Niin et missä Tom Felton asuu?Asuuko se Isossa-Britanniassa vai Yhdysvalloissa,vai missä?
Sit semmosta et onko joku lähettänyt Tomsulle postii/mailii ja onko se vastannu?Mitä pistitte ja mitä se vastas?
Ei täs muuta ku Hyvää Vappua!
Missä Tom Felton asuu?
13
2119
Vastaukset
- viewer
se on ihan englantilainen jolppi ja asuu Briteissä.
- - Tom fani -
No asuinpaikka onkin jo näköjään mainittu mutta mä oon kirjottanu sille... Se vastas enkä kyl muista mitä mut sit kirjotin uudellee eikä vastaust tullu... Kuitenki haluisin muistuttaa et välttämättä se ei ite vastaa niihi... Joko tietsikka tai sit siel on ihmisii jotka näpyttelee jonkulaisen vastauksen.... Nimittäin, jos se vastais kaikkii ihailija postii mitä tulis nykyistäki enemmän varmaa , me nähtäis uus harry potter leffa varmaan ens vuosi kymmenel !!! =)
- Potter-Grazy
...KIINASSA,KUULE!!!!
- Tom-tietoinen <3
Minun muistaakseni Thomas Andrew Felton alias Draco Malfoy asuu Surrey -nimisessä kaupungissa siellä Iso-Britanniassa, ellen aivan väärin muista. (olen tutustunut hyvin tarkasti Tomin asioihin netin kautta) Mene katsomaan hp-fanien sivulta, siellä on kaikkien näytteliöiden maili - ja monta kotiosoitettakin. Kenellekään tuntemalleni ihmiselle Tom ei kuitenkaan ole vastannut; Danielilta ja Rowlingilta ainakin on tullut kirje ja ne ovat nähtävillä juuri siellä hp-faneissa. Kannattaa käydä tutustumassa!
- Tiia
Mä oon lähettäny Tomil sähköpostii, mut ne ei mee peril
- Anonyymi
Noniin ja nyt joku saa kertoa Mis se Tom asuu niin voin varata suorat lennot sinne!
- Anonyymi
Eikö kukaan vois kertoo tomin OSOITETTA haluisin meinaa kirjottaa sille mut mistään ei löydy osoitetta
Onko Tom Felton näytellyt muissa rooleissa?
- Anonyymi
Ilkka Heilän kotona naantalissa ne opettelee yhdessä piirtämään mutta eivät ihan pääse Blueberryn tasolle.
- Anonyymi
hai tom Felton i love you halusin että tulisit hakea minut täältä Finland koska minua kiusataan, sekä minun perheessä on äiti joka on hakunut pystyyn sekä puutuu asioihin joka ei kuuluis minulle sanottiin että lontoossa sinun kanssa olen turvassa sekä turvallinen maa lontoo sekä isoBritaania
- Anonyymi
Voisitko tom Felton voisitko kertoa missä asut nykysin toivosin Lontoosa .
- Anonyymi
En tiedä mistä muut ovat saaneet tietonsa, mutta verotietojen mukaan Tom Felton asuu Kotkan Karhuvuoressa.
- Anonyymi
No ilmankos uusi naapurin jolppi näyttää jotenkin tutulta... Tomppahan se!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394