tissit ei kasva

markiisi-123

mä oon 14.v tyttö ja mun tissit ei oo kasvanu paljo yhtään mä oon viäkin ihan lauta ja mun paras kaveri haukkuu mua aina siitä mitenkä saan ne kasvamaan

19

7403

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppoa kuin mikä

      Rintojen kehitys on kuule jos hedelmöittymishetkellä kirjoitettu perintötekijöihisi. Katselehan sukusi naisten rintavarustusta, niin saat jotain tietoa siitä mihin kenties olet itse matkalla.

      Rinnat kehittyvät vielä kaksikymppisenäkin jonkin verran. Ei sinulla mikään hätä ole.

      Rinnat ovat pääsääntöisesti rasvakudosta. Jos sinulla ei ole ylimääräistä rasvaa, niin eipä niille rinnoillekaan ole mitään mistä ne voivat kehittyä. Se on vain harmi, että jos käy lihottamaan itseään, niin rinnat ovat taatusti se viimeinen paikka minne ylimääräinen rasva menee.

      Ja sille kaverillesi voit toivottaa pitkän vitun. Ei se ole mikään kaveri, joka toista haukkuu.

    • DoDDii

      Voi mamma mia varmaankin joku vakava sairaus?
      Hei mitä välii jotkut roikku tissit

    • la_lavanda

      ..rupeaa kasvamaan, kärsivällisyyttä vain. Itsekkin olin melkoinen lauta yläasteiässä, mutta nykyään ihan kunnon povi komistaa vartaloani. Odottele äläkä stressaa.

      • multaan

        ne, niin alkavat kasvaa! muista laittaa vettä ja lannotetta myös!


    • tisseistä tietäjä

      syö nauriita......

      • markiisi-123

        mitä sä tarkotat ? :D


      • Tutkittu juttu
        markiisi-123 kirjoitti:

        mitä sä tarkotat ? :D

        Jos syöt nauriita niin rintakudoksesi jopa kaksinkertaistuu puolessa vuodessa.


      • vastata
        Tutkittu juttu kirjoitti:

        Jos syöt nauriita niin rintakudoksesi jopa kaksinkertaistuu puolessa vuodessa.

        että ootko tosisassi. teen mitä vain suuremman poven eteen. sillä ongelmani syö niin suuren osan itsetunnostani. .___.


    • ..........

      Olet vasta 14, sulla on murrosikää vielä monta vuotta edessä. Rintojen kehitys on erittäin yksilöllistä.

      • mustasiipi666

        Itse olen 17v ja itsetuntoani vaivaavat edelleenkin pienet rinnat, etenkin kun suvussa ei ole pieniä rintoja muilla. Olen itsekin pieni joka suhteessa, niin kai nämä eivät sitten tästä mihinkään muutu. Mutta olen silti saanut rakkautta osakseni ja ihanan ihmisen rinnalleni. :) Ei huolta.


      • mustasiipi666 kirjoitti:

        Itse olen 17v ja itsetuntoani vaivaavat edelleenkin pienet rinnat, etenkin kun suvussa ei ole pieniä rintoja muilla. Olen itsekin pieni joka suhteessa, niin kai nämä eivät sitten tästä mihinkään muutu. Mutta olen silti saanut rakkautta osakseni ja ihanan ihmisen rinnalleni. :) Ei huolta.

        Kuulostaa hyvältä. Onnea matkaan ja ole tytyytyväinen rintoihisi.


    • ...................

      ..niin miten se kaverisi kuitenkin voi haukkua sua siitä mitenkä saat ne kasvamaan?

      Oli miten oli, vaihda kaveria.

    • et ole

      ainoa, sama juttu ..

    • poika16vvvv

      huoh voisit sitä kaverias lyödä vaikka pesäpallomailalla. egoile itse jollain muulla ominaisuudella vaikkapa hehheh olet posliini lol.....

    • Anonyymi

      itekki 14 vuotias tyttö eikä rinnat oo kasvanu melkeinpä yhtään ja senpä takia inhottaa oma kroppa ku haukutaan laudaks ja kuulemma kävisin pojasta ku ei oo muotoja... en edes ymmärrä miks se on niin tärkee asia mutta se on oikeastaan tärkeää mulle että pidän itsestäni sellasena ku olen mutta se on hiukan mahdotonta mielenterveysongelmien takia yms... mutta kai nää tästä kasvaa pian, ainaki toivon näin

    • Anonyymi

      Mä oon poika eikä mua haittaa teidän ongelmat, koska pian teillä on mukavat oltavat

    • Anonyymi

      Sama juttu mullakin

    • Anonyymi

      Oon itsekkin jo 15-vuotias eikä rintani ole kuin 80A mutta mua ei vaa kiinnosta se minkä kokoiset ne ovat en ymmärrä miksi kaikki niin kovasti valittaa jos rinnat on pienet eihän niitä alunperin ole tarkoitettu kuin vain vauvan imetystä varten sitten kun sen aika on jos on, ei sillä koolla ole väliä ja jos miettii ettei pojat tykkää kun on pienet tissit nii ei kaikki pojat nii ajattele ja ne pojat jotka kattoo vaa ulkonäön niille voi vaa haistattaa pitkät vitut.

    • Millaiset rinnat on sun äidilläsi tai isäsi siskoilla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe