Kädenjälki

345345345

Tänään huomasin jotain erittäin outoa. En ole siivonnut vähään aikaan, pölyä on melkoisesti kerääntynyt. Television päälle, pölyyn, on ilmestynyt kädenjälki, jota ihmettelen. En ole itse koskenut televisioon, eikä jäljen mittasuhteetkaan ole oman käteni. Asun yksin, eikä kukaan ole käynyt pitkään aikaan.(Olen melko erakko) Kädenjäljessä on kolme sormea. Se on television reunalla. Itse painoin kädenjälkeni viereen, otin kuvan. Vertasin jälkiä tietokoneella leikkaamalla oudon jäljen ja asettamalla layerin näkyvyyden 50%iin. Siirsin jäljen omani päälle. Vertailin, tulin siihen tulokseen ettei se ole minun. Sormen painaumat ovat kohdassa, jossa minulla on nivelet joista ei jää painaumaa.
Lisäksi minulla ei ole tapana nostaa pikkusormea kun nojaan johonkin. Enkä kyllä nojaisi televisioon, sillä hutera halpa tv-pöytä juuri ja juuri kestää edes television painon.
En aio väittää että jälki olisi mitään, kunhan kirjoitin. Ette kuitenkaan usko mitään. Sellainen outo kädenjälki nyt vaan pölyyn on ilmestynyt. Ajatelkaa mitä haluatte.

ps. En aio julkaista kuvia, koska en halua että eräät tietyt henkilöt tunnistavat minut television perusteella.

26

2588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulla

lemmikki eläimiä?
      tai ehkä jälki on vain kädenjäljen kaltainen, mutta on tullutkin jostain aivan muusta?

• Ha ha ha ha!

Sinulla on aina välillä ollut näillä palstoilla muitakin mainioita provoja, kuten outo-otus-lensi-tien-yli-ja-repi-koiran-kurkun-auki tai joku-tarttui-veneeni-pohjaan-järvellä-ja-lähti-siirtämään-sitä. Jatka samalla linjalla!

• 34534543

En ole kertonut mitään mistään lentävistä otuksista. Voin toki leikata valokuvien taustan pois ja pistää kuvat nettiin sinulle nähtäväksi.
        Olen kirjoittanut vain tällä ja "Evil Greys" nimimerkillä aiemmin, en muilla.

• 34534543

Koska kommentit ovat tälläisiä ei minua enää tällä palstalla tule näkymään. Jos täällä kukaan ei usko mitään, turhaan mitään kirjoitan. Siitä huolimatta jälki on ja pysyy television päällä.
        Hyvästi pilkkaajat.

• Älä vielä hyvästejä
        34534543 kirjoitti:

Koska kommentit ovat tälläisiä ei minua enää tällä palstalla tule näkymään. Jos täällä kukaan ei usko mitään, turhaan mitään kirjoitan. Siitä huolimatta jälki on ja pysyy television päällä.
        Hyvästi pilkkaajat.

heitä,jatka toki kirjoittelua,mitäs muutamasta
        turhasta kommentista,jätä ne omaan "arvoonsa".
        On täällä muitakin kuin pilkkaajia..

Käpymäki

• Ha ha ha ha!
        34534543 kirjoitti:

En ole kertonut mitään mistään lentävistä otuksista. Voin toki leikata valokuvien taustan pois ja pistää kuvat nettiin sinulle nähtäväksi.
        Olen kirjoittanut vain tällä ja "Evil Greys" nimimerkillä aiemmin, en muilla.

Mmmmhhhnng... Mwaaaaah hah hah!

• 345345345
        Ha ha ha ha! kirjoitti:

Mmmmhhhnng... Mwaaaaah hah hah!

Osaan minäkin nauraa sinulle!

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAhAhAHAhAHAHAh
        Olet pelle! hahahahahaahahah et usko mitään haahahahahahahahahaha haahahahahahahahaahahsahahahahahaah"!!!!!!!!
        Et taida uskoa vaikka harmaa seisoisi edessäsi!
        hahahahahaahah!!! Sokea! AHHAHAHAHAHAHHAHA!!!
        Osta silälasit, mene optikolle hahahaahahahaha Muahahahahahah!!

• olla

humis tai evil spirit. Vaikee sanoo, laita nyt kuva johonkin, että voi kattoo!

• 34534534
      • jaa-attelija

Hmm... siin ei ollu sitä sun käpälänjälkee esimerkkinä... hmmm... vähä vaikee saada ekaks tolkkua kuvasta. Mutta, oudon pitkiltä vaikuttavat kolme sormea jos pyörylä on niin kuin kämmen ja peukalon jälkikin sivussa näkyy. Pikkusormella kyllä voi painaa kevyemmin, joten se ei ehkä näy... hmmm... Olisitko kohentanut verhoa ja kevyesti painanut kätesi töllön päälle, et vain muista sitä? Sanoit kylläkin, että et ole käpälinesi hyörinyt siinä... hmm... Mulle tulee ekana mieleen humiksen käsi. meilläkin kotona on ylhäältä hyllyltä, jonne ei yllä ilman tuolia, kadonnut astia ja pölyssä näkyi vain astian jälki, eikä mitään tietoa mihin katosi vielä tänäkään päivänä.

• 34534543
        jaa-attelija kirjoitti:

Hmm... siin ei ollu sitä sun käpälänjälkee esimerkkinä... hmmm... vähä vaikee saada ekaks tolkkua kuvasta. Mutta, oudon pitkiltä vaikuttavat kolme sormea jos pyörylä on niin kuin kämmen ja peukalon jälkikin sivussa näkyy. Pikkusormella kyllä voi painaa kevyemmin, joten se ei ehkä näy... hmmm... Olisitko kohentanut verhoa ja kevyesti painanut kätesi töllön päälle, et vain muista sitä? Sanoit kylläkin, että et ole käpälinesi hyörinyt siinä... hmm... Mulle tulee ekana mieleen humiksen käsi. meilläkin kotona on ylhäältä hyllyltä, jonne ei yllä ilman tuolia, kadonnut astia ja pölyssä näkyi vain astian jälki, eikä mitään tietoa mihin katosi vielä tänäkään päivänä.

Painauma ei ole kevyesti tehty. Oma käteni ei saanut yhtä selkeää jälkeä aikaan, edes kahdella painaumalla. Tuntuu kuin pöly olisi suorastaan tarttunut tuon tekijän käteen. Ja ikkunaa verhoineen ei ole television vieressä. Ei minulla ole syytä kurkotella tyhjää seinää ja nojata tv:seen. Kuvasta ei tule kunnolla kokoa esille, mutta jälki on pieni, pienempi kuin oma käteni tekisi, jos nojaisin noin vahvasti että tulisi noin hyvä jälki.

• kokemus!
        jaa-attelija kirjoitti:

Kuule nyt kun kerroit tuosta astian katoamisesta niin muistui mieleeni, mitä naapurini kertoi taannoin. Hän oli ottanut kapakasta kotiinsa pari tuntematonta ryyppykaveria. Isäntä itse sammui illan mittaan ja kun hän aamulla heräsi, olivat kadonneet niin ryyppykaverit, digiboksi kuin kaljakorikin. Että kyllä näitä yliluonnollisia juttuja voi sattua ihan kotioloissakin.

• mutta.........................
        kokemus! kirjoitti:

Kuule nyt kun kerroit tuosta astian katoamisesta niin muistui mieleeni, mitä naapurini kertoi taannoin. Hän oli ottanut kapakasta kotiinsa pari tuntematonta ryyppykaveria. Isäntä itse sammui illan mittaan ja kun hän aamulla heräsi, olivat kadonneet niin ryyppykaverit, digiboksi kuin kaljakorikin. Että kyllä näitä yliluonnollisia juttuja voi sattua ihan kotioloissakin.

niitä astioita katosi n. 3 vuoden aikana useita, ei kukaan niitä ollut pöllinyt pöllyssä, ellei oo kleptomaanifrendejä. Tai itse kävellyt unissaan, noussut tuolille ja vienyt ulkoroskikseen. ja tullut sitten takas nukkumaan ja muistanut tietenkin unessa ottaa avaimet mukaan...

• sffsaö

Tota...en nyt varmaan ymmärtänyt ihan kunnolla, mutta siis tuossa kuvassa on vaaleampia kohtia ja tummempia kohtia. Sanoit että kohdasta jossa käsi olisi ollut, olisi "lähtenyt pöly pois". Silloinhan noisen "tummempien" kohtien pitäisi muodostaa käden jälki, mitä ne valitettavasti eivät tee.

Minäpä kerron mistä on kyse. Televisiosi puisen pinnan lakka on haalistunut joistain kohdista. Itselläni on samoin käynyt keittiön pöydälle. Sitä aiheuttaa ihan vain aika. Tai sitten kuumuus. Esim. jos keittiön pöydällä on kuuma lautanen, se aiheuttaa lakka pintaan vaaleaa jälkeä. Televisiosi on ehkä ylikuumentunut.

Sitä paitsi HALOO!! Et viitsinyt aluksi laittaa kuvaa jos joku vaikka tunnistaisi sinut television perusteella...siis HÄH? Suomessa on yhä tuollaisia televisioita TOSI monella. Aika vainoharhaista....kuten myös koko käsi juttu. Huh huh.

• 34534534
        sffsaö kirjoitti:

Tota...en nyt varmaan ymmärtänyt ihan kunnolla, mutta siis tuossa kuvassa on vaaleampia kohtia ja tummempia kohtia. Sanoit että kohdasta jossa käsi olisi ollut, olisi "lähtenyt pöly pois". Silloinhan noisen "tummempien" kohtien pitäisi muodostaa käden jälki, mitä ne valitettavasti eivät tee.

Minäpä kerron mistä on kyse. Televisiosi puisen pinnan lakka on haalistunut joistain kohdista. Itselläni on samoin käynyt keittiön pöydälle. Sitä aiheuttaa ihan vain aika. Tai sitten kuumuus. Esim. jos keittiön pöydällä on kuuma lautanen, se aiheuttaa lakka pintaan vaaleaa jälkeä. Televisiosi on ehkä ylikuumentunut.

Sitä paitsi HALOO!! Et viitsinyt aluksi laittaa kuvaa jos joku vaikka tunnistaisi sinut television perusteella...siis HÄH? Suomessa on yhä tuollaisia televisioita TOSI monella. Aika vainoharhaista....kuten myös koko käsi juttu. Huh huh.

Pinta on puukuvioista muovia. Ei ole lakkaa.
        Pölyä on, voisin pyyhkäistä jäljen pois, mutta en sitä tee.
        Lisäksi leikkasin kuvasta taustan, joka oli varsinainen syy siihen, että minut olisi tunnistettu. Ei varsinaisesti tv, vaikka niin sanoin.
        Lisäksi mikä kuuma esine jättää nelisormisen kädenjäljen?
        Aika tyhmä olet, tai typerä provoilija.

• hörhöläinen

Kosmiset energiakentät tekee tuollaisia painaumia. Tarkoittaa että huoneessasi leijuu todennäköisesti jokin näkymätön tarkkailuilaite. Kokeile käsillä ilmaa lähistöltä, jos siihen osuu niin sen kyllä tuntee. Itselläni löytyy vastaavia jälkiä vintillä olevassa lipastosta. Luultavasti alienit ovat ottaneet sinut tarkkailuun niin kuin minutkin. Mutta älä pelkää, yleensä nämä eivät ole pahantahtoisia. Päinvastoin, saatat lähiaikoina saada jonkin lahjan, joka voi olla esim. jokin henkinen kyky. Minäkin sain sellaisen. Pystyn näkemään kosmisia energioita.

• pystyssä...

Oliskos asialla ollut peräti hinuri? Suosittelen nukkumista selällään ja kengännauhojen sitomista istualtaan. Ehhehe.

• ....

Tuli mieleen talonmies, palotarkastaja, putkimies tai sukulainen... poikennut.

No ehkä se voi olla joku mystisempikin. :)

• jaa-attelija taas

Voisko olla näin, että joskus aiemmin kauan sitten kun töllö ei oo ollu pölynen ja sitä on siirretty, niin siirtäjän (esim. joku joka on auttanu muutossa) käsi on ollu jotenkin hikinen/rasvanen ja six pöly oikeen tuntuu takertuvan siihen, niinkun takertuukin. En ole skepo, mutta täytyy sulkea ensin pois mahdolliset ns. loogiset selitykset. Voi se silti olla humis.

• Asko Munaperuna

Suosittelen telamiinan sijoittamista kynnysmaton alle, niin seuraavasta vierailusta jää näkyvämmät jäljet.

• 345345344
        Asko Munaperuna kirjoitti:

Suosittelen telamiinan sijoittamista kynnysmaton alle, niin seuraavasta vierailusta jää näkyvämmät jäljet.

Voisi noinkin tehdä.
        Tosin ei se "varas" mitään ole vienyt, olen tarkastanut. Nojaillut vain neljän sormen varassa naama tyhjään seinään päin. Ei varkaat sellaisia ole, niillä on yleensä tapana tyhjentää lompakko tai edes pölliä jotain.

• Asko Munaperuna
        345345344 kirjoitti:

Voisi noinkin tehdä.
        Tosin ei se "varas" mitään ole vienyt, olen tarkastanut. Nojaillut vain neljän sormen varassa naama tyhjään seinään päin. Ei varkaat sellaisia ole, niillä on yleensä tapana tyhjentää lompakko tai edes pölliä jotain.

Murtovaras kyykistyi tutkailemaan telkkariasi, ja laittoi kätensä telkkarin päälle pysyäkseen tasapainossa.

Jos mitään ei viety niin silloin ei ollut mitään varastamisen arvoista. Telkkarikin näyttää olevan joku vanha salora 80-luvulta. Mulla on vinttikomerossa samanlainen.

• 345345345
        Asko Munaperuna kirjoitti:

Murtovaras kyykistyi tutkailemaan telkkariasi, ja laittoi kätensä telkkarin päälle pysyäkseen tasapainossa.

Jos mitään ei viety niin silloin ei ollut mitään varastamisen arvoista. Telkkarikin näyttää olevan joku vanha salora 80-luvulta. Mulla on vinttikomerossa samanlainen.

Nykyajan varkaille ei taida kelvata edes tämä uusi tietokone. Melko nirppanokkia ovat, etsivät varmaan jotain kruununjalokiviä tavallisten ihmisten asunnoista. Ihme porukkaa..

• verran

Oletkos viimeaikoina ottanut minkä verran miestä väkevämpää?

• 34534543

En juo ollenkaan. Tälläinen erakko olen, jolla ei moista tapaa ikinä tullut kun ei ole ollut ketään kenen kanssa aloittaa.

• kädenjälki
        34534543 kirjoitti:

En juo ollenkaan. Tälläinen erakko olen, jolla ei moista tapaa ikinä tullut kun ei ole ollut ketään kenen kanssa aloittaa.

Tuo on todennäköisesti muodostunut useammasta hipaisusta. Koska pikkusormi on muita lyhyempi niin helposti jää vain kolmesta sormesta jälki. Nyt kyse on vain sattumasta että ne näyttää saman käden jäljeltä. Ja sehän ei todista mitään, se että et muista hipaisseesi. Ei tuollaiset asiat jää välttämättä muistiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3185
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      981
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      820
    Aihe