Algerialaisia helsingin seuduilla

JohGu

Heippa vaan, ma oon naimisissa algerialaisen kanssa ja nyt olis mulla halu muuttaa suomeen taalta lontoosta, missa myos miehenikin tapasin. Ei oo ukko lammenny ajatukselle suomeen muutosta kun pelkaa ettei saa kavereita ja ettei tuu parjaamaan kun pitaa periaatteessa alottaa kaikki alusta. ma nyt haluisin ottaa selvaa et kuinka suuri on algerialais-kommuuni paakaupunkisudulla. Ja et onko siella jotain kokoontumis juttuja...olis todella kiva jos joku vois auttaa tassa asiassa niin paastas suunnittelemaan.

6

1538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykstoinenvaan

      Marokkolaisia ainakin on paljon Helsingissä.Eiks
      ne ole naapurimaasta ja samanlaisii kuin miehes.
      Algerialaisia on paljon Ranskassa,miks ette sinne muuttaisi.

      • sentään

        Ai että Ranskaan muuttaa kun siellä on algerialaisia. Hyvä homma, typerä suomalainen nainen tekee varmaan senkin musliminsa takia. Mutta parempi sinne kuin Suomeen, noita mustia luusereita ei kaipaa kukaan.


      • ei ole..
        sentään kirjoitti:

        Ai että Ranskaan muuttaa kun siellä on algerialaisia. Hyvä homma, typerä suomalainen nainen tekee varmaan senkin musliminsa takia. Mutta parempi sinne kuin Suomeen, noita mustia luusereita ei kaipaa kukaan.

        algerialaiset ei ole mustia.. mutta tollaselle suomiporsaalle kaikki mikä on tummempaa ku auringossa kärähtänyt vaaleenpunanen ihranahka on heti mustaa..


    • amm

      itse olen kohta 10v.ollut naimisissa algerialaisen kanssa. muutimme Oulusta Espooseen työn perässä. Töitä löytyy mm. siivousalalta aika helposi, mutta suomen kieltä pitää vähän osata siinäkin. Kielikursseja esim. työvoimatoimisto järjestää jonkin verran.
      Jos vain sinä työskentelet aluksi niin kannattaa varautua ettei miehesi saa mistään rahaa.riippuu vähän vissiin siitä onko miehesi englannissa ollut töissä. Kela maksaa työmarkkintukea, mutta jos olet keskituloinen, niin olet niin rikas, ettei miehesi saa mitään. Ja mitä noihin joihinkin älykääpiöiden kommentteihin tulee, niin niitä Suomessa riittää, mutta varmasti myös siellä Englannissa. Ja luulenpa, että Englannissa rasismi kasvaa terrorismin myötä nopeammin kuin Suomessa. Suomi muuten oli viiden maailman rauhallisimman maan joukossa.
      En ole tietoinen, että algerialaisilla olisi mitään kokoontumisia keskenään, mutta on niitä jonkin verran täällä.

      • amm

        nopeasti kun kirjoittaa niin aina tulee kirjoitusvirhe. jokainen varmaan ymmärsi että sana tarkoittaa algerialaisen.


    • avokki

      Pk- seudulla on kyllä jonkin verran algerialaisia, mutta ei ihan mitään tuhottomia määriä... Esim.marokosta tuntuu olevan paljon enemmän.

      Tapaamisista ei tule äkkiseltään muuta mieleen, kun jotkut (kultturikeskus) Caisan järkkäämät iltamat. Mieheni näkee ystäviään yleensä kahvin tai fudiksen merkeissä.

      Mutta jos miehesi tänne uskaltautuu niin varmasti ystäviä saa. Pitää vaan uskaltaa rohkeasti moikkaamaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe