pieni siisti hotelli?

mamis73

Ajattelin kysäistä vinkkejä jostain pienistä kivoista hotelleista istanbulissa,ei haittaa vaikka olisi sultanahmetissakin jos nyt ei ole ihan "iltatyttöjen" yläkerrassa.Hinta saisi olla edullinen koska ajattelimme viettää siellä useamman yön.Ei tarvita mitään ihmeellisiä varustuksia,jääkaappi olisi kiva jos on(en tiedä onko yleensä huoneissa)Onko hotellilla oma haku lentokentältä?

9

1261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zeynep1

      Unohda Sultanahmet.

      Hyvia halpoja on Troy, Monopol, Bristol ja Arya -hotellit Taksimissa. Nama kaikki on siina 25-35 euroa yo / tuplahuone. Surffaa puhelinnumerot netista ja soittele hinnat ja paata sitten.

      Mitaan kuljetusta et tarvitse silla Havasin bussit kulkevat lentokentan ja Taksimin valia 04-01.00 valisena aikana - lipun hinta on 9YTL eli n. 4.7 euroa. Lentokenttakuljetuksista moni hotelli ottaa 25 euroa per hlo.

      En todellakaan suosittele mitaan ilotyttojen loukkuja tai Sultanahmetin turistirysaa kun Taksimissakin on kymmenia edullisia hotelleja ja ihan eri meininki.

      Terveisin Istanbulista.

      • mamis73

        Piti vielä kysäistä että muuttuuko hinnat jos soitan ja kysyn vai ovatko samat kuin kotisivuilla.Olen ollut useasti Istanbulissa tosin en koskaan asunut hotellissa siellä joten ihan kivaa tämäkin.Tuntuu vaan että netissä on niitä hotelleita niin paljon ettei enää tiedä mitä valita(ja sai sillaisen kuvan että se lentokenttäkuljetus kuuluu hintaan..).Ajattelin Sultanahmettia vaan ihan sen puolesta koska se ja aasian puoli on mulle tutumpi,taksimissa en ole kuin muutaman kerran ollut..Onkos sulla ehdotuksia aasian puolelta jostain hotellista?Mun tilanteeseen olis se kaikista paras.Ajattelin tulla Istanbuliin elokuun lopussa reiluks 3viikoks joten osan ajattelin olla hotellissa ettei hermo mee kaikkien "sukulaisten" kanssa.Kysymys vielä,oletko itse töissä siellä vai asutko "muuten vaan"?Istanbul Rules,mahtava kaupunki.


      • mamis73

        Vielä olisin kysynyt että tiedätkö Kadiköyn markkinoista,onko muuttanut päivää(muistaakseni ennen tiistai..) Ajattelin että jos sisko lähtee mukaan niin olis kiva mennä sinne pyörimään,viimeks oltiin uutena vuotena mutta tietenkin Bayramin aikaan joten sitä ei ollut


      • Zeynep1
        mamis73 kirjoitti:

        Vielä olisin kysynyt että tiedätkö Kadiköyn markkinoista,onko muuttanut päivää(muistaakseni ennen tiistai..) Ajattelin että jos sisko lähtee mukaan niin olis kiva mennä sinne pyörimään,viimeks oltiin uutena vuotena mutta tietenkin Bayramin aikaan joten sitä ei ollut

        moikka

        hinnat on usein alhaisempia jos menee paikan paalle etukateen kiistelemaan. mutta ei ne siita puhelimitse sen kummemmin muutu. jos on paikallisia ystavia kannattaa pistaa ne soittamaan turkiksi, voivat neuvotella jonkun paremman hinnan.

        aasian puolelta en tieda hotelleja, itse en majoittuisi missaan muualla kuin Taksimissa koska sielta paasee niin napparasti kaikkialle. erityisesti jos olet ollut taksimissa vain pari kertaa niin olet kylla jaanyt aika paljosta paitsi (toki tama subjektiivinen mielipide, mutta minusta Istiklal on koko Istanbulin sydan!).

        kadikoyn tiistaimarkkinat on mielestani edelleen olemassa. toiset tiistaimarkkinat (pienemmat) on 4. leventin metropysakin vieressa. etilerin markkinoita ei enaa ole, mutta besiktasin lauantaipazar on edelleen paikoillaan, tosin hieman pienempi kuin ennen.


      • mamis73
        Zeynep1 kirjoitti:

        moikka

        hinnat on usein alhaisempia jos menee paikan paalle etukateen kiistelemaan. mutta ei ne siita puhelimitse sen kummemmin muutu. jos on paikallisia ystavia kannattaa pistaa ne soittamaan turkiksi, voivat neuvotella jonkun paremman hinnan.

        aasian puolelta en tieda hotelleja, itse en majoittuisi missaan muualla kuin Taksimissa koska sielta paasee niin napparasti kaikkialle. erityisesti jos olet ollut taksimissa vain pari kertaa niin olet kylla jaanyt aika paljosta paitsi (toki tama subjektiivinen mielipide, mutta minusta Istiklal on koko Istanbulin sydan!).

        kadikoyn tiistaimarkkinat on mielestani edelleen olemassa. toiset tiistaimarkkinat (pienemmat) on 4. leventin metropysakin vieressa. etilerin markkinoita ei enaa ole, mutta besiktasin lauantaipazar on edelleen paikoillaan, tosin hieman pienempi kuin ennen.

        viestistä,täytyypä pistää mies asialle,tosin ei sen toi tinkaustaito ole mikään paras...Aasian puoli on mulle se paras paikka koska koko suuri suku asuu siellä puolen eikä ihan lähellä keskustaa joten ei tarttis ottaa mitään paatteja yli.Kovasti kiitos vastauksista,pistän lisää kysymyksiä sitä mukaa kun niitä taas tulee.


      • ...just käyty
        mamis73 kirjoitti:

        Vielä olisin kysynyt että tiedätkö Kadiköyn markkinoista,onko muuttanut päivää(muistaakseni ennen tiistai..) Ajattelin että jos sisko lähtee mukaan niin olis kiva mennä sinne pyörimään,viimeks oltiin uutena vuotena mutta tietenkin Bayramin aikaan joten sitä ei ollut

        Kadiköyn ti markkinat ovat yhä paikallaan, mutta tarjonta on edelleen pelkkää "rättitasoa". Etilerin to markkinoiden loppuminen oli iso menetys ja nykyään Yesilköyn (lentokentän vieressä) ke markkinat ovat parhaat tarjonnaltaan. Varsinainen ylläri on kuitenkin su markkinat kaupungin ulkopuolella (Eur) Kemerburgazissa, taso on paikallisen kävijän mukaan Etiler luokkaa.


      • ???
        ...just käyty kirjoitti:

        Kadiköyn ti markkinat ovat yhä paikallaan, mutta tarjonta on edelleen pelkkää "rättitasoa". Etilerin to markkinoiden loppuminen oli iso menetys ja nykyään Yesilköyn (lentokentän vieressä) ke markkinat ovat parhaat tarjonnaltaan. Varsinainen ylläri on kuitenkin su markkinat kaupungin ulkopuolella (Eur) Kemerburgazissa, taso on paikallisen kävijän mukaan Etiler luokkaa.

        Voisitko kertoa tarkemmin, että missä päin Istanbulia tämä Kemerburgas on, ja miten sinne pääsee? Olemme menossa muutaman viikon kuluttua Istanbuliin, ja olisi kiva käydä ko. markkinoilla.


      • ...sivussa
        ??? kirjoitti:

        Voisitko kertoa tarkemmin, että missä päin Istanbulia tämä Kemerburgas on, ja miten sinne pääsee? Olemme menossa muutaman viikon kuluttua Istanbuliin, ja olisi kiva käydä ko. markkinoilla.

        Itse menimme näin: metrolla Taksimista päättärille eli Levent4:ään ja siitä pirssillä perille (n. 25 ytl). Toinen tapa on mennä bussilla, joka kai lähtee Topkapin kaupunginosasta (huom: ei siis Topkapin museolta); numero saattoi olla 148.
        Kemerburgas on paremman väen tasokas 'nukkummalähiö' ja suljetulla alueella sijaitsee mm. mainio 18 reiän kolopallokenttä.


      • ???
        ...sivussa kirjoitti:

        Itse menimme näin: metrolla Taksimista päättärille eli Levent4:ään ja siitä pirssillä perille (n. 25 ytl). Toinen tapa on mennä bussilla, joka kai lähtee Topkapin kaupunginosasta (huom: ei siis Topkapin museolta); numero saattoi olla 148.
        Kemerburgas on paremman väen tasokas 'nukkummalähiö' ja suljetulla alueella sijaitsee mm. mainio 18 reiän kolopallokenttä.

        Kiitos sinulle vastauksesta. Käymme katsastamassa Kemerburgasin markkinat, nyt kun tiedämme mistä ne löytyvät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2194
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1866
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1205
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      13
      1135
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      12
      997
    Aihe