EILAT

talvilomalle

Niin, onko Eilattiin talvilomalle, tammikuussa meniöitä. Tai oisko kukaan känyt tuona ajankohtana tai muullooin? Sinnehän ei suoria lentoja suomesta ole, saati mitään seuramatkoja.

12

7537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shade

...muutama vuosi sitten. Aurinko paisto ja lämmintä oli joka päivä n. 25. Tosin edellisellä viikolla oli satanut ja ollu pilvistä useana päivänä. Vähän tuurikauppaa siis. Kesällä on tullu enemmän käytyä, on kelit takuuvarmat. =)
      Suoria lentoja Suomesta ei tosiaankaan oo, mutta muistaakseni Ruotisista Apollo matkatoimisto järjestää niitä ja myöskin majoitusta.
      Eilat on kiva pieni "kaupunki". Tekemistä riittää, shoppailupaikkoja on mukavasti ja ruokapaikoissa valinnan varaa. Mikään halpa paikka se ei kylläkään oo, noin Suomen tasoa.

• olz

Itsellä harkinnassa. Olen käynyt vain talvella koska kesällä liian kuumaa. Talvellakin todella hyvä sää eli sade on huonoa onnea. Kysy matkasta Toiviomatkoista koska se on suomen ainoa matkatoimisto kenellä on suorat lennot Israeliin. Toiviomatkoilla läpi talven matkoja Israeliin. Suoria lentoja Eilat:iin ei Suomesta löydy joten yhden jatkokuljetuksen joudut ottamaan.

• jo tehnytkin

Olen jo ollut yhteyksissä Toiviomatkoihin. Sieltä ovatkin luvanneet olla suureksi avuksi ja tilata lennot ja hotellit. Silti kaikki lisätieto on tervetullutta. Lähden vielä matkaan kolmen lapsen kanssa, niin toisaalta pikkasen hirvittää. Esim. matka Tel Avivista Eilattiin. Olen ollut Israelissa muutamaan otteeseen, mutta näin omin päin en vielä ollenkaan.

• Lisätietoja
        jo tehnytkin kirjoitti:

Olen jo ollut yhteyksissä Toiviomatkoihin. Sieltä ovatkin luvanneet olla suureksi avuksi ja tilata lennot ja hotellit. Silti kaikki lisätieto on tervetullutta. Lähden vielä matkaan kolmen lapsen kanssa, niin toisaalta pikkasen hirvittää. Esim. matka Tel Avivista Eilattiin. Olen ollut Israelissa muutamaan otteeseen, mutta näin omin päin en vielä ollenkaan.

Toimistossa on sellanen kun Maria, se on ollu moneen otteeseen Eilatissa, siltä on hyvä kysyä. Osaa varmasti auttaa missä vaan.

• Eli niin
        Lisätietoja kirjoitti:

Toimistossa on sellanen kun Maria, se on ollu moneen otteeseen Eilatissa, siltä on hyvä kysyä. Osaa varmasti auttaa missä vaan.

olen jo toiminutkin. Palvelu on loistavaa ja lomamatka näyttää hyvinkin todennäköiseltä. Onkohan yleensä muita menijöitä Suomesta siihen aikaan??????

• Suomesta
        Eli niin kirjoitti:

olen jo toiminutkin. Palvelu on loistavaa ja lomamatka näyttää hyvinkin todennäköiseltä. Onkohan yleensä muita menijöitä Suomesta siihen aikaan??????

Tuskin monia, omatoimimatkalaisia toki läpi vuoden. Itse kai helmikuussa.

• vinkkejä???
        Suomesta kirjoitti:

Tuskin monia, omatoimimatkalaisia toki läpi vuoden. Itse kai helmikuussa.

Oletko matkustanut ennenkin tuonne ja tuona ajankohtana? Millaisin lennoin, yhteys Tel Avivista Eilatiin? Hotellit, rannat, meno muutenkin. Kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Olen
        vinkkejä??? kirjoitti:

Oletko matkustanut ennenkin tuonne ja tuona ajankohtana? Millaisin lennoin, yhteys Tel Avivista Eilatiin? Hotellit, rannat, meno muutenkin. Kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yleensä joulukuussa, ihan lämmintä ollut. Israelin sisäiset lennot on ihan hyviä. Lyhyt ja helppo matkanteko verrattuna bussilla liikkumiseen.
        Hotellit on hyviä ja menoa on aina.

• ;-))

Suunnittelen huhtikuun ekaksi viikoksi (ens keväänä 2008) matkaa Eilattiin, silloin siellä on ihanan lämmintä. Toiviomatkojen Finnairin lomalennoilla Tel-Aviviin ja jatkolennot Eilattiin paikallisella yhtiöllä.

• arkkia

Paikallisen lentoyhtion nimi on Arkkia ja niiden sivuilta voi varmaan katsella yhteyksia

• ;-))
        arkkia kirjoitti:

Paikallisen lentoyhtion nimi on Arkkia ja niiden sivuilta voi varmaan katsella yhteyksia

paikallisia lentoyhtiöitä ainakin kaksi:
        Arkia ja Israir

• ketjun aloittaja
        ;-)) kirjoitti:

paikallisia lentoyhtiöitä ainakin kaksi:
        Arkia ja Israir

Matka Eilattiin on varattu, lennot ja hotelli, viikoksi tammikuussa. Suuri kiitos Toiviomatkoille teknisistä järjestelyistä ja hyvista vinkeistä esim. hotellia valitessani. Odottelen matkaa innolla. Josko joku on menossa tai juuri käynyt paikassa, olisi edelleen kiva saada kuulumisisa. Muutenkin maa ja sen asukkaat kiinostaa ja jotakin yhteyksiä haluaisi luoda sinne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe