minkäläisia hiekkapuhalluslaitteita teillä on käytössä?tarkoitus olisi hommata jonkunlainen vehje kun noita puhallettavia raatoja tossa pihalla odottaa uusia peltejä.kattelin aikoinaan ainakin k-rauta myi jotain mikä maksoi jotain n.1500mk.paljonko pitäis kompurasta löytyä tuottoa?toinen vaihtoehto olisi kärherin painepesuriin liitettävä märkähiekkapuhallus-suutinletku yhdistelmä mutta se muistaakseni maksaa jotain parin tuhannen markan luokkaa.aika kallis.mitenköhän auton pellit suhtautuisi tähän menetelmään kun sieltä tulee vettä ja hiekkaa yhtäaikaa,eihän se nyt kuitenkaan heti ruostu.kokemuksia?mistä muuten ostatte hiekan ja mikä raekoko?bilteman vehkeet nyt unohdetaan tässä vaiheesssa.tai onhan se pistepuhallin ihan näpärä jos pitää poistaa jokunen kukkanen pelleistä.
kiitti etukäteen vinkeistä:-)
hiekkapuhalluslaitteet
3
1142
Vastaukset
- ison kompuran
Hiekkapuhallin tuhlaa runsaasti ilmaa, tarvitset ison tuottavan kompuran,(450 l/min minimi )ja sittenkään et voi tauotta puhaltaa.
Lisäksi tarvit ison tontin, ihan asutuksen keskellä et voi hiekalla pöllyyttää... naapurit suuttuu.
Tutki mahdollisuutta käyttää märkähiekkapuhallusta, ellei edelliset ehdot täyty.
Painepesuriin hiekkapuhallus suutin on melko hintava, mutta ei mahdoton sorvaustaitoiselle itse valmistaa.
Ilmaa ja uutuutta on vielä noitten hinnoissa, kunpa joku alkaisi valmistaa niitä kaikkiin merkkeihin.
Tuttava sorvaili hiekkasuuttimen painepesuriinsa ja sen testaukset alkaa lähiviikkojen aikana.
Voi olle, että siitä ja sen valmistuksesta teen jutun kotisivuilleni.- harrastaja x
joo saa kyllä pöllytää rauhassa,ei naapureita lähellä.kompurassakin on jotain tota luokkaa se tuotto.olisi kyllä mielenkiintoinen nähdä se sorvattu hiekkasuutin.on se vaan kallis ostaa.
ilmottele vaikka täällä jos saat sivuillesi juttua siitä:-) - hex
harrastaja x kirjoitti:
joo saa kyllä pöllytää rauhassa,ei naapureita lähellä.kompurassakin on jotain tota luokkaa se tuotto.olisi kyllä mielenkiintoinen nähdä se sorvattu hiekkasuutin.on se vaan kallis ostaa.
ilmottele vaikka täällä jos saat sivuillesi juttua siitä:-)onhan se kiva puhaltaa märkähiekkapuhalluksena kun säästää nääs pohjamaaleissa,kun se tulee samaan hintaan heti kun sammuttaa karcherin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181