Winx lehdet ja liitelahjat!!

Winxhullu

Winx lehdet on tosi hyviä ja liitelahjat joskus tosi upeita! Mutta mä en ainakaan kehtaa pitä Winx pinnejä julkisella paikalla, kun olen jo 12...

Minkä ikäisiä te olette??

14

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • icy trix.

      winx lehet on hyviä, mutta liitelahjat on yleensä aika huonoja... oon pitäny stella pinnejä koulussa vaik meen jo seiskalle!

    • Yogosan

      En pidä liitelahjoista. Mielestäni aika huonoja (verrattuna toki esim. Italian ym. lehtiin), mutta ikäkin jo kertoo, 17, että vaadin laadukkaampia liitelahjoja kuin pinnit tai huulikiillon. Esimerkiksi joku sandaali-nilkkakoru, se on ihan pelkistetty ja siitä on tehty Winx-tuote laittamalla vaan logo pohjalle. Vau.

      Italiassa saa penaaleja Winx-tyttöjen kuvillaja kaikkea.. Tällä hetkellä Hollannissa 3. kauden tarrapaketti mukana.. listaa voisi jatkaa loputtomiin. ;)

      • Winxhullu

        ... Mutta välillä hyödyllisiä. Yhden Winx lehden mukana tuli 2 Winx club tukkalenkkiä, joita olen käyttänyt.

        Olet oikeassa siitä nilkkakorusta. Pohjaan on vain laitettu "Winx club". Muuten sitä ei tiedettäisi Winx nilkkakoruksi.


      • BLOOM of Winxclubfan
        Winxhullu kirjoitti:

        ... Mutta välillä hyödyllisiä. Yhden Winx lehden mukana tuli 2 Winx club tukkalenkkiä, joita olen käyttänyt.

        Olet oikeassa siitä nilkkakorusta. Pohjaan on vain laitettu "Winx club". Muuten sitä ei tiedettäisi Winx nilkkakoruksi.

        Liitelahjat on välillä aika huonoja.
        :( Voisi tosiaan tulla jotain järkevää välillä. viimeisimm´än lehden mukana tuli rantatyyny/pussi joka on älyttömän pieni!
        Itse olen 16.


      • Bloom_Enchantix
        BLOOM of Winxclubfan kirjoitti:

        Liitelahjat on välillä aika huonoja.
        :( Voisi tosiaan tulla jotain järkevää välillä. viimeisimm´än lehden mukana tuli rantatyyny/pussi joka on älyttömän pieni!
        Itse olen 16.

        ...Mut kuinka kaikki on mua aina NOIN paljon vanhempia mä oon vasta 10!!!!!!!!!!=(


      • Winxhullu
        Bloom_Enchantix kirjoitti:

        ...Mut kuinka kaikki on mua aina NOIN paljon vanhempia mä oon vasta 10!!!!!!!!!!=(

        Olet jo iso tyttö!!!!! Olen 12.v! Vasta! Menen 6:dennelle!


      • icy trix.
        Winxhullu kirjoitti:

        Olet jo iso tyttö!!!!! Olen 12.v! Vasta! Menen 6:dennelle!

        Voisit luokitella minut suunnilleen yhtä pieneksi. Oon syntyny marraskuun lopulla joten ehin olee vain puol vuotta 13 seiskalla... Se on ärsyttävää ku joutuu olee 12 koko syksyn ajan...


      • icy trix. kirjoitti:

        Voisit luokitella minut suunnilleen yhtä pieneksi. Oon syntyny marraskuun lopulla joten ehin olee vain puol vuotta 13 seiskalla... Se on ärsyttävää ku joutuu olee 12 koko syksyn ajan...

        Pieni olen minäkin. Synnyin ihan smana päivänä kuin Icy trix ja olen saman ikäinen.
        Vanhimmat meidän luokalla täyttävät jo 15... nyyh..

        Tämä muuten ihmeellinen kesäloma koska tahdon takaisin kouluun... (SIIS vain jos en saanut pitkää ranskaa :x)


      • stella-enchantix
        minizy kirjoitti:

        Pieni olen minäkin. Synnyin ihan smana päivänä kuin Icy trix ja olen saman ikäinen.
        Vanhimmat meidän luokalla täyttävät jo 15... nyyh..

        Tämä muuten ihmeellinen kesäloma koska tahdon takaisin kouluun... (SIIS vain jos en saanut pitkää ranskaa :x)

        13 ja kohta puoli!!
        oon syntyny Huhtikuussa.oon 6 luokalla jo 13.


      • Bloom-Enhantix
        stella-enchantix kirjoitti:

        13 ja kohta puoli!!
        oon syntyny Huhtikuussa.oon 6 luokalla jo 13.

        olen VASTA 8v!!!!!!!!! byäääääääääääääääääääääää


      • enchantix-winx
        Bloom-Enhantix kirjoitti:

        olen VASTA 8v!!!!!!!!! byäääääääääääääääääääääää

        Minä olen 12. täytin kesäkuussa.


      • enchantix-winx kirjoitti:

        Minä olen 12. täytin kesäkuussa.

        on hieno ikä. En tiedä miksi (itse siis 13) mutta siltä se ainakin tuntui kun itse täytin.


    • Olen 15 vuotias. Mutta ne winx pinnit ei ole ihan minun tyyliseni. Olen pari kertaa niitä käyttänyt. Se päiväkirja on upee. :D

    • Anonyymi

      Minä olen 11 v ja olen kerännyt jo neljä kappaletta lehtia haluaisin löytää enemmän mutta en ole löytänyt . Olisiko jollain jotain osoitetta josta löytyisi neljännesta numerosta eteenpäin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe