Poikettiin kioskille jätskille vaimon kanssa.Pyöräni on 1250 bandit.kun lähdettiin jatkamaan matkaa,sattumalta paikalla oli äiti ja noin nelivuotias lapsi.Ihmettelin miksi lapsi pitää sormia korvissa?Arvaan että on kokemuksia vähän toisenlaisista pyöristä kun bandit.
huomioita
moottoripyöräilystä
1
289
Vastaukset
Arvasit kyllä väärin.
Tyttärentytär on aivan samanlainen.
Ukki kun laittaa käymään ruohonleikkurin taikka vain akkuporakoneen niin heti on kädet korvilla.
Mimmi on vain jossain vaiheessa pelästynyt kovaa ääntä ja yhdistänyt sen johonkin laitteeseen ja ottaa nyt varmanpäälle äänien suhteen.
Pikkuveli Jerppa on sitten aivan toista maata,mitä kovenpi ääni,sen lähemmäksi täytyy päästä katsomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815