SYDÄNYÖ

♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥


Veden pinnassa taivas

Pääskynlento
yli lammen

Melkein pintaa kosketta

Ei kuitenkaan

Joutsenet -
rauhaisat vanat vain
seuraa

Vedenpinta pehmeä

Sydänyö ja sen kauneus


♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥

10

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Siinä voi kuutakin koskettaa
      ja tähtiä
      ja taikoja näkyy siinä
      juhannusöinä... (näitkös muuten?)

      On kaunista
      vedenpinta
      ja runosi!

      Ihanaista päivää Sinulle, Mur ;D

      • *MURUKULTA*

        Ihmeellinen satumaa
        vedenpinta kun pilvet saa
        linnut lentää kauniina
        auringon säteet välkkyen paikallaan
        saa mielen hymyileen
        näethän sinäkin myös sen :)

        Ei, en tehnyt taikoja juhanuksena,
        nautin muuten vain kesästä ja kukkia poimin
        niin kuin kaikki kiltit tytöt tekee..

        Päivä ei niin mukva mut jospa se siit paranis.. :)
        Sinulle toivon parempaa pvää, ko muh! :D


    • TöllinLiisa

      MURKULTA ..aamua

      Kalvossa kuvajaa,
      peilinä tyyneydessä.

      Vesi niin herkkää
      "Sydänyö ja sen kauneus"

      Harsomaisen raukea aamu täälä.
      Viileys hoitaa kuumien päivien ihoa.

      Se kuules jo perjantai,
      sinulle hyvää viikonloppua.Liisa

      • *MURUKULTA*

        Äänetön lampi, puiden suojelema
        ympärillä tyyni rauha
        Kuin sielu rauhoittunut - vapaa


        Hieman jo vilpostaa, sadetta luonto saa
        Jees,, huomenaamulla nukkua saa..zzzz... :)
        Hyvää viik.lop.alkua , L ! :)


    • vakava

      ♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥ ◄♦► ♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥

      Kun on kaunis kesä yö
      niin joka pojan sydän silloin lyö
      Haaveet liitää pitkin veden pintaa
      luokse neidon oman armaan
      Haaveissa hän suukon antaaa
      ottaa syliin ja rantaan kantaa
      Lumpeen lehdelle hän haavet laittaa
      valko ulpukan hän neidon syliin taittaa

      Toivon että Ahti antaa sulle lämpöä
      kesärantaan
      Ihanaa viikonloppua ja moiskis / ec ♥♥

      • *MURUKULTA*

        Koruja veden lumpeet kauniit,
        kuin neidon hiuksissa,
        se jonka hänelle taitoit

        Paljon hyvää ja kaunista rannalla lammen,
        rakkaus ei turhaa asunu siis luonanne

        Muiston näin herkän lippaaseen laita,
        talvi-iltoina aukaise ja sydämen kohdalle paina :)


        Ihanaa viikonloppua , EC ! Mökillä...?.. *huoh*,, ja A:lle humpit nenuun! ;¤


    • Tunteena.
      Mitään ei voisi pois ottaa.
      Lisätä vain.
      Hellän suudelman ja rakkaan.
      Laiturin ja laineen liplatuksen.

      Ihanaa viikonloppua Murusein

      • *MURUKULTA*

        Aivan! :D

        Suudelmana olisi käynyt nuo vakavan lumpeenkukat,
        mut ko en honannut,,
        liian kiirekö oli mulla juosta lammelle.. ;)
        Lisätään ne nyt!

        Hitsi, kun vaipuu välillä..hymyileen..
        Niin, hei! Ja kivaa perjantaita, M ! :D *Muru vilkuttaa*


      • Erik von
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Aivan! :D

        Suudelmana olisi käynyt nuo vakavan lumpeenkukat,
        mut ko en honannut,,
        liian kiirekö oli mulla juosta lammelle.. ;)
        Lisätään ne nyt!

        Hitsi, kun vaipuu välillä..hymyileen..
        Niin, hei! Ja kivaa perjantaita, M ! :D *Muru vilkuttaa*

        Kuittaan ja kiitän exponenttisestä runostasi
        jossa on häilyvätä trendikästä siipien suhinaa
        ja olet aistinut hyvin veden molekyylien tuottaman väreilyn ja kesäisen luonnon atsonaatin...


      • *MURUKULTA*
        Erik von kirjoitti:

        Kuittaan ja kiitän exponenttisestä runostasi
        jossa on häilyvätä trendikästä siipien suhinaa
        ja olet aistinut hyvin veden molekyylien tuottaman väreilyn ja kesäisen luonnon atsonaatin...

        Uskoisin, että tälläisenä viileänä iltana voisi takkatuli olla paikallaan. Vai mittee? Metsästyskoirasi varmaan mielellään lämmitelisivät siinä jalkojesi juuressa, kun istut vanhassa arvokkaassa, isoisoisosoosooisäsi nahkaisessa, suuressa tuolissa ja nautiskelet hyvin ansaittua tasokasta kassikkokirjaa päiväsi päätteeksi.
        Fasaani varmaan maistui mainiolta tänään! Otaksun!

        Kartanon maille, kaiketi, on laskeutunut miellyttävä rauha täksi perjantiehtooksi ja työt saa odottaa huomiseen.
        Nyt on vain ilta ja lasissa välkkyy pienoinen tasokas 'yömyssy', jos tälläinen leikkisä ilmaisu sallittanee,,heheh,,
        ja kukapa se voisi kieltäytyä pienestä siivusta..Tsrh..Shai..Rai..Koskista,,,*jupinaa*,,
        Sekös on niin mieltä nostattavaa...

        Kiitän sinua, parahin Erik von, asiantuntevasta ja rakentavasta kritiikistä ja kehuista nöyrästi, mutta vaatimattomasti..

        Ja samalla toivotan rauhaisaa viikonloppua...myös serif...kaikille muillekin kartanossa.. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe