleen jossain tallessa hänen kasettinsa.

      • Anonyymi

        Muistan kyllä kyseisen laulajan. Erityisesti hänen kappaleensa "tänne jään". Taitaa olla olla jotain italialaista alkuperää. Varma en ole.
        Todella kaunis,persoonallinen tulkintatapa.


    • Muistan kyllä.

    • Anonyymi

      Meillä on Marja Kosken kasetti vuonna miekka ja kilpi😂

    • Anonyymi

      Minä muistan ja kuuntelen hänen laulujaan. Pidän erityisesti kappaleesta Taulu.

    • Anonyymi

      Meillä pn marja kosken kasetti jossain

    • Anonyymi

      Tahdon miehen oli hänen hittinsä

    • Anonyymi

      Aivan ihana Marja! Muistetaan kyllä. Mahtava, persoonallinen ääni. Missä mahtaa olla nykyään, ei kai esiinny enää? Pitäisi olla tunnetumpi artisti. Teki italohitti Mamma Marian suomeksi! Onkohan Heinäkuun ilta käännösiskelmä, kun kuulostaa niin tutulta?

    • Anonyymi

      muistan vaan tän kappaaleen kun tahdon miehen

    • Anonyymi

      Surumielinen, kyllä mutta miksi. Siksi, että sai silloiselta mieheltään, paskolinnulta, turpiinsa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täällä juuri sellainen spotaista ja kuuntelen Marja zkoskra. Niin hienoja lauluja ja luonnollisesti laulettuja. Olen myös ollut tanssimassa Hämeenlinnassa, oli varmaan vielä silloin Härkätie. Kadetinkin hänen lauluistaan joskus omistin, mutta minne lie kadonnut
      Vieläkin alkaa sydän sykkiä 80 lukua kun häntä kuulen
      .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe