Niin et missä Tom Felton asuu?Asuuko se Isossa-Britanniassa vai Yhdysvalloissa,vai missä?
Sit semmosta et onko joku lähettänyt Tomsulle postii/mailii ja onko se vastannu?Mitä pistitte ja mitä se vastas?
Ei täs muuta ku Hyvää Vappua!
Missä Tom Felton asuu?
9
1692
Vastaukset
- viewer
se on ihan englantilainen jolppi ja asuu Briteissä.
- - Tom fani -
No asuinpaikka onkin jo näköjään mainittu mutta mä oon kirjottanu sille... Se vastas enkä kyl muista mitä mut sit kirjotin uudellee eikä vastaust tullu... Kuitenki haluisin muistuttaa et välttämättä se ei ite vastaa niihi... Joko tietsikka tai sit siel on ihmisii jotka näpyttelee jonkulaisen vastauksen.... Nimittäin, jos se vastais kaikkii ihailija postii mitä tulis nykyistäki enemmän varmaa , me nähtäis uus harry potter leffa varmaan ens vuosi kymmenel !!! =)
- Potter-Grazy
...KIINASSA,KUULE!!!!
- Tom-tietoinen <3
Minun muistaakseni Thomas Andrew Felton alias Draco Malfoy asuu Surrey -nimisessä kaupungissa siellä Iso-Britanniassa, ellen aivan väärin muista. (olen tutustunut hyvin tarkasti Tomin asioihin netin kautta) Mene katsomaan hp-fanien sivulta, siellä on kaikkien näytteliöiden maili - ja monta kotiosoitettakin. Kenellekään tuntemalleni ihmiselle Tom ei kuitenkaan ole vastannut; Danielilta ja Rowlingilta ainakin on tullut kirje ja ne ovat nähtävillä juuri siellä hp-faneissa. Kannattaa käydä tutustumassa!
- Tiia
Mä oon lähettäny Tomil sähköpostii, mut ne ei mee peril
- Anonyymi
Noniin ja nyt joku saa kertoa Mis se Tom asuu niin voin varata suorat lennot sinne!
- Anonyymi
Eikö kukaan vois kertoo tomin OSOITETTA haluisin meinaa kirjottaa sille mut mistään ei löydy osoitetta
Onko Tom Felton näytellyt muissa rooleissa?
- Anonyymi
Ilkka Heilän kotona naantalissa ne opettelee yhdessä piirtämään mutta eivät ihan pääse Blueberryn tasolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261