Sääennusteet Norjasta?

Leppis

Eli kaipaisin hyviä linkkejä, mistä löytyy Norjan sääennusteita.

8

4313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyi

http://uk.weather.yahoo.com/NOXX/NOXX0017/index_c.html

Vaihda kaupunkia mihin sitten oletkin suuntaamassa.

Tommonen googlettamalla löytyi. Olen itse lähdössä huomenna ja taidetaan ainakin alkuviikkko kärvistellä sateessa. Toivottavasti ei tulvi niinkuin eteläosissa Ruotsia ja Norjaa.
      Lillehammerissa ollaan tiistaina ja siitä 3 päivää geirangerilla.
      No eiköhän sadevehkeet riitä : ))

• Leppis

Jep jep. Meidän lähtömme on joskus kuun lopulla. Varsin useinhan siellä sataa, mutta onnistuis tällä kertaa pikkaisen ennakoimaan kelejä ja ajoittamaan lähtöä vähän niiden mukaan. Menettekö Turusta yli vai? Geiranger oli kyllä hieno paikka. Kannattaa myös käydä katsomassa sitä Dalsnibban päältä...

• ja suatetaan osua

sammaan aikaan sammoihin paikkoihinki.
        joten täytyypä pongata rekkareita.

• sateisin..

Norjasta voi sanoa, että siellä sataa jossain välissä melkein varmasti. Norja on Euroopan sateisin maa, eikä siellä juuri voi sateilta välttyä. Voi siellä olla kyllä ihan pohjoisessakin tosi lämpimiä ja aurinkoisia päiviä. Jo viikon matkalle kaikkeen saa varautua.

• keskinorjassakin oikein odo...

metsäpaloja koko ajan ja vuosisadan kuivuus.nytkin suomessa sataa taas ei trondheimissa:=(((
        http://met.no/index.shtml

tuolta löytyy kaikki säästä.

• ei_nyt_jaksa_keksiä_mitään_...

Viime kesänä tuli autoiltua vuono-Norjassa viikon verran sateettomissa ja helteisissä olosuhteissa. Tämän kesän reissulla vuorotteli sade ja pouta suunnilleen fifty-fifty. Oli muuten aika huimaa katsottavaa viime torstaina kun ajoin Kongsbergin läpi. Uudempia siltoja pitkin kulkeva E134 oli laitettu poikki ja liikenne oli viety alempana olevalle vanhalle sillalle. Liikenne oli melko jumissa. Joessa liikkui melkoisia määriä vettä silloin. Kuulemma noin miljoonan euron vahingot siltä päivältä.

• reaaliaikainen
    • ei_nyt_jaksa_keksiä_mitään_...

Muutama vaihtoehto:
      - met.no, Norjan "ilmatieteen laitos". Löytyy vasemmasta palkista kaupunkikohtaiset ennusteet.
      - nrk.no, vasemmasta palkista vær => værvarsel. Löytyy paikkakunta- ja läänikohtaiset ennusteet.
      - smhi.se, etusivun kartasta eteenpäin klikkaillen saa myös Norjan ennusteet.

Met.no toimi noista hätätapauksessa jopa mobiiliversiona vaikka datahinnat ovatkin ulkomailla tyyriit. Paikkakuntakohtaisen ennustesivun lataus kännykän Opera Mini -selaimella liikautti dataa noin 15 kt per paikkakunta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8536
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      159
      1177
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      39
      745
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      43
      691
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe