Hei.
Miten saa muutettua Messengerin sähköpostiosoitteen. Joudun taas muuttamaan sen kun sähköpostiosoitteeni muuttuu. Jokunen aika sitten sain Messengerin teknisestä tuesta vastauksen tuohon ja sen linkin mistä sen pääsee muuttamaan ilman että joutuu tekemään uuden tilin (enää eivät vastaa kysymmyksiin). Hukkasin sen linkin kun se meni vanhan sähköpostilaatikon mukana. Sen siis pystyy vaihtamaan niin että asetukset ym. säilyy mutta miten..?
Sähköpostiosoitteen muuttaminen meseen
Vihaa...
2
1497
Vastaukset
- onnistua
olisikohan tämä se linkki: https://accountservices.msn.com/uiChangeName.srf?lc=1033&id=9
- herra Myöhäinen
Mulla sama, että haluaisin muuttaa ilman että tarvis lisätä erikseen mutta tuo automaattinen yhteystietojen ja asetusten siirto toimii vaan mun vanhemmalla ei-hotmail osotteella. Ja just sen hotmail-osotteen jota myöhemmin rupesin käyttämään, haluaisin vaihtaa. Vähän paha kun jos taas tekee sellaisen messengerosotteen jota myöhemmin vois katua ja tuota ominaisuutta ei löydy niin pitäis taas kaikki kaverit erikseen lisäillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875