Harry potter ja feeniksin kilta.

gnaa;>

Niin, suositteletteko tämän pelin ostoa.? Onko peli samanlainen kuin neljäs peli? Onko peli äärettömän vaikea, ja minkä ikäisiä olette, te harry potterin pelaajat? Osaisikohan 13 vuotias tyllerö sitä pelata? En viitsi ostaa sitä, ellen tiedä vähän juttuja tästä pelistä? Eli yksinkertaisesti: KANNATTAAKO OSTAA?

9

1407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikko-pekka

      Hyvältä tuo demo ainakin näyttää... itse olen 11 vuotias poika, ja ei tuo nyt niin vaikealta tunnu, paitsi joitain loitsuja en tajunnut vähään aikaan, esimerkiksi siipiirdium lentiusa, enkä tuota nelosta ole pelannut... mutta osaa 13 vuotias tyllerö sitä pelata... luulisin (olen epävarma tyyppi) ja se siinä kai on parasta, että ei tarvitse ladata ollenkaan, ja suuressa salissa voi taikoa ruokaa, ne tupaliput, kynttilät ja pöllöpostin. tylypahkassa on monen monta huonetta mitä tutkia, rohkelikon oleskeluhuoneessa voi katsoa, kun jotkut tyypit pelaa velhoshakkia, sitten voi myös jutella tauluille, joilta joiltakin saa tehtäviä, esimerkiksi rohkelikon oleskeluhuoneessa on yksi, joka muutenkin kerjää huomiota. voit myös pelata velhopelejä. jos haluat kokeilla demoa ennenkuin ostat, mene tänne:http://suomi.ea.com/downloads/2728/ latauksessa kestää kauan, ja koko on:410MB

      • jerzu

        Itse olen 19 vuotias poika. pc peli oli kyllä suuri pettymys kamera kulmat todella vaikeita, loitsut tyhmiä. pelin saa vedettyä päivässä läpi.

        kannataa todella miettiä pelin ostoa, vain suuret potter faneille pakko ostos, muille ei kannata.


      • gddf

    • @$3

      no miks mä sen sanoisin! ;P

    • elisiis

      Kannattaa ehdottomasti ostaa, paremman latunen kun muut harry pelit, ei ovissa tartte ladata ja saa seikkailla pöllölästä pimennon huoneeseen, eli ihan missä vaan, yks tosi iso plussa on se että kelmien kartasta voi kattoo missä päin on sillä hetkellä, ja mihin pitäis mennä. Huonoo on taas se että kamera temppuilee aina joskus ja että linnassa voi eksyä aika helposti, ainakin aluksi.. tää on kyllä jonkun verran erinlainen kun ´neljäs peli, koska eihän nelosessa esim. saanu seikkailla linnassa olenkaan!? se oli musta aika kauheeta :) joten tää on paaljon parempi, tosi jotkun suomalais äänet on aika kauheita, kuten esim Dudleyllä!! Plussaa on myös se että saa itse valita pelin vaikeustason!! siinä on helppo keski ja vaikea, ite otin helpon :). Hyvä kuvan ja äänen laatu!!Eli suosittelen ostoa, vaikka onkin aika kallis!! itse muuten olen 12 tyttö, ei ainakaan tuo helppo vaikeustaso tunnu vaikealta. :D

      • jhggee

        mie jumituin yhteen kohtaan pelissä..olisko halukkaita auttajia?


      • op
        jhggee kirjoitti:

        mie jumituin yhteen kohtaan pelissä..olisko halukkaita auttajia?

        mihin kohtaan? koska mä olen pääsyt jo päättymättömään päivään. mä voin auttaa.(ehkä)


      • Julkka 11 v.
        op kirjoitti:

        mihin kohtaan? koska mä olen pääsyt jo päättymättömään päivään. mä voin auttaa.(ehkä)

        en tiiä mite pystyn puhumaa neljännelle kitakivi mestarile (rohkelikko) on siin kivitetyl pihamaal seisoskelee luihuisen mestarin lähel. toine ongelma o et en tiiä miten saan selvitettyy tyrmissä olevan nais muotokuvan salasanan ku se käskee mennä kysyy luihuisilt mut ne tuskin antaa sitä salasanaa jote miten saan sen selvil ku mul o muotokuvien salasanat selvitettyn vaa 91% sit kan on kivipiiria ongelma et mite saan sen sataan prossaan ku o vaa varmaa jotai 37 prossaa ja sit viel viimine kysymys et mite saa pimeyden voimilta suojautumisen luokan sataan prossaan ku o vaa jotai 37 % . jote viittiiks jelppii :D oisin kiitolline sul jos viittisit auttaa


      • potterfani2010
        Julkka 11 v. kirjoitti:

        en tiiä mite pystyn puhumaa neljännelle kitakivi mestarile (rohkelikko) on siin kivitetyl pihamaal seisoskelee luihuisen mestarin lähel. toine ongelma o et en tiiä miten saan selvitettyy tyrmissä olevan nais muotokuvan salasanan ku se käskee mennä kysyy luihuisilt mut ne tuskin antaa sitä salasanaa jote miten saan sen selvil ku mul o muotokuvien salasanat selvitettyn vaa 91% sit kan on kivipiiria ongelma et mite saan sen sataan prossaan ku o vaa varmaa jotai 37 prossaa ja sit viel viimine kysymys et mite saa pimeyden voimilta suojautumisen luokan sataan prossaan ku o vaa jotai 37 % . jote viittiiks jelppii :D oisin kiitolline sul jos viittisit auttaa

        salasanan saa seuraavalla tavalla:
        - Mene sen muotokuvan luokse näkymättömyyysviitan avulla. Silloin käytävällä on kaksi luihuista, joita seuraamalla kuulet salasanan. Tämän jälkeen vain viet näkymättömyysviitan pois ja palaat takaisin muotokuvalle ja lausut salasanan. Sit toi neljäs kitakivimestari. Voit pelata hänen kanssaan, vasta kun olet voittanut kaikki muut mestarit 3 kertaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe