Onko sellaista toimintoa sähköposteissa, joissa voisi laittaa sellaisen asetuksen, ettei lähetetty sähköposti olisi vastaanottajalla, kuin jonkin tietyn ajan sitten se posti häviäisi,poistuisi??
Sähköposti
9
288
Vastaukset
- miten pyyhit
toisen tietokoneen kovalevyltä jonkin tiedon, hänen itse sitä haluamatta? No, virukset ovat luku sinänsä.
Webmail ei mene kovalevylle mutta siltikään en usko että tuollaista mahdollisuutta olisi..
- Lähettäjä
Suvisusanna1 kirjoitti:
Webmail ei mene kovalevylle mutta siltikään en usko että tuollaista mahdollisuutta olisi..
En tiedä, mutta joku oli lähettäny ulkomailta kuvansa ja se oli vain tietyn ajan vastaanottajan postissa, sitten se katosi.
- Vastaanottaja
Lähettäjä kirjoitti:
En tiedä, mutta joku oli lähettäny ulkomailta kuvansa ja se oli vain tietyn ajan vastaanottajan postissa, sitten se katosi.
Painoi katoamisnäppäintä ??
- HAKKEROINTI
Vastaanottaja kirjoitti:
Painoi katoamisnäppäintä ??
Tai peräti krakkerointiosastolle...hys...
- Lähettäjä
Lähettäjä kirjoitti:
En tiedä, mutta joku oli lähettäny ulkomailta kuvansa ja se oli vain tietyn ajan vastaanottajan postissa, sitten se katosi.
Kyllä se oli ihan asetuksien kanssa tehty silleen, en sitten tiedä oliko laiton juttu vai ei. Mutta lähettäjä oli pystynyt tekemään sellaiset asetukset, että se posti ei ollut vastaanottajalla, kuin tietyn ajan.
- 9876
Lähettäjä kirjoitti:
Kyllä se oli ihan asetuksien kanssa tehty silleen, en sitten tiedä oliko laiton juttu vai ei. Mutta lähettäjä oli pystynyt tekemään sellaiset asetukset, että se posti ei ollut vastaanottajalla, kuin tietyn ajan.
käymään mielenkiintoiseksi.
Tuolla olis käyttöä. - Lähettäjä
9876 kirjoitti:
käymään mielenkiintoiseksi.
Tuolla olis käyttöä.Siis, siskoni olisi näyttänyt minulle kuvan, joka lähetettiin hänelle ja siinä sanottiin, että se ei ole kuin jonkin tietyn ajan hänen postissaan niin kuin ei ollutkaan- En pysty tarkentamaan tätä asiaa, kun ollaan välirikossa tämän siskon kanssa, :(.
- 9876
Lähettäjä kirjoitti:
Siis, siskoni olisi näyttänyt minulle kuvan, joka lähetettiin hänelle ja siinä sanottiin, että se ei ole kuin jonkin tietyn ajan hänen postissaan niin kuin ei ollutkaan- En pysty tarkentamaan tätä asiaa, kun ollaan välirikossa tämän siskon kanssa, :(.
Ei tuolla tavalla sukulaissuhteita hoideta!;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483