Hei.
Miten saa muutettua Messengerin sähköpostiosoitteen. Joudun taas muuttamaan sen kun sähköpostiosoitteeni muuttuu. Jokunen aika sitten sain Messengerin teknisestä tuesta vastauksen tuohon ja sen linkin mistä sen pääsee muuttamaan ilman että joutuu tekemään uuden tilin (enää eivät vastaa kysymmyksiin). Hukkasin sen linkin kun se meni vanhan sähköpostilaatikon mukana. Sen siis pystyy vaihtamaan niin että asetukset ym. säilyy mutta miten..?
Sähköpostiosoitteen muuttaminen meseen
Vihaa...
2
1528
Vastaukset
- onnistua
olisikohan tämä se linkki: https://accountservices.msn.com/uiChangeName.srf?lc=1033&id=9
- herra Myöhäinen
Mulla sama, että haluaisin muuttaa ilman että tarvis lisätä erikseen mutta tuo automaattinen yhteystietojen ja asetusten siirto toimii vaan mun vanhemmalla ei-hotmail osotteella. Ja just sen hotmail-osotteen jota myöhemmin rupesin käyttämään, haluaisin vaihtaa. Vähän paha kun jos taas tekee sellaisen messengerosotteen jota myöhemmin vois katua ja tuota ominaisuutta ei löydy niin pitäis taas kaikki kaverit erikseen lisäillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321