Osaisko kukaan kertoa ,et mistä johtuu sellainen
napsuva ääni kun ajelee matalilla kierroksilla..
Pyöräni on 750sport -02 ja siinä ruiskunohjaus yksikkö putkistoa varten jotka mollemmat ovat ducatin omia systeemejä..
Oireet ovat sellainen napsahtava ääni ja lievä nykiminen..
Kiitos etukäteen vastauksista!
Napsuva ducati
6
2459
Vastaukset 6
- ss750hf
Jos nykiminen tapahtuu 4000 kierroksen paikkeilla on se ihan normaalia,vaikka se vähän harmittaakin,siinä kohdassa mitataan ducatista päästöarvot ja kone käy laihalla,kysyin tätä itse käydessäni Klaukkalassa,koska itseäkin ihmetytti tämä nykiminen ja napsuttelu.
- matula
Joo, siinä paikkeilla sitä ilmenee..
Olisko siihen mitään konsteja edes lieventää sitä? - Nimetön
matula kirjoitti:
Joo, siinä paikkeilla sitä ilmenee..
Olisko siihen mitään konsteja edes lieventää sitä?Itsellä auttoi jonkin verran kun säädettiin huollossa seosta vähän rikkaammalle.
- ex-SS750
jep, omassani oli asennettuna mölyputket ja vakiolastu kun sen sain, ja noita harmittavia hikkaamisia esiintyi tasakaasulla ajellessa tuolla kierrosalueella. Mukana tullut virilastu taas taisi käydä turhankin rikkaalla. Huollossa ne osasivat laittaa kohdalleen, muistaakseni. Laiha tai rikas seos ei kumpikaan ole pitkän päälle oikein hyvä juttu.
- matula
Ahaa, mut voiks noita seoksii säätää mitenkään
kotikonstein? - turo--inkeriltä.
matula kirjoitti:
Ahaa, mut voiks noita seoksii säätää mitenkään
kotikonstein?Samalla voitte huuhdella öljynlauhduttimenne ja uusia moottoriöljynne kitkalisäaineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511293Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171021- 93977
- 77673
- 37668
- 25441
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53440Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15429Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413