Tarkoitus olisi kiinnittää vessaan peili, ongelmana on nyt se ettei kukaan tunnu tietävän millä ja miten se tapahtuu. Peili koko on 100x90 ja se olisi tarkoitus saada "upotetuksi" kaakeleiden kanssa samalle tasolle.
Itselleni tulee mieleen että jollain sen voisi liimata,mutta millä? Senhän tarvitsisi ottaa kiinni aika nopeaan ettei peiliä tarvitsisi tukea kovin pitkään.
Mahtaako jollakulla olla tietoa?
Peilin kiinnitys
20
4295
Vastaukset
- tahansa
sen voi läiskäistä sinne melkein millä tahansa tuubitökötillä. Masalla,sialla,silikonilla jne. Tuennat ja kannatukset pitää kuivumisen ajaksi laittaa joka tapauksessa.
- huomioi sitenkin
ei voi liimata oikeastaan millään,
koska lasi ja betoni elää lämpötilojen mukaan eri elämää,
koska peili lämpiää suihkutellessa ym nopeasti ja alla oleva betoni ei lämpiä.
aina peilin hopeointi rikkoontuu ja milläs sen uusit ?
Toiseksi, jos alla on hivenenkin kovaa ja peset, peili tuhoutuu.
alle pääsee vettä joka ei kuivu viikossa,
tulee hometta jne.
ELI KOKO AJATUS ON mielestäni "tyhmä" - tahansa
huomioi sitenkin kirjoitti:
tulee hometta jne.
ELI KOKO AJATUS ON mielestäni "tyhmä"joopa joo. Siinäpä taas asiantuntemusta. No tee kuten parhaaksi näet. Tosin siinä olet oikeassa että parempi se peili olisi liimata kaakelin päälle kuin väliin tosin eipä se siellä välissäkään haittaa tee. Nuo epäilysi ei ole aiheellisia.
- korjausta
tulee hometta jne.
ELI KOKO AJATUS ON mielestäni "tyhmä"Kysymys on vessasta ei pesuhuoneesta. Emme siis suihkuttele, mitä nyt joskus alapäätä tulee pestyä ;-) Alla on ek-gyproc.
- huomioi sitenkin.
tahansa kirjoitti:
joopa joo. Siinäpä taas asiantuntemusta. No tee kuten parhaaksi näet. Tosin siinä olet oikeassa että parempi se peili olisi liimata kaakelin päälle kuin väliin tosin eipä se siellä välissäkään haittaa tee. Nuo epäilysi ei ole aiheellisia.
ei voi liimata, niin että
>tulokseen olisi tyytyväinen<
pidempään,
olisi turvallinen jne.
tuskin kyprokin päälle wc tai mihinkään. - tahansa.,
huomioi sitenkin. kirjoitti:
ei voi liimata, niin että
>tulokseen olisi tyytyväinen<
pidempään,
olisi turvallinen jne.
tuskin kyprokin päälle wc tai mihinkään.Kyllä voi,jopa niin että voi olla tulokseen tyytyväinen pidempään ja on turvallinen sekä lisäksi kipsin päälle ai mihin vaan. Itse asiassa kovin ihmettelen väitteitäsi.
- huomioi sitenkin
tahansa., kirjoitti:
Kyllä voi,jopa niin että voi olla tulokseen tyytyväinen pidempään ja on turvallinen sekä lisäksi kipsin päälle ai mihin vaan. Itse asiassa kovin ihmettelen väitteitäsi.
" Kyllä voi,jopa niin että voi olla tulokseen tyytyväinen pidempään ja on turvallinen sekä lisäksi kipsin päälle ai mihin vaan. Itse asiassa kovin ihmettelen väitteitäsi. "
---------------------------------------------
turvallisuutta minä ensimmäisenä pelkään, mutta
lyhyesti voi haukua ja epäillä, mutta lyhyesti ei voi selittää asioita täydellisesti, joten jääköön se.
"Itse asiassa kovin ihmettelen väitteitäsi". - kovastipaljon
" Kyllä voi,jopa niin että voi olla tulokseen tyytyväinen pidempään ja on turvallinen sekä lisäksi kipsin päälle ai mihin vaan. Itse asiassa kovin ihmettelen väitteitäsi. "
---------------------------------------------
turvallisuutta minä ensimmäisenä pelkään, mutta
lyhyesti voi haukua ja epäillä, mutta lyhyesti ei voi selittää asioita täydellisesti, joten jääköön se.
"Itse asiassa kovin ihmettelen väitteitäsi".turvallisuutta minä ensimmäisenä pelkään,
No koitas nyt selventää miksi liimaaminen ei olisi turvallista? Ei oikein aukene mulle tuo sun ajatus....... - tahansa
kovastipaljon kirjoitti:
turvallisuutta minä ensimmäisenä pelkään,
No koitas nyt selventää miksi liimaaminen ei olisi turvallista? Ei oikein aukene mulle tuo sun ajatus.......Ei aukene mullekaan ja tuskin aukeneekaan. Sitä vaan joskus pidetään niin tiukasti kiinni omissa epäilyksissä. Oli syytä tai ei.
- se jolta kysyit.
kovastipaljon kirjoitti:
No koitas nyt selventää miksi liimaaminen ei olisi turvallista? Ei oikein aukene mulle tuo sun ajatus......."Ei oikein aukene mulle tuo sun ajatus......".
Katso taksepäin, kuinka edelliset hommasi on onnistunmeita, vaikkapa 10 vuotta taaksepäin,
se kertoo paljon tulevaisuudestakin. - se jolta kysyit.
tahansa kirjoitti:
Ei aukene mullekaan ja tuskin aukeneekaan. Sitä vaan joskus pidetään niin tiukasti kiinni omissa epäilyksissä. Oli syytä tai ei.
se on jo paljon viisautta,
kun osaa noin tyhmää kysyä,
se on jo yksi viisauden merkki.
Mutta joukossa näyttää tyhmyys vain tiivistyvän. - on paljon
se jolta kysyit. kirjoitti:
"Ei oikein aukene mulle tuo sun ajatus......".
Katso taksepäin, kuinka edelliset hommasi on onnistunmeita, vaikkapa 10 vuotta taaksepäin,
se kertoo paljon tulevaisuudestakin.Jaa-a, aika nuori silloin vielä ollut. Mutta olen mä ainakin oppinut kirjoittamaan ymmärrettävästi, toisin kuin eräät =D
- mitä.
on paljon kirjoitti:
Jaa-a, aika nuori silloin vielä ollut. Mutta olen mä ainakin oppinut kirjoittamaan ymmärrettävästi, toisin kuin eräät =D
ei minullekaan auennut viestisi,
-neuvoitko jotain josta kysyttiin, peilin kiinityksessä ?
-vai olitko vaan riitaa haastamassa, taasen tässäkin keskusteluisa ? - w0vq
kovastipaljon kirjoitti:
No koitas nyt selventää miksi liimaaminen ei olisi turvallista? Ei oikein aukene mulle tuo sun ajatus.......kuinka usein olette nähnyt tuon kokoisia peilejä liimattuna,
väitän ette yhtään, vai olettko nähnyy, ?
silti suosittelette ?
on todella fiksua porukkaa, varmaan rikasta, viisasta ja menestyvää. - siksi kysynkin
w0vq kirjoitti:
kuinka usein olette nähnyt tuon kokoisia peilejä liimattuna,
väitän ette yhtään, vai olettko nähnyy, ?
silti suosittelette ?
on todella fiksua porukkaa, varmaan rikasta, viisasta ja menestyvää.Olisiko sulla sitten hyvää ideaa jolla saan sen peilin samaan korkoon laatoituksen kanssa? Siististi mielellään. En kai mä kysyisi jos tietäisin vastauksen.
ps. Fiksu? Juu =)
Rikas? Hyvin toimeentuleva.
Menestyvä? Ihan tavis sen suhteen, seiskaa ei kiinnosta mun jutut, eikä mua seiskan =) - w0vq
siksi kysynkin kirjoitti:
Olisiko sulla sitten hyvää ideaa jolla saan sen peilin samaan korkoon laatoituksen kanssa? Siististi mielellään. En kai mä kysyisi jos tietäisin vastauksen.
ps. Fiksu? Juu =)
Rikas? Hyvin toimeentuleva.
Menestyvä? Ihan tavis sen suhteen, seiskaa ei kiinnosta mun jutut, eikä mua seiskan =)vastaus,
jos kysyjät esiintyisivät samalla nimimerkillä koko ketjun,
saisi arvostetumpia vastauksia.
yhden parhaan olet jo saanutkin, teetä alumiinikehys,
toinen olisi kiinnitys aivan normaalisti.
Tuo ajatus, peili samaan tasoon seinän kanssa on mielestäni aivan fiksu,
mutta toisaalta, maailma muuttuu, jos haluatkin jotain muuta,
suuremman peilin, tai altaan paikan muutoksen,
on kova työ tehdä sitten seinä kuntoon.
Minä olen tehnyt aina seinät kokonaan peruskuntoon.
Vaikka tein kaappejakin, tein seinät niiden takaa aivan kuntoon
ja kaapit muutamalla ruuvilla kiinni.
Peili-ideani oli sellainen, laitoin 10 cm allasta leveämmän peilin,
yläosa puolipyöreä,
altaan rautojen kannatukselle, eli on altaan takana.
(on vahvat vanhanaikaiset kannattimet,
sekä kannatinrautojen ja altaan välissä tarraliimaa,
jotta, allasta painaessa ei peili rikkoonnu).
Altaan ja peilin välissä on muovilista L-mallinen?
ja peilin alla U-mallinen?
Ja, ekat moittivat sanat kuulin, että peili liukastuu aina ja näkyy,
toki liukastuu, mutta se on helppo pestä suoraan suihkulla,
sileä peili.
Paljon hankalampaa olisi puhdistaa jokin muu materiaali,
altaan ja sen yläpuolella olevan peilin välistä. - siksi kysynkin
w0vq kirjoitti:
vastaus,
jos kysyjät esiintyisivät samalla nimimerkillä koko ketjun,
saisi arvostetumpia vastauksia.
yhden parhaan olet jo saanutkin, teetä alumiinikehys,
toinen olisi kiinnitys aivan normaalisti.
Tuo ajatus, peili samaan tasoon seinän kanssa on mielestäni aivan fiksu,
mutta toisaalta, maailma muuttuu, jos haluatkin jotain muuta,
suuremman peilin, tai altaan paikan muutoksen,
on kova työ tehdä sitten seinä kuntoon.
Minä olen tehnyt aina seinät kokonaan peruskuntoon.
Vaikka tein kaappejakin, tein seinät niiden takaa aivan kuntoon
ja kaapit muutamalla ruuvilla kiinni.
Peili-ideani oli sellainen, laitoin 10 cm allasta leveämmän peilin,
yläosa puolipyöreä,
altaan rautojen kannatukselle, eli on altaan takana.
(on vahvat vanhanaikaiset kannattimet,
sekä kannatinrautojen ja altaan välissä tarraliimaa,
jotta, allasta painaessa ei peili rikkoonnu).
Altaan ja peilin välissä on muovilista L-mallinen?
ja peilin alla U-mallinen?
Ja, ekat moittivat sanat kuulin, että peili liukastuu aina ja näkyy,
toki liukastuu, mutta se on helppo pestä suoraan suihkulla,
sileä peili.
Paljon hankalampaa olisi puhdistaa jokin muu materiaali,
altaan ja sen yläpuolella olevan peilin välistä.Missä näitä alumiini kehyksiä voi teettää? Mielessä kävi kyllä noitakin ajatuksia joita esitit, mutta hylkäsin ne koska tila on niin pieni. 1,95 x 1,50. Kaapisto mahtuu ainoastaan yhdelle sivulle, joten muunnosmahdollisuuksia ei juuri ole. Jos joskus kyllästyn niin menee varmaan koko vessa rempan alle. Alumiinikehys sopisi kyllä tyyliin, täytynee alkaa etsimään sellaisen tekijää=)
- duunari2
jonka läpi sitten kiinnität peilin seinään, tulee vielä hienompikin kun peili on kehystetty ja sen voi sitten tarvittaessa ottaa ehjänä irti. Liimalla kun liimaat niin peiliä ei sitten ehjänä pois saa.
- pöllöuus
xtremefix niinku voita leivälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124320MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822171Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874