Etelä-Pohjanmaan opisto

Siivetön Kauris

Onko ketään menossa nyt syksyllä Etelä-Pohjanmaan opiston järjestämille valmennuskursseille Ilmajoelle? Itse olen menossa lääketieteen valmennuskurssille sinne ja kiinnostaisi vain tietää onko muita tulossa.. :) Siellähän pidetään myös muita valmennuskursseja.
http://www.epopisto.fi/

14

5209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Historic

      Ryhmäkoko oli paisunut johonkin 60 tyyppiin, suurin osa oli ihan toivottomalla tasolla ja opettajat oli aika palikoita.

      • Kurssilainen07

        Epionen Päivi oli ainakin tosi hyvä opettaja. Meen ens keväänä niiden kurssille, vaikuttaa paljon tehokkaammalle. Kyl toi EPO sopii sellaisille, joilla on aikaa ja hidas oppiminen. Mut liikaa porukkaa siellä kyllä oli, rahastusta.


      • RockinRio
        Kurssilainen07 kirjoitti:

        Epionen Päivi oli ainakin tosi hyvä opettaja. Meen ens keväänä niiden kurssille, vaikuttaa paljon tehokkaammalle. Kyl toi EPO sopii sellaisille, joilla on aikaa ja hidas oppiminen. Mut liikaa porukkaa siellä kyllä oli, rahastusta.

        ...että voisin sinne päin yrittää jos en amk:hon pääse,juuri tuolle kyseiselle lääkikseen suuntaavalle kurssille.
        Tapasin keväällä tytön, joka oli viime vuonna ollut, ja antoi kyllä ihan positiivista palautetta paikasta. Itsestähän se kuitenkin aina loppujen lopuksi kiinni on, mutta en silti allekirjoita edellisen väitettä että sopii niille joilla "hidas oppiminen". Eipäs sentään aliarvioida muita!


      • ding...
        RockinRio kirjoitti:

        ...että voisin sinne päin yrittää jos en amk:hon pääse,juuri tuolle kyseiselle lääkikseen suuntaavalle kurssille.
        Tapasin keväällä tytön, joka oli viime vuonna ollut, ja antoi kyllä ihan positiivista palautetta paikasta. Itsestähän se kuitenkin aina loppujen lopuksi kiinni on, mutta en silti allekirjoita edellisen väitettä että sopii niille joilla "hidas oppiminen". Eipäs sentään aliarvioida muita!

        Opettajat oli ainakin mun siskon mukaan hyviä ja tehtäviä tarpeeksi... tosin sano, että oppilaita oli ihan liikaa (ja ne suunnitteli ens vuodeks kahta ryhmää... jos ei toteudu niin kannattaa harkita jotain muuta vaihtoehtoa, koska muuten on turhan luentomaista ja istumapaikasta voi tulla kuulemma ongelma (puhe ei kuulu ja taululle on vaikea nähdä) :P)

        Kokeile, jos et pidä tarjonnasta niin sen voi aina jättää kesken.


    • nja

      Juups, Ilmajoelle käy matka viiden viikon päästä. Kaverin kaveri oli siellä viime vuoden ja pääsi hampaalle. Ihan laadukasta opetusta siellä on pienin varauksin. Viikonloppuisin siel on kuulemma sikatylsää mut sittenhän voi ottaa keittoo.

      • RockinRio

        Miten ihmisillä tarkoitus järjestää asuminen? Itse olen ajatellut sitä Palonkortteeria jos opistoon pääsen, onko jollain kokemuksia paikasta tai onko joku muu majoitusvaihtoehto parempi? ja miten muuten , jos hakee opistoon, onko mahdollisuus ettei pääsisikään tai siis millä perusteella sinne porukkaa valitaan ku se hakemus kuitenkin on aika suppea-alainen...?


      • Siivetön Kauris
        RockinRio kirjoitti:

        Miten ihmisillä tarkoitus järjestää asuminen? Itse olen ajatellut sitä Palonkortteeria jos opistoon pääsen, onko jollain kokemuksia paikasta tai onko joku muu majoitusvaihtoehto parempi? ja miten muuten , jos hakee opistoon, onko mahdollisuus ettei pääsisikään tai siis millä perusteella sinne porukkaa valitaan ku se hakemus kuitenkin on aika suppea-alainen...?

        Itse olen lähettänyt hakemuksen sinne Palonkortteeriin, jos sieltä saisin asunnon. Mutta silmiä pidän auki myös sen varalta, että saisin jostain muualta yksiön tai kaksion, koska mieluummin asun ihan omassa rauhassa. :)
        Niin olettekos te, jotka nyt olette opistolle tulossa, niin tulossa kans tuohon lääketieteen valmennusohjelmaan?
        Minusta vähän tuntuu, että opistolle pääsevät lähes kaikki halukkaat..? Mutta tietenkin sitten, jos oikein hirmuisesti on väkeä tulossa, aletaan niitä varmaankin karsia todistusten perusteella? Mutta lähinnä uskon että lähes kaikki otetaan.
        Mistäs päin Suomea porukka on tulossa, kaukaakin? Itse tulen ihan tästä 100km päästä Ilmajoelta.


      • RockinRio
        Siivetön Kauris kirjoitti:

        Itse olen lähettänyt hakemuksen sinne Palonkortteeriin, jos sieltä saisin asunnon. Mutta silmiä pidän auki myös sen varalta, että saisin jostain muualta yksiön tai kaksion, koska mieluummin asun ihan omassa rauhassa. :)
        Niin olettekos te, jotka nyt olette opistolle tulossa, niin tulossa kans tuohon lääketieteen valmennusohjelmaan?
        Minusta vähän tuntuu, että opistolle pääsevät lähes kaikki halukkaat..? Mutta tietenkin sitten, jos oikein hirmuisesti on väkeä tulossa, aletaan niitä varmaankin karsia todistusten perusteella? Mutta lähinnä uskon että lähes kaikki otetaan.
        Mistäs päin Suomea porukka on tulossa, kaukaakin? Itse tulen ihan tästä 100km päästä Ilmajoelta.

        mieluiten asuisin minäkin yksin, mutta ajattelin että sen verran voisi joustaa että asuis solussa mutta ois kuitenkin oma huone.
        Lääketieteen valmennusohjelmaan olisin tulossa ja satakunnasta, eli periaatteessa "kaukaa" :)


      • Siivetön Kauris
        RockinRio kirjoitti:

        mieluiten asuisin minäkin yksin, mutta ajattelin että sen verran voisi joustaa että asuis solussa mutta ois kuitenkin oma huone.
        Lääketieteen valmennusohjelmaan olisin tulossa ja satakunnasta, eli periaatteessa "kaukaa" :)

        Onko tarkoituksena pyrkiä hampaalle, elukalle vai "lääkis lääkikseen"? :D Itselläni tähtäimessä tuo eläinlääkis..


      • siivetönnä ei voi lentää
        Siivetön Kauris kirjoitti:

        Onko tarkoituksena pyrkiä hampaalle, elukalle vai "lääkis lääkikseen"? :D Itselläni tähtäimessä tuo eläinlääkis..

        Parhaiten opiston meininkiin pääsee kyllä mukaan asumalla opistolla! Voit laittaa toiveeksi yhden hengen huoneen.


      • RockinRio
        Siivetön Kauris kirjoitti:

        Onko tarkoituksena pyrkiä hampaalle, elukalle vai "lääkis lääkikseen"? :D Itselläni tähtäimessä tuo eläinlääkis..

        ihan "lääkikseen lääkikseen" ois kova hinku päästä :)
        Koska se seuraava valintapäivä sinne EPOon muuten olikaan? Tiedän et koska kannattaa odotella postia, jos sinne pääsee.. :)


      • SiivetönKauris
        RockinRio kirjoitti:

        ihan "lääkikseen lääkikseen" ois kova hinku päästä :)
        Koska se seuraava valintapäivä sinne EPOon muuten olikaan? Tiedän et koska kannattaa odotella postia, jos sinne pääsee.. :)

        26.7 eli tänään ainakin oli taas valintapäivä ja vielä 14.8 on se viimeinen. Eiköhän sitä postia tule jo huomenna tai viimeistään ensi viikolla. Oletko aikaisemmin hakenut lääkikseen? Itse hain jo tänä keväänä mutta sisään en päässyt, VIELÄ. ;)


      • Oikikseen
        SiivetönKauris kirjoitti:

        26.7 eli tänään ainakin oli taas valintapäivä ja vielä 14.8 on se viimeinen. Eiköhän sitä postia tule jo huomenna tai viimeistään ensi viikolla. Oletko aikaisemmin hakenut lääkikseen? Itse hain jo tänä keväänä mutta sisään en päässyt, VIELÄ. ;)

        Kiva kuulla, että muitakin on tulossa Etelä-Pohjanmaan Opistolle. Itse olen tulossa oikeustieteen valmennukseen ja tavoitteena on Lapin oikis. Varmaan lääkikseen ja oikikseen pyrkivät on samanhenkistä porukkaa. Onko muita tulossa oikeustieteen valmennukseen?


      • RockinRio
        SiivetönKauris kirjoitti:

        26.7 eli tänään ainakin oli taas valintapäivä ja vielä 14.8 on se viimeinen. Eiköhän sitä postia tule jo huomenna tai viimeistään ensi viikolla. Oletko aikaisemmin hakenut lääkikseen? Itse hain jo tänä keväänä mutta sisään en päässyt, VIELÄ. ;)

        Hain kuten sinäkin tänä keväänä ansimmäistä kertaa, mutta täytyy myöntää että olin kyllä täysin valmistautunut siihen etten sisään pääse, joten ei ollu mikään hirveä shokki vaikka pirusti harmittikin. Ensi vuonna täytyy vaan jaksaa lukea hitosti enemmän :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe