http://www.dia.fi/hyv_2007.pdf
Pääsitkö sisään?
Tänä vuonna oli enemmän hakijoita, joten pisterajat nousivat. Itse pääsin TTY:n TiTelle, tosin eipä sinne paljon vaadittukaan.
Valintatulokset tulleet!
11
3933
Vastaukset
- Julest
Tietotekniikkaan Turkuun, ja juu ei sinnekään paljoa vaadittu, mutta hittoakos sen on väliä. :D
- saatana!!!!
lol
- sdfdf
pääsin
arkkitehtuuria otaniemeen - tekniikan yo
otaniemeen tietoliikennetekniikkaa opiskelemaan... 5. hakukohde oli ja toisiks helpoin päästä sisään xD
- umbrellaaa
Pääsin TKK:n informaatioverkostojen koulutusohjelmaan. =)
- infollephuxi
miekin pääsin infolle. umbrella, nähään sit siellä!:D ootko menossa varaslähtöön? ite en pääse...
ykkösenä oli kyllä tuta, mut ei sit...:(- umbrellaaa
Nähään joo. :)
Musta info vaikuttais paljon mielenkiintoisemmalta koulutusohjelmalta kuin tuta, ja infollahan voi valita pääaineenkin tutalta (tietointensiivinen liiketoiminta -> liiketoimintaverkostot, tietoyritykset)... - nuubi
umbrellaaa kirjoitti:
Nähään joo. :)
Musta info vaikuttais paljon mielenkiintoisemmalta koulutusohjelmalta kuin tuta, ja infollahan voi valita pääaineenkin tutalta (tietointensiivinen liiketoiminta -> liiketoimintaverkostot, tietoyritykset)...Muistappas samalla heittää oppilaioksen nimi, nimittäin ei kaikissa käytäntö ole tuollainen.
- umbrellaaa
nuubi kirjoitti:
Muistappas samalla heittää oppilaioksen nimi, nimittäin ei kaikissa käytäntö ole tuollainen.
Kyllähän tosta mun alkuperäisestä viestistä kävi selvästi ilmi, että puhuttiin Teknillisestä korkeakoulusta. TKK:n infolla voi valita pääaineen joko tuta:lta, AS:lta tai tik:ltä.
- nuubi
umbrellaaa kirjoitti:
Kyllähän tosta mun alkuperäisestä viestistä kävi selvästi ilmi, että puhuttiin Teknillisestä korkeakoulusta. TKK:n infolla voi valita pääaineen joko tuta:lta, AS:lta tai tik:ltä.
Joo, sori. Niin näköjään selvisikin. Itse pääsin viime vuonna tkk:n tutalle sisään ja aloitan nyt vuoden intin jälkeen tänä syksynä.
Särähti vain korvaan nuo tutan "pääaineet", nimittäin yhtään tuon nimistä pääainetta ei ole tullut vastaan, kun olen tkk:n tutasta, aika paljon, ottanut selvää... - Ensvuoden hakija
Miten te, jotka pääsitte sisään, valmistauduitte valintakokeisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808236
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264438- 504048
- 503175
- 513086
- 502840
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262506- 312009
- 291986
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381923