Täytin taanoin tasaluvut ja ystävätteri sanoi, ettei mejän mummoikäisille sovi otsatukka.
Miten on miehet ja naiset, saako 50 täyttäneellä olla otsit? Entä jos käy, mites on muun kampauksen laita?
Otsatukka
31
2456
Vastaukset
- mama5
otsatukka sopii meille yli 50v.
- kommenttini,
mutta pakko sanoa vanha sanonta: Sopii kuin otsatukka sialle.
Ihan oli irrallinen tästä kontekstista.- jos mulla
on otsis 50 ikäiseni! Joku muu elukka ehkä? Kun en ihmissukkuun siis kelpaa :(
- lukenut
jos mulla kirjoitti:
on otsis 50 ikäiseni! Joku muu elukka ehkä? Kun en ihmissukkuun siis kelpaa :(
koko sanomaa? Se on vanha sanonta, ei minun keksimäni.
Sitäpaitsi, aion ensi viikolla kampaajalla leikkauttaa itsellenikin, pitkästä aikaa, otsiksen. Tukkaa kun on vaikka muille jakaa.
Edellisestä otsatukasta onkin aikaa.
- enkelitrio
Mut älä saparoi enää laita.Ottis on hyvä.
- jolla otsatukka
Jazzi dooris on kovaa valuuttaa. Ihan magee.Siitä vaan otsis, parempi se on kuin polkkatukka.
- enkelitrio
Mul on polkkatukka,mut olkapäil asti,eikä ottista,
vaan ns.tasapitkä. U,siin o kuva,käännä kone toistappäi.Naamaa en laittanu,ku joku voi tunttee sit,tai täsä seki :) oho,mul on kyl pal piänemp
suu. - polkkatukkaa
enkelitrio kirjoitti:
Mul on polkkatukka,mut olkapäil asti,eikä ottista,
vaan ns.tasapitkä. U,siin o kuva,käännä kone toistappäi.Naamaa en laittanu,ku joku voi tunttee sit,tai täsä seki :) oho,mul on kyl pal piänemp
suu.jos ei ole otsista. Siihen kuuluu nimenomaan otsatukka.Jazzityttö jazzityttö jazztsaa sinä vaan, pistä nokkas puuteriin ja otsatukkas peilaa.
- enkelitrio
polkkatukkaa kirjoitti:
jos ei ole otsista. Siihen kuuluu nimenomaan otsatukka.Jazzityttö jazzityttö jazztsaa sinä vaan, pistä nokkas puuteriin ja otsatukkas peilaa.
Olen aina luullu.Tämmönen tukka ollu siit asti,ku v-95 leikkautin piiiiiitkäääään tukan.Vai ei ole,mittää haittaa,ei mul ole puuteriakaa.
;>
Mikä tukka mul sit on ? - Tasatukka
enkelitrio kirjoitti:
Olen aina luullu.Tämmönen tukka ollu siit asti,ku v-95 leikkautin piiiiiitkäääään tukan.Vai ei ole,mittää haittaa,ei mul ole puuteriakaa.
;>
Mikä tukka mul sit on ?Et silleen
- enkeli1/
Tasatukka kirjoitti:
Et silleen
tylsält.Tairan tilata kampaajan het maanantain.
Joku sanos baashitukaks,mimmone se sit on?
Mullaka ihan tasapitkä,vaan erest,niinku sivuilt loivast vähä piremp.Huh,oliks hyvi kuvailtu...
Ei nii.
- mantilja
on joka ikisen naisen oma makuasia. Sanokoot muut mitä tahansa niin yhtä en vaihda...
Naisen otsatukka ja muu tukanlaitto ovat vain hänen eivätkä kenenkään muun asia. Oman tyylini olen aina pitänyt ja pidän!- enkä vaiha
sekä ,piiitkä tukka muutenkin,ite takkuni selvittelen,yöksi ku letittää,säästyy siltäkin.
- rose*
malli riippuu enemmän kasvojen muodosta kuin iästä; pitkiin kasvoihin sopii erilainen hiusmalli kuin soikeisiin.
Tietysti omat mieltymyksetkin vaikuttaa asiaan, sellainen leikkaus on kiva missä on otsatukka ja välillä voi tehdä vaikkapa jakauksen ja pyyhkäistä hiukset sivuun,
pidän itse, vielä yli viisikymppisenäkin , sellaisesta tyylistä joka ei ole kovin laitettu ja jostain kohti pitää aina "sojottaa" ylös tai sivulle päin.- :)................
tekee kyllä vanhan näköseksi,minusta siisti lyhyt mutta ei liian lyhyt kampaus sopii hyvin.
Pitkä ja kihara prinsessatyyli ei enää sovi sillä kasvot pitäs olla samaa tasoa.
Miehet pitää pikistä hiuksista mutta se vaan ei ole siisti enää tässä iässä. :)................ kirjoitti:
tekee kyllä vanhan näköseksi,minusta siisti lyhyt mutta ei liian lyhyt kampaus sopii hyvin.
Pitkä ja kihara prinsessatyyli ei enää sovi sillä kasvot pitäs olla samaa tasoa.
Miehet pitää pikistä hiuksista mutta se vaan ei ole siisti enää tässä iässä.on ihan kiva, kun se pidetään jotenkin kiinni. Joillekin sopii nuttura tai joku sellainen kiepaus tosi hyvin.
- hoitoaine
Pirrejuupas kirjoitti:
on ihan kiva, kun se pidetään jotenkin kiinni. Joillekin sopii nuttura tai joku sellainen kiepaus tosi hyvin.
pitkä ja permanentattu tukka on kyllä yököttövan näkönen kun ei edes ole kiiltoa.
hoitoaine kirjoitti:
pitkä ja permanentattu tukka on kyllä yököttövan näkönen kun ei edes ole kiiltoa.
kantajansa iästä ja kasvonpiirteistä sopiiko kiharapilvi.
Outi Heiskasen tukka on best. :)
Taiteilijat tykkää olla erilaisia.- enkelikolmannes
Pirrejuupas kirjoitti:
on ihan kiva, kun se pidetään jotenkin kiinni. Joillekin sopii nuttura tai joku sellainen kiepaus tosi hyvin.
Oleks sää Pirre? Oletpas nuarekas ja sit iha sen tv-uutislukijan näkönen.Leena oliks Kaskela,etunimi ainaski Leena.
- Pirre*
enkelikolmannes kirjoitti:
Oleks sää Pirre? Oletpas nuarekas ja sit iha sen tv-uutislukijan näkönen.Leena oliks Kaskela,etunimi ainaski Leena.
kuva on liian hyvä :/
Mie otan joskus paremman, huonosti nukutun yön jälkeen...:) - Pirre*
Pirre* kirjoitti:
kuva on liian hyvä :/
Mie otan joskus paremman, huonosti nukutun yön jälkeen...:)kiitos, olet kiltti.
- olet !!
Pirre* kirjoitti:
kiitos, olet kiltti.
Tiedätkö, olet upean näköinen nainen.
Annetaan olla kaikkien miesten puolesta, tuntemattomalta.Hyvää kesän jatkoa sinulle!
- nainen ...................
Se on minusta kamala, lyhyt tukka ja siinä kihara permanentti, siihen en sorru minä koskaan.Se vasta on oikea Mummo-look !!
Muuten olen sitä mieltä, että tässä iässä saa näytää siltä, mikä itsestä tuntuu hyvältä ja mikä sopii omaan tyyliin, otsatukka tai ei, mitä se muille kuuluu?
Itselläni on paksu suora tukka yli olkapäiden,siis pitkähkö ja aion sen toistaiseksi pitää, helppo peset ja pidät.Mutta kaikkihan riippuu hiusten määrästä, millaisena hiukset on hyvä pitää.Esimerkkinä vaikka Katri-Helenalla on ohuet hiukset ja on tyylinsä kuitenkin löytänyt, ohuista hiuksista huolimatta.- mantilja
kiusaan aikuisia tyttäriäni sanomalla, että otan mummupermiksen; he kauhistuvat ajatustakin. Permanentti oli n. 30 vuotta, kai tottumuksesta. Oli se hankala hoitaa pitkään tukkaan eikä vanhemmiten taatusti nuorentanut.
Nyt tukkani on hartiapituinen ja suora, otsatukkakin on halutessani, useimmiten "pyörtyvä" kuitenkin heivaa tukkani sivuun.
Helppo tukka, pesen ja vähän muotovaahtoa ettei ole liian littanana päätä vasten.
Ihminen on outo kapistus; jostain se vika itsessä pitää löytää ja minulle se on ollut aina tukka. Ovat siinä taistellessani ja taivastellessani unohtuneet muut vanhenemiseen kuuluvat oikut. En ole ryppypelkoinen, en tajua edes selluliitin - ehkä - olemassaoloa. Harva kait on tyytyväinen itseensä, vikoja keksii jos ei niitä huomaa, ainakin minä. - rose*
mantilja kirjoitti:
kiusaan aikuisia tyttäriäni sanomalla, että otan mummupermiksen; he kauhistuvat ajatustakin. Permanentti oli n. 30 vuotta, kai tottumuksesta. Oli se hankala hoitaa pitkään tukkaan eikä vanhemmiten taatusti nuorentanut.
Nyt tukkani on hartiapituinen ja suora, otsatukkakin on halutessani, useimmiten "pyörtyvä" kuitenkin heivaa tukkani sivuun.
Helppo tukka, pesen ja vähän muotovaahtoa ettei ole liian littanana päätä vasten.
Ihminen on outo kapistus; jostain se vika itsessä pitää löytää ja minulle se on ollut aina tukka. Ovat siinä taistellessani ja taivastellessani unohtuneet muut vanhenemiseen kuuluvat oikut. En ole ryppypelkoinen, en tajua edes selluliitin - ehkä - olemassaoloa. Harva kait on tyytyväinen itseensä, vikoja keksii jos ei niitä huomaa, ainakin minä.permanenttaukset on ihan kivoja välillä, tosin eivät välttämättä kestä pitkään, saa kuitenkin kuohkeutta ja pulleutta,kivan näköinen löysästi sidottunakin,
Suora hyvin leikattu on kuitenkin helppohoitoisin. - sika))
rose* kirjoitti:
permanenttaukset on ihan kivoja välillä, tosin eivät välttämättä kestä pitkään, saa kuitenkin kuohkeutta ja pulleutta,kivan näköinen löysästi sidottunakin,
Suora hyvin leikattu on kuitenkin helppohoitoisin.Minulla on pitkät hiukset joissa loiva permis ja on myös otsatukka . Ikää on 55 enkä koskaan ole ajatellut sopiiko olla tässä iässä otsis tai pitkä permanentattu tukka. Minulla on hyvä kampaaja joka osaa hommansa. Hiukseni eivät ole kuivat ja elottomat . On niin helppo kietaista joku löysä nuttura tai muu. Työkaverit kysyy usein et miten sun hiukset on aina nätisti ja paljonko menee aikaa laittaessa. Suurinpiirtein teen kampaukseni pöntöllä istuessa muutamalla hiusklipsillä tai pinnillä.
Ilman kevyttä kohottavaa permistä näytän Esa Pakariselta . Ei sekään paha ole . Päässäni on monta niin sanottua pyörteistä joten on vaikea pitää sileänä hiuksia kun ne töyhdöt nousee pystyyn hassottamaan . Pitkässä tukassa ne pysyy paremmin aloillaan. En käytä mitään kemikaaleja ,ainoastaan vain pesu-,ja hoitoaineita. - Pirre*
sika)) kirjoitti:
Minulla on pitkät hiukset joissa loiva permis ja on myös otsatukka . Ikää on 55 enkä koskaan ole ajatellut sopiiko olla tässä iässä otsis tai pitkä permanentattu tukka. Minulla on hyvä kampaaja joka osaa hommansa. Hiukseni eivät ole kuivat ja elottomat . On niin helppo kietaista joku löysä nuttura tai muu. Työkaverit kysyy usein et miten sun hiukset on aina nätisti ja paljonko menee aikaa laittaessa. Suurinpiirtein teen kampaukseni pöntöllä istuessa muutamalla hiusklipsillä tai pinnillä.
Ilman kevyttä kohottavaa permistä näytän Esa Pakariselta . Ei sekään paha ole . Päässäni on monta niin sanottua pyörteistä joten on vaikea pitää sileänä hiuksia kun ne töyhdöt nousee pystyyn hassottamaan . Pitkässä tukassa ne pysyy paremmin aloillaan. En käytä mitään kemikaaleja ,ainoastaan vain pesu-,ja hoitoaineita.ajatellut samaa, että kuinka helppo sellainen tukka olisi, ja nätti kelle se sopii..
Laitoin kerran tukkani sellaisella sametti rinkulalla kiinni, - mieheni sanoi heti että olet nyt ihan anopin näköinen :/ - meinaan
sika)) kirjoitti:
Minulla on pitkät hiukset joissa loiva permis ja on myös otsatukka . Ikää on 55 enkä koskaan ole ajatellut sopiiko olla tässä iässä otsis tai pitkä permanentattu tukka. Minulla on hyvä kampaaja joka osaa hommansa. Hiukseni eivät ole kuivat ja elottomat . On niin helppo kietaista joku löysä nuttura tai muu. Työkaverit kysyy usein et miten sun hiukset on aina nätisti ja paljonko menee aikaa laittaessa. Suurinpiirtein teen kampaukseni pöntöllä istuessa muutamalla hiusklipsillä tai pinnillä.
Ilman kevyttä kohottavaa permistä näytän Esa Pakariselta . Ei sekään paha ole . Päässäni on monta niin sanottua pyörteistä joten on vaikea pitää sileänä hiuksia kun ne töyhdöt nousee pystyyn hassottamaan . Pitkässä tukassa ne pysyy paremmin aloillaan. En käytä mitään kemikaaleja ,ainoastaan vain pesu-,ja hoitoaineita.Pesu ja hoito-aineet on kemikaaleja kylläkin? Mutta pakkohan se on pestä kumminkin,vaikka sitten kemikaaleilla.
- Toisilla on
hiuksia,toisilla ei;D
- Pirre*
ei hiukset käy katteeksi.
- SerpeNTiina
rastat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472455
- 1761694
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6875- 68851
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745