Missä Tom Felton asuu?

*Dragon*

Niin et missä Tom Felton asuu?Asuuko se Isossa-Britanniassa vai Yhdysvalloissa,vai missä?
Sit semmosta et onko joku lähettänyt Tomsulle postii/mailii ja onko se vastannu?Mitä pistitte ja mitä se vastas?
Ei täs muuta ku Hyvää Vappua!

13

2119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viewer

      se on ihan englantilainen jolppi ja asuu Briteissä.

    • - Tom fani -

      No asuinpaikka onkin jo näköjään mainittu mutta mä oon kirjottanu sille... Se vastas enkä kyl muista mitä mut sit kirjotin uudellee eikä vastaust tullu... Kuitenki haluisin muistuttaa et välttämättä se ei ite vastaa niihi... Joko tietsikka tai sit siel on ihmisii jotka näpyttelee jonkulaisen vastauksen.... Nimittäin, jos se vastais kaikkii ihailija postii mitä tulis nykyistäki enemmän varmaa , me nähtäis uus harry potter leffa varmaan ens vuosi kymmenel !!! =)

    • Potter-Grazy

      ...KIINASSA,KUULE!!!!

      • Tom-tietoinen <3

        Minun muistaakseni Thomas Andrew Felton alias Draco Malfoy asuu Surrey -nimisessä kaupungissa siellä Iso-Britanniassa, ellen aivan väärin muista. (olen tutustunut hyvin tarkasti Tomin asioihin netin kautta) Mene katsomaan hp-fanien sivulta, siellä on kaikkien näytteliöiden maili - ja monta kotiosoitettakin. Kenellekään tuntemalleni ihmiselle Tom ei kuitenkaan ole vastannut; Danielilta ja Rowlingilta ainakin on tullut kirje ja ne ovat nähtävillä juuri siellä hp-faneissa. Kannattaa käydä tutustumassa!


    • Tiia

      Mä oon lähettäny Tomil sähköpostii, mut ne ei mee peril

    • Anonyymi

      Noniin ja nyt joku saa kertoa Mis se Tom asuu niin voin varata suorat lennot sinne!

    • Anonyymi

      Eikö kukaan vois kertoo tomin OSOITETTA haluisin meinaa kirjottaa sille mut mistään ei löydy osoitetta

    • Onko Tom Felton näytellyt muissa rooleissa?

    • Anonyymi

      Ilkka Heilän kotona naantalissa ne opettelee yhdessä piirtämään mutta eivät ihan pääse Blueberryn tasolle.

    • Anonyymi

      hai tom Felton i love you halusin että tulisit hakea minut täältä Finland koska minua kiusataan, sekä minun perheessä on äiti joka on hakunut pystyyn sekä puutuu asioihin joka ei kuuluis minulle sanottiin että lontoossa sinun kanssa olen turvassa sekä turvallinen maa lontoo sekä isoBritaania

    • Anonyymi

      Voisitko tom Felton voisitko kertoa missä asut nykysin toivosin Lontoosa .

    • Anonyymi

      En tiedä mistä muut ovat saaneet tietonsa, mutta verotietojen mukaan Tom Felton asuu Kotkan Karhuvuoressa.

      • Anonyymi

        No ilmankos uusi naapurin jolppi näyttää jotenkin tutulta... Tomppahan se!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe