Sähköposti

Lähettäjä

Onko sellaista toimintoa sähköposteissa, joissa voisi laittaa sellaisen asetuksen, ettei lähetetty sähköposti olisi vastaanottajalla, kuin jonkin tietyn ajan sitten se posti häviäisi,poistuisi??

9

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten pyyhit

      toisen tietokoneen kovalevyltä jonkin tiedon, hänen itse sitä haluamatta? No, virukset ovat luku sinänsä.

      • Webmail ei mene kovalevylle mutta siltikään en usko että tuollaista mahdollisuutta olisi..


      • Lähettäjä
        Suvisusanna1 kirjoitti:

        Webmail ei mene kovalevylle mutta siltikään en usko että tuollaista mahdollisuutta olisi..

        En tiedä, mutta joku oli lähettäny ulkomailta kuvansa ja se oli vain tietyn ajan vastaanottajan postissa, sitten se katosi.


      • Vastaanottaja
        Lähettäjä kirjoitti:

        En tiedä, mutta joku oli lähettäny ulkomailta kuvansa ja se oli vain tietyn ajan vastaanottajan postissa, sitten se katosi.

        Painoi katoamisnäppäintä ??


      • HAKKEROINTI
        Vastaanottaja kirjoitti:

        Painoi katoamisnäppäintä ??

        Tai peräti krakkerointiosastolle...hys...


      • Lähettäjä
        Lähettäjä kirjoitti:

        En tiedä, mutta joku oli lähettäny ulkomailta kuvansa ja se oli vain tietyn ajan vastaanottajan postissa, sitten se katosi.

        Kyllä se oli ihan asetuksien kanssa tehty silleen, en sitten tiedä oliko laiton juttu vai ei. Mutta lähettäjä oli pystynyt tekemään sellaiset asetukset, että se posti ei ollut vastaanottajalla, kuin tietyn ajan.


      • 9876
        Lähettäjä kirjoitti:

        Kyllä se oli ihan asetuksien kanssa tehty silleen, en sitten tiedä oliko laiton juttu vai ei. Mutta lähettäjä oli pystynyt tekemään sellaiset asetukset, että se posti ei ollut vastaanottajalla, kuin tietyn ajan.

        käymään mielenkiintoiseksi.
        Tuolla olis käyttöä.


      • Lähettäjä
        9876 kirjoitti:

        käymään mielenkiintoiseksi.
        Tuolla olis käyttöä.

        Siis, siskoni olisi näyttänyt minulle kuvan, joka lähetettiin hänelle ja siinä sanottiin, että se ei ole kuin jonkin tietyn ajan hänen postissaan niin kuin ei ollutkaan- En pysty tarkentamaan tätä asiaa, kun ollaan välirikossa tämän siskon kanssa, :(.


      • 9876
        Lähettäjä kirjoitti:

        Siis, siskoni olisi näyttänyt minulle kuvan, joka lähetettiin hänelle ja siinä sanottiin, että se ei ole kuin jonkin tietyn ajan hänen postissaan niin kuin ei ollutkaan- En pysty tarkentamaan tätä asiaa, kun ollaan välirikossa tämän siskon kanssa, :(.

        Ei tuolla tavalla sukulaissuhteita hoideta!;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe