Oon alkanu harrastaa tätä hommaa ja hauskinta on tyhjentää näitä kätköjä. Muutamaa ei varmaan enää löydy. Jiihaaa!!!
tunnustus
7
2768
Vastaukset
- cnyyvannzn
mitä iloa tosta sulle on?
eikö se olisi vain mukavampi heittää sinne lokikirjaan nimmarit, jos kerran vaivautuu kätkön etsimäänkin?- harrastushomot
hahaa aion tuhota koko harrastuksen suomessa. kohta ei ole kuin tyhjiä kätköjä hahaa. äläkä kysy miksi, olen vain vittumainen
- kvvuuu
harrastushomot kirjoitti:
hahaa aion tuhota koko harrastuksen suomessa. kohta ei ole kuin tyhjiä kätköjä hahaa. äläkä kysy miksi, olen vain vittumainen
Ja kun mä tapaan sut kätköltä niin sulla ei ole sen jälkeen hampaita eikä kynsiä. Niin vittumainen mä oon !
- 8877
kvvuuu kirjoitti:
Ja kun mä tapaan sut kätköltä niin sulla ei ole sen jälkeen hampaita eikä kynsiä. Niin vittumainen mä oon !
Et sä mua siellä saa kiinni ja et muuten pärjää. Kätköt lähtee hahhhhaaaa!!!!!
- (SE)Ketjun aloittaja
Mahtavaa! Kerrassaan upeaa, että olen saanut tukijoita pyrkimykselleni tuhota tämä saasta rakkaasta maastamme. Kätköt tuhotaan ja voitte idunsyöjät olla aivan varmoja, että jos kätköllä tappeluksi pistetään, niin se en ole minä jonka hampaat siellä katoavat!
- äitiliinukka
Toivottavasti et ole minun lapseni - häpeän puolestasi.
- (SE)n juttuihin aiemmin kyl...
äitiliinukka kirjoitti:
Toivottavasti et ole minun lapseni - häpeän puolestasi.
... että kommentoin ketjunaloittajan juttuja vielä joskus. Enkä vastaa hänelle nytkään vaan jaan havaintoni teille muille. Nämä henkilöt tässä viestiketjussa yrittävät nostattaa teidän asiassa pysyvien verenpainetta. Kannattaa jättää tuollaiset jutut omaan arvoonsa.
äitiliinukka olet ihan oikeassa. Aika nulikkamaista toimintaa. Mutta joillakin ei vaan ole niin hyvää harrastusta kuin geokätköily niin silloin pitää kirjoittaa kaikenlaista keskustelupalstoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305207Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1402442- 1392108
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531945Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171800"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571317Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1711121Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää69958Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.313879Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa171800