Kertoisko joku, et minkä kokoinen tankki on kyseissä pyörässä? Naismotoristi kiittää ja kumartaa tiedosta:)
Honda Shadow 600
13
2667
Vastaukset
- koko on
9 litraa ja kulutus ainakin mulla 5 litraa satasella
- tytsy
Kiitos tiedosta, paljonko on varatankki?
- varatankille
tytsy kirjoitti:
Kiitos tiedosta, paljonko on varatankki?
ellei ihan pakko. niillä ei pitkälle pötkitä. varsinkaan noilla tilavuuksilla.
- siitä mikä
vuosimalli on kyseessä, -94 alkaen tankin tilavuus onkin huimat 11 litraa.
- on...
Tankkeja on kahden kokoisia.
Vanhemmissa, 9l tankeissa varatankin osuus n. 2,5l jolla ajelee sen n. 50km, uudemmissa 11l tankeisa varatankis osuus lienee 3l luokkaa.
Entisellä shadowllani ajeli n. 170-200km ennen varatankille kääntöä, ikuna ei tullut koitettua varatankin kokonaan tyhjennystä jotenvarmaa toimintasädettä tankilliselle en pysty sanomaan. Kulutuksessa tuntuu olevan huimia eroja, toisilla kuluu 5l sadalla, omallani keskiverto kulutus oli kesäaikaan n. 3,7l sadalla - VT tohtori
Aina sama juttu netissä, 94 vai 93... Haynesin opas sanoo vaihtumisajankohdaksi 94. KUITENKIN, minulla on -93 (varmistetu maahantuojalta) ja siinä on jo tuo isompi 11 litran tankki.
- vt 600
VT tohtori kirjoitti:
Aina sama juttu netissä, 94 vai 93... Haynesin opas sanoo vaihtumisajankohdaksi 94. KUITENKIN, minulla on -93 (varmistetu maahantuojalta) ja siinä on jo tuo isompi 11 litran tankki.
oli myös rek.otteessa -93, kuitenkin pyörässä -94 käsikirja ja isompi tankki. Taitaa olla just mukava murroskohta malliuudistuksessa tuossa kohtaa.
- VT tohtori
vt 600 kirjoitti:
oli myös rek.otteessa -93, kuitenkin pyörässä -94 käsikirja ja isompi tankki. Taitaa olla just mukava murroskohta malliuudistuksessa tuossa kohtaa.
Joo, omani on siis tosiaan varmistettu RUNKONUMERON perusteella maahantuojalta, ja on -93. 9-litraisen tankin olen nähnyt -92 pyörissä liikkeissä, mutta kaikissa kaupoissakin olleissa -93:ssa on ollut 11-litrainen (pari-kolme olen nähnyt).
Olisko ensimmäisissä, alkuvuonna valmistetuissa sitten ollut pienempi, mene ja tiedä. Omakin on kyllä rekisteröity heinäkuussa eli ei se ihan loppuvuodesta tehty ole.
Se ainakin on selvinnyt että -93 ja -94 vaihtuivat ilmeisesti etujarrun osat. Mm. jarrupääsylinteri ja jarrupalat ovat eri tuotenumeroilla -93:ssa ja -94:ssä.
-92 shadowis on vain 9 litran tankki, olikohan -93 jälkeen isompi, sitä et paljoko se on, en ny muista.
- Qusti
Moro. Ajelen myös samaisella pyörällä ja tuo tankin niukka koko on pyörän ainoa "heikkous". Haitta on kyllä oikeasti tosi pieni, eikä sen takia kannata jättää ostamatta.
Omalla pyörällä ajelen sillai, että noin 200 km: n jälkeen täytyy kääntää varatankille, jolla menee noin 50 km. Kun varsinaisesta tankista alkaa bensa loppua, niin kone alkaa nykimään. Turvallisesti vain tien sivuun ja käännät varatankille.
Ja kaikille warjo -kuskeille; tervetuloa Tampereelle Mustaanlahteen tiistaisin kello 18:00 alkaen!! - mullakin
löytyy. kyl mun tankkiin menee 15 litraa ja lapin keikalla kaks päällä ja sivulaukut, peräreppu ja tankkilaukku täynnä tavaraa jäi kulutus alle neljän litran/satasella. tankillisella ajelee noin 300km. mun pyörä on tehty ameriikan markkinoille. pari muuta juttua mitä "tavallisessa" ei löydy. oletko ostanut vai ostamassa pyörää? olisko mahdollista saada kuvaa? voisin lähettää omasta
- tytsy
Pyörä on ollut alla jo kuukauden verran. Tuontipyörä tämäkin.Tankillisella ajaa pikkasen reilu 220km.
Pistää sähköposti osoitetta niin voin muutaman kuvan heittää. - mistä päin
tytsy kirjoitti:
Pyörä on ollut alla jo kuukauden verran. Tuontipyörä tämäkin.Tankillisella ajaa pikkasen reilu 220km.
Pistää sähköposti osoitetta niin voin muutaman kuvan heittää.hommattu? Väri?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802